09-07-2019
Je koop iets op showroomprivé, dan draai je als klant op voor de retourkost.
Heb 3x mails gestuurd en geen reactie ...Gewoon geen antwoord, pas nadat ik in email gezegd dat ik niet meer wil bij hun iets kopen dan beantwoord mijn email direct. Dus niet meer bestellen. Ik ben wel blij dat ik toch het geld terug heb maar klantenservice en transparantie is niet te vinden.

showroomprive.nl antwoordt: 10-07-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

07-07-2019
Vind jammer dat ik jullie niet telefonisch kan bereiken (A pitty I cannot reach you by phone). Producten zijn los van elkaar geleverd zonder duidelijke indicatie wanneer ik welk product mag verwachten. (Products were delivered separately without clear indication of when WHICH product would be delivered )

03-07-2019
Bestelling bij mijn tuin een klap tafel en een bank besteld. Twee keer een bestelling gedaan op deZelfde dag alleen 3 min tijd verschil. De levering op de site was aangegeven dat het op 25-06-2019 zou plaatsvinden. Daarna was het vertraagd. De eerste levering is verspreid geleverd zonder een vooraf bericht achter te laten. Ik was per toeval thuis. nog niks ontvangen van tweede pakket verzending

01-07-2019
Het pakket was zoek, na diverse communicatie verzoeken en vragen om duidelijkheid uiteindelijk pakket ontvangen.

de europese maten kloppen niet, alles is 2 keer zo groot de maat aangeeft

29-06-2019
Ik plaats en betaald mijn bestellingen,en krijg telkens weer te horen,dat het produkt,niet meer leverbaar is.Dat is heel teleurstellend.

21-06-2019
Bestelling niet aangekomen op service punt en staat op teruggestuurd. Verzend kosten zijn al hoog en het duurt al erg lang.

showroomprive.nl antwoordt: 27-06-2019

19-06-2019
Bestelling is lang vermist geweest en bij uiteindelijke mening bleken alle maten niet goed omgezet te zijn dus alles moet terug

showroomprive.nl antwoordt: 27-06-2019

16-06-2019
De jurken die ik heb besteld leken niet op de foto. De kleur, de stof en de vorm kwamen niet overheen. Erg jammer. Als je de jurken dan terug stuurt en aangeeft dat de foto's afwijkend zijn dan moet je alsnog zelf de retourkosten betalen. Erg misleidend deze sale.

10-06-2019
Zeer slechte kwaliteit. De kwaliteit van jullie producten gaat hard achteruit ten opzichte van een paar jaar geleden. Ik heb nu meerdere bestellingen gehad van zeer slechte kwaliteit. Als jullie zo door gaan bestaat dit bedrijf over een tijd niet meer.

10-06-2019
Product zeer slecht geleverd. Het horloge zat in een geopend doosje in een gewone papieren envelop. Het horloge functioneert gelukkig wel maar de levering van het product was enorm beneden peil

08-06-2019
schoenen zijn niet van goede kwaliteit duurde erg lang voordat ze er waren

02-06-2019
Ik heb maat 38 besteld en maat 34 gekregen Zeer slecht.

showroomprive.nl antwoordt: 04-06-2019

23-05-2019
Ik vind het niet prettig dat als ik iets wil retourneren dat het niet gaat via mijn tablet ,aangezien ik geen computer heb moet ik andere mensen hier mee lastig vallen

showroomprive.nl antwoordt: 24-05-2019

20-05-2019
Product werd uiteindelijk een week later geleverd dan vermeld. De klantenservice kon in geen geval informatie geven over de levering.

showroomprive.nl antwoordt: 24-05-2019

19-05-2019
18-05-2019
19-05-2019
I have two orders that had of course to arrive separately since I paid twice the delivery something that does not exist at private sale your competitor because at home when you add items on the same sale bah we are not billed another delivery. And in addition the order arrives with another product for it reason I do not know then that you had said refund since the article was not available (a jo

showroomprive.nl antwoordt: 20-05-2019

13-05-2019
Lelijke lingerie komt niet overeen met de afbeelding. Oogt goedkoop en anders dan op foto. Retour gestuurd zonde van Mn verzend kosten. Levering was laaaaaang

showroomprive.nl antwoordt: 17-05-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

08-05-2019
ik heb al een mail gestuurd dat ik niet tevreden was. De doseerpomp van de shampoo fles was er helemaal af gebroken en de pot body crème zag er goor uit het etiket er half af zeer slordig al met al. Het was wel goed verpakt in bolletjesplastik dus al kapot in de doos gedaan denk ik zo. Ik had dit cadeau willen doen en dat kan dus niet. Heel jammer.

showroomprive.nl antwoordt: 13-05-2019

06-05-2019
Verkeerd adres bezorgd, en verkeerd artikel ontvangen.
Helaas is dit de tweede keer dat dit gebeurd.

