16-07-2019
Tot heden pakketje nog steeds niet ontvangen. En hoor geen reacties terug waar mijn pakketje is gebleven. Erg slechte sirvice ben ik net gewent van jullie en niet telefonisch bereikbaar en geen reacties op de mails die ik verstuur via de site. Tot heden 3 pakketjes niet ontvangen. Graag hoor k spoedig hoe dit kan en wanneer ik me pakketje kan ontvangen

showroomprive.nl antwoordt: 17-07-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Ik heb niks ontvangen

14-07-2019
14-07-2019
Helaas is mijn pakje niet aangekomen, maar, weer teruggestuurd.
Het feit, dat ik daar geen telefonisch contact meer kan hebben, maakt dat mijn vertrouwen in jullie service ook een knauw heeft gegeven

Vriendelijke groet, Marja van Alphen.06.10345195

13-07-2019
Ik heb mijn bestelling nog niet gehad, dus ik kan nog net blij zijn.

08-07-2019
Ik heb 3 bericht gestuurd naar showroom privé maar niet reageert. Ik ben niet blij omdat andere Briel en andere merkt Briel hoesjes en die briel was niet voor vrouwen daarom ik kan niet dragen en ik had heel veel geld betaal maar niemand me niet geholpen.

07-07-2019
De levering is nog steeds zoek en er wordt erg weinig gecorrespondeerd.

07-07-2019
Heb nog steeds niks binnen

02-07-2019
duurt lang, kwaliteit zeer slecht

showroomprive.nl antwoordt: 03-07-2019

Niet blij met product

showroomprive.nl antwoordt: 03-07-2019

Ik ben niet blij met je

25-06-2019
heb reeds 2x een bericht met een klacht gestuurd. Er ontbreekt namelijk een knoop aan de trui. U vermeldt op uw website dat u binnen 2 dagen reageert. Ik heb echter geen reactie ontvangen. Zeer teleurstellend

21-06-2019
Ik heb mijn bestelling opgehaald bij het DHL-servicepoint. Thuis gekomen bleek dat de paklijst aangaf wat ik had besteld, maar wat daadwerkelijk ik het pakket zat kwam niet overeen met wat ik had besteld en dus ook niet met de paklijst. Er zat namelijk een grote zwarte jas in het pakket en dat heb ik niet besteld. (Zie paklijst )
Graag uw snelle reactie wat ik nu moet doen. (06-199234566)

20-06-2019
Kan nog geen ster invullen. Wacht al een paar weken op mijn bestelling, is terug gestuurd om dat het adres niet klopte. Mijn adres staat goed in mijn. PC maar jullie sturen het de laatste tijd naar:
Froukje de Jong
Oude Sluis
1441 CG Purmeren moet staan Oude Sluis 35, Voor die tijd nooit last gehad.

19-06-2019
Product niet geleverd, slechte service

19-06-2019
Heel slecht service ik moest zo vaak bellen waar mijn bestelling bleef

18-06-2019
Waardeloze service. Voor de 2e keer op rij. Moet ik een retourlabel uitprinten die niet te vinden is. Goede verkooptruc. Ik heb de vorige keer het ook niet terug kunnen sturen door die reden. Jullie willen gewoon verdienen en daarna kan de klant het uitzoeken, want jullie hebben je geld toch al binnen. Waarom sturen jullie niet een retourlabel met de bestelde artikelen mee. Stelletje oplichters.

17-06-2019
Desondanks het feit dat de huisnummer door mezelf in het verkeerde vakje stond. Vind ik het alsnog belachelijk dat ze mijn pakketje daarom niet konden leveren. Heb het al bijna 4 weken geleden besteld nog niks ontvangen. Jullie website geeft aan dat het is afgeleverd bij wie is de grote vraag? En dat je overal zelf achteraan moet gaan is ook geen service. Ik bestel nooit meer bij jullie. Sorry

10-06-2019
09-06-2019
10-06-2019
Ik wil déze artikel retourneren
Wat ik moet doen?

05-06-2019
Ik heb het nog niet ontvangen, dus ik kan geen antwoord geven.

04-06-2019
Producten wederom niet ontvangen via dpd pakketservice. Persoonlijk vind ik het een heel slecht leveringsbedrijf. Email ontvangen dat de bus met pakketten vlam heeft gevat, dit bij showroomprive neergelegd. Email doorgestuurd en nu afwachten. Wel 363 euro betaald. Maar nog geen reactie of oplossing.

