14-10-2019
Niets ontvangen, verschillende meldingen over levering gekregen.

08-10-2019
Nog niet ontvangen, deze is de tweede bestelling dat ik niet op tijd ontvang

showroomprive.nl antwoordt: 11-10-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

02-10-2019
Ik heb een andere ring (ander model, met groen steentje) ontvangen dan die ik besteld had helaas. Omdat het een cadeau was kon ik het niet terugsturen, maar ik vind het wel erg balen.

showroomprive.nl antwoordt: 03-10-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses.Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet,

27-09-2019
Ik heb nog steeds niks binnen gehad en ook kon ik het pakket niet volgen 2 pakketten zijn teruggestuurd naar de afzender en nergens een nummer om contact op te nemen wil graag weten hoe dit zit of mijn geld terug

showroomprive.nl antwoordt: 30-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

26-09-2019
25-09-2019
26-09-2019
Pakket is nooit afgeleverd dus wacht ik op reactie van u.

Was kado om mee te nemen op vakantie.

Erg slordig

showroomprive.nl antwoordt: 30-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,

24-09-2019
Ik heb het niet ontvangen want is nooit aangekomen bij het afhaalpunt. Zou 19 september daar moeten zijn maar er is niets binnengekomen aldaar Hoop dat dit wel opgelost wordt Met vriendelijke groet, Marga van Altena

showroomprive.nl antwoordt: 25-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

20-09-2019
07-09-2019
20-09-2019
Toen het kettinkje binnenkwam zat het helemaal in de knoop, ik ben meer dan een uur bezig geweest om hem uit de knoop te halen.

showroomprive.nl antwoordt: 23-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

14-09-2019
Ik hen twee bestelling van Guess,, eentje helemaal niet gekomen €165 en André allemaal fout maat gekregen€74 Ik vind het jammer :( :(

showroomprive.nl antwoordt: 18-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

03-09-2019
Ik kan geen beoordeling geven omdat het product niet geleverd is.

showroomprive.nl antwoordt: 04-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

03-09-2019
weet ik niet mijn pakketje is niet afgeleverd is weer terug gestuurd naar afzender. heb er lang op moeten wachten en mijn andere bestelling was al geannuleerd door jullie. heb dit nooit eerder mee gemaakt bij jullie.heb nog geprobeerd te bellen maar op de een of ander manier lukt dat niet.

showroomprive.nl antwoordt: 04-09-2019
Beste Cindy, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is inderdaad aan ons teruggestuurd. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

02-09-2019
Blijkbaar is er een product geleverd. Ik weet nog van niks. Geen mail over lever g ontvangen. Product nog niet opgehaald dus geen oordeel over kwaliteit

showroomprive.nl antwoordt: 04-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

02-09-2019
Geen bescherm plastic op glazen en oren. En nog geen reactie terug ontvangen nav mijn mail

showroomprive.nl antwoordt: 04-09-2019
Beste Maria, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

02-09-2019
Kan de produkten niet beoordelen want ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Is niet geleverd

showroomprive.nl antwoordt: 04-09-2019
Beste Edith, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, Excuses voor het ongemak. MvG.

02-09-2019
Medio juli 2 zomerjurken besteld, die PAS uiterlijk 8/8 geleverd zouden worden.
Een week na 8/8 erover gemaild, dat er nog niets geleverd was. Beek dat 1 jurk niet geleverd kon worden. Geld retour gekregen. En......de andere jurk is nog niet geleverd Zonder dat ik van Showroom Privé daar bericht over krijg. Moet ik zelf weer melden dat ik de jurk nog steeds niet heb ontvangen. Teleurstellend

showroomprive.nl antwoordt: 04-09-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, Met vriendelijke groet,

02-09-2019
Ik ben altijd tevreden, maar nu ben ik kwaad. Ik kan nergens een telefoonnummer vinden om een klacht in te dienen over de niet bezorging

showroomprive.nl antwoordt: 04-09-2019
Beste Marianne, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

27-08-2019
Wij hebben niets ontvangen , en zeer ontstemt over de afwikkeling
Men mag een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld , Bol.com , Zalando.

showroomprive.nl antwoordt: 30-08-2019

26-08-2019
Levering nooit ontvangen, klantenservice alleen via mail. Reactietijd duurt lang. Nog steeds geen duidelijkheid.

showroomprive.nl antwoordt: 27-08-2019

22-08-2019
Mijn bestelling is niet bezorgd volgens de leveringsinformatie maar terug gestuurd naar Showroomprive

showroomprive.nl antwoordt: 27-08-2019

21-08-2019
Ik kan geen beoordeling geven want ik heb de producten nog steeds niet ontvangen.

20-08-2019
Alle bestellingen die als pakket moeten komen worden niet aangeboden. Als smoes wordt er gezegd dat het pakket beschadigd is en terug gestuurd moest worden enz enz.
1.33

20-08-2019
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet gekregen en ook geen reactie op mijn laatste e-mail

Laatste 2 keer bestelling niet bezorgd het geld ook niet terug gestordt

20-08-2019
Nooit ontvangen. Niemand weet waarom Pakketje is retour afzender.

