Datum van publicatie
15-05-2019
Besteldatum
16-04-2019
15-05-2019
Na twee en een halve week was de bestelling er nog niet. De levering was teruggestuurd om een onbekende reden. Na drie weken hebben wij ons geld terug gevraagd.
3.00
Redelijk

edisac.nl antwoordt: 16-05-2019
Beste klant, Zoals telefonisch besproken waren er inderdaad problemen bij de levering. Wij hebben onze transporteurs daarover aangesproken zodat dit niet meer zou voorvallen. Ik bied u nogmaals onze excuses aan voor het ongemak.

Datum van publicatie
13-03-2019
Besteldatum
06-03-2019
13-03-2019
Prijzen zijn duur voor een lacoste buideltas
3.00
Redelijk

edisac.nl antwoordt: 20-03-2019
Beste klant, Wij hanteren de door het merk aanbevolen verkoopprijzen. U heeft bovendien van een mooie korting kunnen genieten. Indien dit artikel niet conform uw verwachtingen is, dan mag u dit zeker retourneren binnen de vooropgestelde termijn.

Datum van publicatie
07-11-2018
Besteldatum
31-10-2018
07-11-2018
Eerste bestelling ,tas gehouden zeer tevreden. Tweede bestelling tas kleur niet goed. Er werd mij een retouretiket gestuurd het zou een gratis retour zijn PostNL
accepteerde deze echte niet, moest 13,00 Euro betalen. Edisac gaf aan dat ik het zelf moest regelen met PostNL, hier had ik geen zin in.
2.67
Redelijk

edisac.nl antwoordt: 14-11-2018
Beste klant, Wij hebben vandaag uw retourzending mogen ontvangen. Daaruit blijkt dat het retouretiket dat wij u hebben doorgemaild in PDF formaat niet op de doos werd gekleefd. U heeft het Edisac logo uit onze handtekeninglijn afgeprint, maar niet het prepaid etiket met barcode. Dit is de reden waarom PostNL u heeft gevraagd om de kosten te dragen. U heeft de juiste retourprocedure niet gevolgd.