16-07-2019
Het leek wel of ik kleding bij Ali had gekocht. Veel geld voor weinig kwaliteit betaald Nee ik bestel nooit meer iets van Summer Love. Echt slecht
Verder altijd heel tevreden over showroom privé, maar dit leert mij niet voor onbekende merken te kiezen.

showroomprive.nl antwoordt: 17-07-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met je bestelling.. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

12-07-2019
12-07-2019
Het blijft bij sommige producten en lange leveringstijd, ook ontvangen retour en geld terug storten. .

showroomprive.nl antwoordt: 16-07-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

10-07-2019
Het was heel vervelend dat ik alles in L kreeg terwijl ik M heb besteld. Ik ad me zooo op de bestelling verheugd Alles was veel en veel te groot. Ik heb het aan mijn zus gegeven. Guess was inmiddels niet meer op showroom prive. Dus alle lol van het bestellen, het erop verheugen, de blijdschap toen het geleverd was, en dan alles in de verkeerde maat ontvangen. Ik heb wel een traantje gelaten.

10-07-2019
Ik bedoel doet lang (Levering)

showroomprive.nl antwoordt: 16-07-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,

Ik vond 4 weken wachten voor de levering te lang

10-07-2019
De bestelde artikelen bh hebben verkeerde maatvoering 1 tot 2 maten te klein.

09-07-2019
Product oogt veel mooier op de foto en bovendien komt j uiteindelijk duur uit als j een product retourneert. Je bent het dubbele aan portokosten kwijt.

09-07-2019
I found the glasses not good(quality)its sort of falling apart

08-07-2019
Niet alles is geleverd maar staat ook niet op nalevering. Staat wel op de factuur

05-07-2019
03-07-2019
05-07-2019
Ik heb nu voor de derde keer een jumpsuit besteld met een rits van voren, maar al twee keer de verkeerde bestelling ontvangen. Ik zou graag eens het goede artikel ontvangen.

02-07-2019
De leren tas lijkt wel van plastic

02-07-2019
de kleuren van de blouse wijken af van het getoonde op internet.

01-07-2019
deze bestelling ging prima, mooie producten vrij snel geleverd. Soms gaat het helaas niet zo. Ik wacht nog steeds op mijn wijnkoelkast.....

25-06-2019
levering duurde langer dan verwacht. en toen kreeg ik ook nog maar 1 riem ipv de twee die ik besteld had.

25-06-2019
De leveringen duren hier te lang.

25-06-2019
Levering wordt vaak na een dag thuis blijven bericht dat het vertraagd is.Heel vervelend.

25-06-2019
Weer heel anders dan ik had verwacht

25-06-2019
Het leek niet eens op de foto....

25-06-2019
Jammer dat met een bestelling kwam het in twee post zakken, ben nog aan het wachten voor een bestelling dat 18 juni zou komen

24-06-2019
Het metalen wandbord is van veel mindere kwaliteit dan verwacht. Op sommige plekken is het ook beschadigd

Later (2 dagen) bezorgd dan aangegeven

20-06-2019
Levering duurt te lang en contact opnemen duurt ook lang. Je kan niet gelijk bellen en vragen stellen.

17-06-2019
De sieraden zijn nep. Ze worden in geheel terug gestuurd zwaar teleurstellend voor dat bedrag.

16-06-2019
Levering niet op voorziene dag, bril ziet er goedkoop uit

13-06-2019
levering te laat na cont form antwoord gehad met we gaan er achteraan maar geen duidelijk antw met wanner dan

13-06-2019
1 artikel was niet volgens afbeelding. Ipv een tanga werd er een string geleverd.

12-06-2019
Wat een slechte kleding. Lijkt in geen geval op de kleding wat ik besteld heb Maat klopt niet , kleur niet het totale model is flut

11-06-2019
12-06-2019
Setje is kwalitatief echt slecht.

27-05-2019
26-05-2019
27-05-2019
Product is precies zoals omschreven.
Daar ben ik zeer tevreden over.

Alleen een hele lange levertijd
Die nog zelf nog een keer verlengd is

showroomprive.nl antwoordt: 29-05-2019

22-05-2019
De periode tussen bestelling en levering is echt veel te lang

21-05-2019
Schoenen waren te kleinen dat was niet te voorzien door de maataanduiding. Ik heb nu zowel verzend- als retourkosten betaald maar heb geen schoenen

Verkeerde kleur

21-05-2019
Op zich allemaal goed gegaan met de verzending al duurde het best lang. Er zit bij het product alleen maar een Franse beschrijving dat is wel raar. Doe er dan op zijn minst een Engelse bij als er geen Nederlandse is

20-05-2019
Ik heb tot nu toe alleen de helft van de bestelling ontvangen. Email naar de klanten services gestuurd zonder reacties.
De communicatie is niet up to date.
Wanneer krijg ik de rest van de bestelling?

De bestelling zou 72 uur duren ,maar bij mij nooit gehaald ,duurt altijd langer

showroomprive.nl antwoordt: 20-05-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

15-05-2019
2 producten van dezelfde bestelling zijn apart geleverd.
Dit begrijp ik niet.
Levering duurt lang. App/Site B-post werkt meestal niet.
Graag een andere leverancier zoeken. Gewoon postNL, dat is het beste.

14-05-2019
Levering duurde vrij lang. Maten vallen wat aan de grote kant uit en 1 beha heeft een vreemde vorm waardoor mijn borst een beetje puntig is.
Afwerking slordig: beha bandjes zijn al aan het rafelen

14-05-2019
klacht naar klantenservice. Nog niets gehoord, duurt te lang.
website retour geeft andere retouren aan dan formulier, verwarrend.

Best goed

showroomprive.nl antwoordt: 15-05-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,