22-05-2019
Ik heb geen pakket ontvangen :(

21-05-2019
Geen reacties op mails, geen spullen ontvangen Waardeloos en slecht Nooit meer bedtel ik iets via jullie Weet tot op heden niks wat of waar mijn product is Word nergens op gereageerd KUTBEDRIJF

Ik heb niets ontvangen

Nog niet ontvangen

Nooit ontvangen.

07-05-2019
Heel slecht ... kapot gekomen .. ik ben echt niet tevreden

showroomprive.nl antwoordt: 13-05-2019

06-05-2019
Ik vind het heel slecht. Ik heb (2) EA7 jogging pakken besteld en 235 euro betaald. Ik krijg vervolgens 1 pak.en een vest wat ik niet besteld heb... Ik stuur vervolgens 3 mailtjes via jullie site en krijg geen eens antwoord. Hoop dat ik nu wel antwoord krijg of een telefoon nummer wat wel klopt. Mijn mail is cinbeek@hotmail.com . Echt eerste en laatste keer dat ik bij jullie iets besteld heb

01-05-2019
nous n’avons recu jusqu’a present qu’un article sur trois que nous avons commander.
Le courrier assiettes a étè livrer bien apres la date convenue avec une assiette cassée.

29-04-2019
Ik heb al zeker 3 mailtjes gestuurd dat ik nog steeds niet mijn volledige bestelling heb ontvangen, maar ontvang geen reactie van jullie over de stand van zaken
Kunt u aub met SPOED de stand van zaken laten weten van de missende onderdelen van mijn bestelling?

18-04-2019
Helaas heb ik de bestelling tot op heden niet ontvangen. Ten eerste werd een artikel eruit geannulleerd want het bleek niet op voorraad. Hier kreeg ik een refund voor. De rest werd blijkbaar wel verstuurd maar daarna teruggestuurd naar de afzender. Ik wacht dus nog steeds op deze order. De klantenservice was wel behulpzaam dus daar kan ik niets verkeerds over zeggen.

18-04-2019
Ik heb mijn bestelling niet gekregen.

18-04-2019
Mijn laatste twee bestellingen zijn teruggestuurd naar de afzender Ik baal er heel erg van..Helaas ook geen bericht gehad over mijn bestelling waarom ze niet afgeleverd zijn..

17-04-2019
Ik heb zonder bericht de bestelling niet ontvangen. Ik weet dat het pakket is verstuurd doordat mij wordt gevraagd om de bestelling te beoordelen.

16-04-2019
Ik heb helaas mijn bestelling nog niet ontvangen ik vraag me af waar is het gebleven in mijn mail stond dat het ingeleverde is maar ik heb niks ontvangen en ik weet niet wie moet ik bellen ik vindt het bezorgings servies heel slecht .

16-04-2019
Mijn product was verzonden, kon nog niet eens naar mijn eigen huis maar bij een tankstation. En ik kijk op showroom voor mijn bestelling is die terug gestuurd naar de afzender.. ik heb geen mail niks gehad over dat er iets is voor me. Dus bij deze heel erg slecht

15-04-2019
Er is maar 1 van de 2 pakketten geleverd. Het materiaal is slecht. Tijdens het in elkaar zetten valt het al uit elkaar.

15-04-2019
Ik heb niet een bestelling ontvangen

15-04-2019
De levering is nu 14 dagen te laat. Levering zou zijn op een ophaalpunt, wekt dus ook niet goed. De klantenservice kun je niet bellen en de belofte om via het ticketsysteem binnen 48 uur te reageren wordt totaal niet nagekomen. Kortom: Ik heb geen product, geen contact met de klantenservice en heb wél (vooraf) betaald. Dit klopt echt niet
Overigens: Service is pas sinds enkele maanden zo slecht.

11-04-2019
12-04-2019
producten zijn niet geleverd. Zijn nog steeds zoek

11-04-2019
12-04-2019
Ik heb het pakket niet ontvangen. Dit is nu al de tweede keer dat ik een pakket van showroomprive.nl niet ontvang. Ik heb een normaal adres. Ontvang alle online bestelde pakketten vanaf AboutYou tot en met Zalando, maar jullie zijn een uitzondering. Ik weet niet wat er mis is en waarom de zending niet aankomt.