Heb geen pakket gehad
Heb gemaild niks meer gehoord
Heel jammer ik had de bh op 3 augustus besteld dacht dan ben ik op tijd voordat ik op vakantie ga maar heb uit noot nu anderen moeten kopen.
Dus ik ben niet blij met deze site

19-08-2019
I ordered BESTELNUMMER: 175489096 on 28-07-2019 . It was supposed to be delivered on 1-8-2019, it is 19-08-2019 and i have not received anything yet.

Beste,
Mijn gezicht creme blijkt om nep te zijn

Niets ontvangen Pakketje is zoek

06-08-2019
Ik heb de bestelling niet ontvangen

showroomprive.nl antwoordt: 08-08-2019

04-08-2019
03-08-2019
04-08-2019
Retourneren is vervelend
1.33

showroomprive.nl antwoordt: 05-08-2019

31-07-2019
De producten heb ik niet compleet ontvangen. I.p.v. 2 Fila topjes heb ik er 1 ontvangen. Er zaten onderbroeken bij die ik niet had besteld. Met foto’s vd oorspronkelijke bestelling en wat ik heb ontvangen gemeld bij jullie. Een mail ontvangen met de vraag wat ik had besteld??? Hoe gaan we dit oplossen?

showroomprive.nl antwoordt: 01-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

31-07-2019
Nog steeds geen jurk . Eerst naar Italië gestuurd terwijl ik Nederland/Leiderdorp heb aangegeven. Vervolgens staat er een paar dagen later dat het artikel in Leiderdorp is en vervolgens heeft Halfords niets ontvangen. Hoe lossen we dit op?

showroomprive.nl antwoordt: 01-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is inderdaad aan ons teruggestuurd. Op 01/08/2019 hebben we het pakket opnieuw aan je opgestuurd. We verwachten dat het snel geleverd zal worden. Excuses voor het ongemak. MvG.

31-07-2019
Ik heb tot op heden nog niets ontvangen

showroomprive.nl antwoordt: 01-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd omdat het huisnummer ontbrak.We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice ,klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

30-07-2019
Op het label van mijn pakketje stond geen huisnummer. Hierdoor kon het niet bezorgd worden bij mij thuis en is het terug gestuurd naar showroomprive. Volgens de bezorgdienst is het daar de 25ste juli 2019 bezorgd. Maar op de bezorginformatie in mijn account staat alleen maar dat het bezorgd is. Op mijn vragen aan klantenservice krijg ik geen antwoord. Ik ben echt teleurgesteld

showroomprive.nl antwoordt: 01-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. We informeren je dat we de herverzending van je bestelling hebben aangevraagd. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling door de transporteur is ontvangen, vervolgens kan je op de website van de transporteur je bestelling volgen. Mvg,

30-07-2019
Het pakket is niet geleverd en contact opnemen met jullie is bijna onmogelijk omdat er geen mailadres of telefoonnummer is. Het is me op onortodoxe wijze wel gelukt en het pakket bleek teruggestuurd naar Frankrijk. Voor mij reden om niet meer zomaar bij jullie een bestelling te plaatsen. Een zichtbare en bereikbare klantenservice is voor mij belangrijk voor het vertrouwen in een organisatie

30-07-2019
De bestelling zou 15 juli binnen zijn, nu is 29 juli en hij is nog niet binnen en nog onduidelijk wanneer zou het komen
Ik ben heeeeel ontevreden

25-07-2019
Pakket was verzonden, maar niet op de afgesproken datum en lokatie afgeleverd. Zonder reden is het pakket zonder te zijn aangeboden retour gezonden. Na twee klachten afgesproken dat het pakket binnen 2 weken wordt afgeleverd. Vanwege de "ring" deurbel is het zeker dat het pakket nooit is aangeboden, waardoor het onduidelijk is wat er wel is gebeurd.

showroomprive.nl antwoordt: 01-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

25-07-2019
Bestelling is nog niet geleverd i.t.t. bericht van Showroomprivé. Na contact met helpdesk wacht ik nu op tweede poging, echter zonder zicht op track en trace van de zending. Heb dus geen idee wanneer ik de zending nu kan verwachten.

showroomprive.nl antwoordt: 01-08-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht We informeren je dat we de herverzending van je bestelling hebben aangevraagd.Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling door de transporteur is ontvangen, vervolgens kan je op de website van de transporteur je bestelling volgen. Met vriendelijke groet,

24-07-2019
Ik vind de sirvice van showroom zeer slecht ik wacht sinds 11jul. Op mij bestelling tot reden niets in ontvang genomen .

Dit is de 3e keer dat dit gebeurt ...
Erg jammer

showroomprive.nl antwoordt: 25-07-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is inderdaad aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd.Onze excuses voor het ontstane ongemak. Mvg,

23-07-2019
Ik blijf het vreemd vinden dat alleen het stellage en niet de bakjes zijn geleverd. De lakonieke reactie op mijn klacht ben ik ook niet over te spreken.

showroomprive.nl antwoordt: 25-07-2019
Beste Leila, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

uitstel na uitstel levering

showroomprive.nl antwoordt: 22-07-2019