01-10-2019
Pakket was in een kast gezet, prima, pakket is niet uitgepakt omdat het voor volgend jaar voor de caravan is.

24-09-2019
Ik was 18.09.2019 hele dag thuis en bezorger kwam niet maar ik zag in mijn account dat de bestelling bezorgd is. Dat is raar . Ik ga naar vakantie volgende week en ik heb deze zonne bril nodig. Als je niet naar me tot vrijdag 27.09.2019 kan stuuren, annuleer deze bestelling a.u.b.

showroomprive.nl antwoordt: 25-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

19-09-2019
De levering duurde wat lang
En er was een product beschadigd

showroomprive.nl antwoordt: 20-09-2019

18-09-2019
Pakket is geleverd ergens anders dan gekozen zonder enig overleg. Totaal andere stad, moest ik kosten maken om op tr halen en dan ook nog 3 keer een herinerings mail om het op te halen maar dan wel op een locatie die 2 dagen dicht was. Zeer ontevreden over de levering

showroomprive.nl antwoordt: 20-09-2019

15-09-2019
Product is prima vind het alleen
Jammer dat de levering erg lang op zich laat wachten

showroomprive.nl antwoordt: 18-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de verlate levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet,

11-09-2019
DHL post komt over het algemeen niet op de aangegeven tijdstip per mail aangegeven.

11-09-2019
Levering door DHL erg slecht. Doen geen moeite aan huis te leveren maar leveren meteen aan een depothouder onder vermelding dat iemand niet thuis is, terwijl deze persoon bijna naast de deur zit
Producten goed.
Service van helpdesk goed

showroomprive.nl antwoordt: 18-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet

10-09-2019
Blij met mijn Geox laarsjes. Maar ik mis de zekerheid van de bezorging van DPD. Sinds er verzonden wordt met Bpost en DHL is er vaak vertraging.
Contact gezocht met klantenservice krijg ik alleen het bericht is in onderzoek,
verder geen updates meer. Ik vind het jammer dat je niet even kunt bellen. Mijn bestelling was op 26 augustus verzonden en kwam aan op 5 september dus niet op de 30ste

09-09-2019
De levertijd zou niet zo lang moeten zijn . De cyclon is geweldig

showroomprive.nl antwoordt: 18-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,

09-09-2019
spullen optijd leveren is voor jullie nooit mogelijk geef dan geen datum
maar bij jullie altijd veel te laat

showroomprive.nl antwoordt: 09-09-2019

03-09-2019
Huisnummer stond er niet goed op, dus op verkeerd adres afgeleverd. Deze bewoners waren niet thuis en daar was een briefje in de brievenbus gedaan waar het wel was afgeleverd. Dit kon ik niet zien, alleen in de mail dat het ergens anders was geleverd. Ik moest een heleboel huizen afgaan om te vragen of ze mijn pakje hadden aangenomen.

showroomprive.nl antwoordt: 04-09-2019
Beste Rianne, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. We hebben contact opgenomen met de transporteur. Met vriendelijke groet,

02-09-2019
Oorspronkelijke leverdatum werd verschoven naar latere datum. Op En rond die datum was het voor mij niet mogelijk bestelling in ontvangst te nemen. Nadat ik dit had mede gedeeld was het antwoord van de klantendienst dat de goederen nadat zij terugontvangen waren een 2e keer zouden worden geleverd. 2 dagev voor de oorspronkelijk gegeven levertijd bericht gekregen dat de bestelde goederen op het afh

showroomprive.nl antwoordt: 04-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Verkeerde trui gekeverd

showroomprive.nl antwoordt: 02-09-2019

18-08-2019
De levering duurde veel te lang, anderhalve maand op moeten wachten. Levering kan veel sneller en van korte duur, ongeacht de leverancier. Had ook betere kwaliteit van de schoenen verwacht.

2 van de 3 waren niet wat ik er van verwacht had

levering duurt lang

28-07-2019
Traag onpersoonllijk

showroomprive.nl antwoordt: 14-08-2019

06-08-2019
Artikel is niet op tijd geleverd zoals in eerste instantie was aangegeven

showroomprive.nl antwoordt: 08-08-2019

05-08-2019
De bestelling is enkele dagen later bezorgd dan de geplande datum.

showroomprive.nl antwoordt: 08-08-2019

27-07-2019
Zo jammer, dit is de zoveelste keer dat de bestelling niet bezorgd wordt. Misschien eens een andere transporteur in de arm nemen. Klantenservice heeft het netjes opgelost en snel terug betaald.

showroomprive.nl antwoordt: 01-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

26-07-2019
I received bigger size than i have orded and delievery time was 2.5 weeks longer

showroomprive.nl antwoordt: 01-08-2019

23-07-2019
Levering via B-post is verbeterd. Aankondiging bezorging loopt nu meer in de pas.
Leveringsduur is te lang.
Service: de bezorgkosten zijn extreem hoog bij combibestelling meerdere merken.
Bij bestelling boven bepaald bedrag/ trouwe klanten zouden deze bezorgkosten naar 0 terug kunnen

showroomprive.nl antwoordt: 25-07-2019

16-07-2019
Het leek wel of ik kleding bij Ali had gekocht. Veel geld voor weinig kwaliteit betaald Nee ik bestel nooit meer iets van Summer Love. Echt slecht
Verder altijd heel tevreden over showroom privé, maar dit leert mij niet voor onbekende merken te kiezen.

showroomprive.nl antwoordt: 17-07-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met je bestelling.. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

12-07-2019
12-07-2019
Het blijft bij sommige producten en lange leveringstijd, ook ontvangen retour en geld terug storten. .

10-07-2019
Het was heel vervelend dat ik alles in L kreeg terwijl ik M heb besteld. Ik ad me zooo op de bestelling verheugd Alles was veel en veel te groot. Ik heb het aan mijn zus gegeven. Guess was inmiddels niet meer op showroom prive. Dus alle lol van het bestellen, het erop verheugen, de blijdschap toen het geleverd was, en dan alles in de verkeerde maat ontvangen. Ik heb wel een traantje gelaten.

10-07-2019
Ik bedoel doet lang (Levering)

Ik vond 4 weken wachten voor de levering te lang

10-07-2019
De bestelde artikelen bh hebben verkeerde maatvoering 1 tot 2 maten te klein.

09-07-2019
Product oogt veel mooier op de foto en bovendien komt j uiteindelijk duur uit als j een product retourneert. Je bent het dubbele aan portokosten kwijt.

09-07-2019
I found the glasses not good(quality)its sort of falling apart

08-07-2019
Niet alles is geleverd maar staat ook niet op nalevering. Staat wel op de factuur

05-07-2019
03-07-2019
05-07-2019
Ik heb nu voor de derde keer een jumpsuit besteld met een rits van voren, maar al twee keer de verkeerde bestelling ontvangen. Ik zou graag eens het goede artikel ontvangen.

02-07-2019
De leren tas lijkt wel van plastic

02-07-2019
de kleuren van de blouse wijken af van het getoonde op internet.

01-07-2019
deze bestelling ging prima, mooie producten vrij snel geleverd. Soms gaat het helaas niet zo. Ik wacht nog steeds op mijn wijnkoelkast.....

25-06-2019
levering duurde langer dan verwacht. en toen kreeg ik ook nog maar 1 riem ipv de twee die ik besteld had.

25-06-2019
De leveringen duren hier te lang.

25-06-2019
Levering wordt vaak na een dag thuis blijven bericht dat het vertraagd is.Heel vervelend.

25-06-2019
Weer heel anders dan ik had verwacht

25-06-2019
Het leek niet eens op de foto....