22-04-2019
24-04-2019
Lange levertijd. Korting ten opzichte van de kwaliteit is matig.

24-04-2019
Pakket zonder aan te bieden teruggestuurd.

24-04-2019
Baal ervan dat ik er 4 heb besteld maar er maar 2 leverbaar waren. Dit is niet voor het eerst heb dit al vaker gehad.

17-04-2019
En deel van mijn bestelling wordt op vrijdag avond geannuleerd. Ik heb besteld 3 gordijnen maar alleen 1 kon geleverd worden .Ik stuurde email dat ik wil niet 1 gordijn want ik kan niet dat gebruiken .automatisch Antwoordt zeg dat reactie komt in 2 werk dagen . Zaterdag kreeg ik email dat bestelling is gestuurd . Maandag antwoord dat ik kan dat terug sturen en zelf betalen . Gewoon belachelijk

14-04-2019
Eerste keer bestellen: de brillen waren niet aangekomen. Meerdere malen contact genomen en weken later kreeg ik een reactie dat het is geannuleerd.
Tweede keer: kreeg een melding dat de bestelling is verstuurd en meer dan een week later wordt het pas verwerkt en bezorgd.
De service wordt steeds slechter en slechter.
Vroeger was er niet zo.

12-04-2019
Altijd of ik mis iets of ik krijg het product niet of niet compleet.

11-04-2019
11-04-2019
Levering was veel later dan belooft een bestelling was incompleet. Een product was zelf incompleet geleverd een ik moest een terugbetaling aanvragen.

09-04-2019
Ben een nieuwe klant en heb medio Maart 2 bestellingen geplaatst. De 1e bestelling werd eind maart 1 week te laat geleverd. De 2e bestelling is nog steeds niet geleverd. Verwachte levertijd is 5 weken, maar dat zag ik te laat. Voortgang bestelling is slecht te volgen. Na ruim 3 weken is de status nog steeds ' bestelling geaccepteerd'. Kortom, ik ben nog niet onder de indruk.

08-04-2019
Verkeerde product is bezorgd & het bestelde product is niet meer leverbaar....dus weg verjaardagskado voor oudste dochter...

08-04-2019
Heb 1 bestelling met 2 items gezet, kreeg na weken 1 aangeleverd . Op de tweede wacht ik nog steeds, zou reeds geleverd zijn, maar zonder briefje WAAR, dus weet ik het niet. Zo jammer
1.50

03-04-2019
Weer niet geleverd en mijn bestelling nooit gezien/ontvangen

02-04-2019
Je kan de levering niet duidelijk volgen en je ziet niet via welk leveringsbedrijf. 1e pakket kwam een dag te laat en het 2e pakket is nog steeds zoek en dat terwijl je een leverdatum in kon vullen. Je kan niet telefonisch contact opnemen maar alleen via de mail dus je moet maar blijven wachten tot iemand reageert. De producten zijn vaak best prijzig dus dan hoop je wel dat het optijd thuis is.

02-04-2019
levering duurt best wel lang.
Ketting viel veel kleiner uit dan verwacht.
kan product grootte slecht inschatten.

De zending kwam beschadigd

showroomprive.nl antwoordt: 01-04-2019

25-03-2019
Slechte kwaliteit en veel te duur. Erg late levering

showroomprive.nl antwoordt: 27-03-2019

21-03-2019
De afhaal punt is anders dan gegeven wordt op de factuur

showroomprive.nl antwoordt: 27-03-2019

06-03-2019
een artikel nog steeds niet ontvangen na maanden

showroomprive.nl antwoordt: 12-03-2019

04-03-2019
Ik ben helemaal niet zo blij want Ik betaalde de extra bezorgkosten voor mij om thuis te worden bezorgd, maar mijn pakket werd afgeleverd op een ander adres dat ik moeite had om te herstellen Ik vraag aan jullie, als mogelijk is volgende keer zullen jullie mijn pakket aan DHL geleverd alstublieft

04-03-2019
Omdat ik een deel niet heb gekregen,een kinderstoel en camping bedje gekocht,kinder stoel gekregen camping bedje niet gekregen,set van de zelfde kleur,en voor de zoveelste keer,weer niet te alles gekregen,eigenlijk baal ik daar van,en heb het zo hardt nodig anders bestel ik het niet,dus wacht af hoe het afloop
Vriendelijke groet ,Corrie Jordaan

Showroomprive klantservice slecht

25-02-2019
Products are made in China and quality is not good - part of order is returned.

showroomprive.nl antwoordt: 27-02-2019