23-09-2019
Ik heb al meerdere bestellingen gehad die niet zijn aan gekomen. Er wordt naar verloop van tijd gezegd dat het artikel zoek is en dat ze het bedrag terugstorten. Verder wordt er niets gedaan om te compenseren of wat dan ook. Verder vind ik het vervelend dat alles per email gaat en het duurt minimaal 2 dagen voordat er wordt geantwoord. Jammer, ik heb op deze manier een drempel om iets te bestellen

showroomprive.nl antwoordt: 24-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

22-09-2019
1 product werd wel geleverd en 2 producten niet. Terwijl alle drie de producten exact hetzelfde zijn.

showroomprive.nl antwoordt: 23-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Een gedeelte van de bestelling is aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd. Excuses voor het ongemak. MvG.

1 armband helaas kapot geleverd

showroomprive.nl antwoordt: 18-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

15-09-2019
17-09-2019
Het voldoet niet aan mijn verwachtingen

16-09-2019
De blouse was te groot en de service van van terugzending is slecht. Er is geen telefonische klantenservice.

showroomprive.nl antwoordt: 18-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

16-09-2019
De nacht crem was niet mee geleverd . en de levering duurt te lang

showroomprive.nl antwoordt: 18-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

06-09-2019
04-09-2019
06-09-2019
Mijn bestelling is nooit aangekomen maar ipv daarvan tijdens de verzending teruggestuurd naar het verzendcentrum van hunzelf. Ik heb wel een bericht gestuurd en een net antwoord teruggekregen maar ik vindt het niet normaal dat ze niet telefoonisch te bereiken zijn.

showroomprive.nl antwoordt: 09-09-2019

20-08-2019
licht blauwe polo slecht kwaliteit,slecht materiaal..

19-08-2019
Het zou binnen 72 uur geleverd maar heeft 192 uur over gedaan Ik had te bestelling besteld zodat het op tijd binnen zou zijn ivm vakantie

19-08-2019
The product is very different from the image for purchase, which did not leave me satisfied, as I was expecting something else.

14-08-2019
Levering was later dan aangegeven stond (in beschrijving stond geleverd op.... Maar de levering was drie dagen later)
De maten van product kwamen niet overeen met Europese maten.
Met de service geen ervaring gehad bij deze bestelling

11-08-2019
In dit huishouden in jaar tijd 3 bestellingen niet geleverd. Je moet daar zelf achteraan. Ook na de 14 dagen onderzoek’, krijg je niets te horen.

10-08-2019
10-08-2019
schoenmaat komt niet overeen met NL-maten

08-08-2019
ik moet het helaas weer terug sturen. het ziet er heel anders uit als op jullie site.
dat vind ik erg jammer. ik zat er echt op te wachten. en dan is het natuurlijk niet zo leuk als het er heel anders uit ziet, als dat ik zou willen, en dan moet ik helaas weer betalen Groetjes Marja

07-08-2019
07-08-2019
De producten komen niet aan is niet traceerbaar bij vervoerder en ook niet te volgen. Oftewel producten niet ontvangen en geld is teruggestort.

showroomprive.nl antwoordt: 08-08-2019

30-07-2019
02-08-2019
My both orders were never delivered, and they were sent back to sender. They are not delivered, it looks like it will take ages for them to be delivered at my place, if ever...
1.50

showroomprive.nl antwoordt: 05-08-2019

niet volgens afspraak

showroomprive.nl antwoordt: 05-08-2019

31-07-2019
Mijn pakketje zou 18 juli komen en is er nog steeds niet.

showroomprive.nl antwoordt: 01-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. We informeren je dat we de herverzending van je bestelling hebben aangevraagd.Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling door de transporteur is ontvangen, vervolgens kan je op de website van de transporteur je bestelling volgen. Mvg,

28-07-2019
Heb het product nog steeds niet ontvangen. Eerst bleek het kwijt en aan de bezorgdienst te liggen, vervolgens bleek in de track en trace dat het product nog bij de leverancier was. Toen leek het erop dat het product verzonden zou worden, bleek het weer teruggestuurd te zijn naar de leverancier. Dus moet ik nog 2 weken wachten... Duurt allemaal erg lang. En verder ook geen compensatie.

24-07-2019
Levering slecht niet bezorgd en service ook niet optimaal

showroomprive.nl antwoordt: 25-07-2019

20-07-2019
Het gekochte product is geleverd in de verkeerde kleur. De klantenservice stelt mij alleen maar voor het product terug te sturen, de verzendkosten voor te schieten en dan krijg ik mijn geld terug. Ik wil gewoon het bestelde en betaalde product ontvangen. Dit noem ik een slechte service. Iets verkopen en het niet leveren en dan ook geen gepaste oplossing bieden. Een gemiste kans, helaas.

showroomprive.nl antwoordt: 22-07-2019

19-07-2019
ik heb de levering nog steeds niet ontvangen Showroomprivé reageerde snel op mijn bericht maar kan blijkbaar ook niets doen ...

showroomprive.nl antwoordt: 22-07-2019

09-07-2019
Je koop iets op showroomprivé, dan draai je als klant op voor de retourkost.
Heb 3x mails gestuurd en geen reactie ...Gewoon geen antwoord, pas nadat ik in email gezegd dat ik niet meer wil bij hun iets kopen dan beantwoord mijn email direct. Dus niet meer bestellen. Ik ben wel blij dat ik toch het geld terug heb maar klantenservice en transparantie is niet te vinden.

07-07-2019
Vind jammer dat ik jullie niet telefonisch kan bereiken (A pitty I cannot reach you by phone). Producten zijn los van elkaar geleverd zonder duidelijke indicatie wanneer ik welk product mag verwachten. (Products were delivered separately without clear indication of when WHICH product would be delivered )

03-07-2019
Bestelling bij mijn tuin een klap tafel en een bank besteld. Twee keer een bestelling gedaan op deZelfde dag alleen 3 min tijd verschil. De levering op de site was aangegeven dat het op 25-06-2019 zou plaatsvinden. Daarna was het vertraagd. De eerste levering is verspreid geleverd zonder een vooraf bericht achter te laten. Ik was per toeval thuis. nog niks ontvangen van tweede pakket verzending

01-07-2019
Het pakket was zoek, na diverse communicatie verzoeken en vragen om duidelijkheid uiteindelijk pakket ontvangen.

de europese maten kloppen niet, alles is 2 keer zo groot de maat aangeeft

29-06-2019
Ik plaats en betaald mijn bestellingen,en krijg telkens weer te horen,dat het produkt,niet meer leverbaar is.Dat is heel teleurstellend.

21-06-2019
Bestelling niet aangekomen op service punt en staat op teruggestuurd. Verzend kosten zijn al hoog en het duurt al erg lang.

showroomprive.nl antwoordt: 27-06-2019

19-06-2019
Bestelling is lang vermist geweest en bij uiteindelijke mening bleken alle maten niet goed omgezet te zijn dus alles moet terug

showroomprive.nl antwoordt: 27-06-2019

16-06-2019
De jurken die ik heb besteld leken niet op de foto. De kleur, de stof en de vorm kwamen niet overheen. Erg jammer. Als je de jurken dan terug stuurt en aangeeft dat de foto's afwijkend zijn dan moet je alsnog zelf de retourkosten betalen. Erg misleidend deze sale.

10-06-2019
Zeer slechte kwaliteit. De kwaliteit van jullie producten gaat hard achteruit ten opzichte van een paar jaar geleden. Ik heb nu meerdere bestellingen gehad van zeer slechte kwaliteit. Als jullie zo door gaan bestaat dit bedrijf over een tijd niet meer.

10-06-2019
Product zeer slecht geleverd. Het horloge zat in een geopend doosje in een gewone papieren envelop. Het horloge functioneert gelukkig wel maar de levering van het product was enorm beneden peil

08-06-2019
schoenen zijn niet van goede kwaliteit duurde erg lang voordat ze er waren

02-06-2019
Ik heb maat 38 besteld en maat 34 gekregen Zeer slecht.

showroomprive.nl antwoordt: 04-06-2019

23-05-2019
Ik vind het niet prettig dat als ik iets wil retourneren dat het niet gaat via mijn tablet ,aangezien ik geen computer heb moet ik andere mensen hier mee lastig vallen

showroomprive.nl antwoordt: 24-05-2019

20-05-2019
Product werd uiteindelijk een week later geleverd dan vermeld. De klantenservice kon in geen geval informatie geven over de levering.

showroomprive.nl antwoordt: 24-05-2019

19-05-2019
18-05-2019
19-05-2019
I have two orders that had of course to arrive separately since I paid twice the delivery something that does not exist at private sale your competitor because at home when you add items on the same sale bah we are not billed another delivery. And in addition the order arrives with another product for it reason I do not know then that you had said refund since the article was not available (a jo

showroomprive.nl antwoordt: 20-05-2019

13-05-2019
Lelijke lingerie komt niet overeen met de afbeelding. Oogt goedkoop en anders dan op foto. Retour gestuurd zonde van Mn verzend kosten. Levering was laaaaaang

showroomprive.nl antwoordt: 17-05-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

08-05-2019
ik heb al een mail gestuurd dat ik niet tevreden was. De doseerpomp van de shampoo fles was er helemaal af gebroken en de pot body crème zag er goor uit het etiket er half af zeer slordig al met al. Het was wel goed verpakt in bolletjesplastik dus al kapot in de doos gedaan denk ik zo. Ik had dit cadeau willen doen en dat kan dus niet. Heel jammer.

showroomprive.nl antwoordt: 13-05-2019