Data publikacji
15.01.2019 r.
Data zamówienia
15.01.2019 r.
15.01.2019 r.
Brak odpowiedzi na moje maile. Towar przyszedł z 2 tyg opóźnieniem i nie był mi już potrzebny. Niestety do tej pory nie mam odpowiedzi a zwrot z powodu opóźnienia powinien być na Państwa koszt. Zauważyłam że nie odpowiadacie na maile gdy wina leży po waszej stronie.
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
14.01.2019 r.
Data zamówienia
14.01.2019 r.
14.01.2019 r.
Dostawa nieterminowa. Brakowało 1 z 3 artykułów o czym ja poinformowałam Serwis. Po 4 dniach wyslali emaila o braku. W spodnicy była naderwana plisa. Wysłałam zdjęcie. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi na moje zgłoszenie. Brak możliwości telefonicznego zgłoszenia. Jestem stała klientka, ale nie ukrywam mojego rozczarowania. Nie będę więcej korzystać z oferty.
1.33
Niedostateczny

Data publikacji
14.01.2019 r.
Data zamówienia
14.01.2019 r.
14.01.2019 r.
Towar dotarł do mnie ze znacznym opóźnieniem. Co do jakości towaru długo można by dyskutować....
1.33
Niedostateczny

Data publikacji
14.01.2019 r.
Data zamówienia
14.01.2019 r.
14.01.2019 r.
Brak możliwości skontaktowanie się z serwisem konsumenta. Otrzymałam uszkodzona, niekompletna Polkę, która nie nadaje się do powiedzenia na ścianę.
Nie mogę zgłosić zażalenia, maile do mnie wracają jako błędny adres, nie mam kontaktu z obsługa, nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy.
Proszę o pilny kontakt, może w taki sposób ktoś zareaguje.
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
14.01.2019 r.
Data zamówienia
14.01.2019 r.
14.01.2019 r.
Zamówienie nr 157944887. Z 4 rzeczy zamówionych przyszły tylko dwie. Pomimo potwierdzonych zakupów i opłaconych od razu. Po około 3 tygodniach od zamówienia zostałem poinformowany że tego towaru niestety nie ma. Odpowiedziałem na email że wyjątkowo zależało mi właśnie na tych produktach których brakuje. Odpowiedzi nie otrzymałem. Gdybym wiedział że tak będzie, w ogóle bym nie zamawiał.
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
13.01.2019 r.
Data zamówienia
13.01.2019 r.
13.01.2019 r.
Nie otrzymałam odpowiedzi na pytanie ani towaru
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
13.01.2019 r.
Data zamówienia
13.01.2019 r.
13.01.2019 r.
Kpina. Zamiast kurtki przysłano pasek. Mija tydzień od złożenia zapytania co z towarem, zwrotem pieniędzy, zwrotem omyłkowo przysłanego towaru i CISZA Ponowne pytanie i nadal CISZA
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
12.01.2019 r.
Data zamówienia
12.01.2019 r.
12.01.2019 r.
Ubrania były niedbale zwinięte a nie włożone do folii, co dało efekt ich "wymiętolenia" - wyglądały jak "wyciągnięte psu z gardła"
Cena za kuriera jest horrendalnie wysoka, jedna z najwyższych na rynku, porównując do innych podobnych sklepów.
Serwis... szkoda strzępić języka, działa tylko automat, który nie jest intuicyjny.
Szkoda, że po tylu zamówieniach doszło do takiej opinii...
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
12.01.2019 r.
Data zamówienia
12.01.2019 r.
12.01.2019 r.
Termin dostawy to porażka. Opakowanie i sposób zapakowania jest daleki od ideału
1.33
Niedostateczny

Data publikacji
07.01.2019 r.
Data zamówienia
07.01.2019 r.
07.01.2019 r.
Towar dotarł długo po podanym terminie.
Brak możliwości kontaktu z działem obsługi klienta.
Wszelkie próby kontaktu poprzez formularz, mail, facebook, instagram nie przyniosły odpowiedzi.
W dalszym ciągu nie otrzymałam również zwrotu pieniędzy.
Zdecydowanie przestrzegam przed tym portalem
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
06.01.2019 r.
Data zamówienia
17.12.2018 r.
06.01.2019 r.
Po raz kolejny zamówiony i zapłacony towar nie jest dostarczony z adnotacją że rzekomo go odesłałem
Handlują towarem którego nie posiadają na stanie NIE POLECAM
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
06.01.2019 r.
Data zamówienia
31.01.2018 r.
06.01.2019 r.
towar, który miał być 18.12 dotarł w części 31.12 a reszty do dziś nie ma. Brak możliwości kontaktu z biurem obsługi klienta, na zapytania zawarte w formularzu kontaktowym nikt nie odpowiada choć piszą,że odpowiedż dostanę w ciągu 2 dni, coraz mniej akcji wygląda tak jakby firma się zwijała z polskiego rynku niestety razem z naszymi pieniędzmi.zamówienia z datą do 17 i 24.12 oczywiście też nie dot
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
05.01.2019 r.
Data zamówienia
05.01.2019 r.
05.01.2019 r.
Zamówiony płaszcz jest b. niskiej jakości ,materiał "dresowy " o jakości ścierki do podłogi.Dostawa przez DPD beznadziejna,kurier dzwoni w porze gdy zawsze jestem w pracy i umawia się na pozostawienie paczki u sąsiada, w aptece...
Zwróciłam zamówienie.
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
03.01.2019 r.
Data zamówienia
02.01.2019 r.
03.01.2019 r.
Czekam na zegarek do dzisiaj go nie otrzymalama i nie wiem co dalej
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
03.01.2019 r.
Data zamówienia
03.01.2019 r.
03.01.2019 r.
kubek był potłuczony
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
02.01.2019 r.
Data zamówienia
02.01.2019 r.
02.01.2019 r.
Totalna porażkaWysłałam zwrot zamówienia kurierem GLS na adres wskazany przez obsługę klienta.Ze strony kuriera wiem,że towar został przyjęty na magazyn 20.12.2018,ale Vipsters twierdzi, że towar na magazyn nie dotarł.Jest 02.01.2019, a ja wciąż nie mam zwrotu pieniędzy.Mam jeszcze 2gie zamówienie, z którego przysłano tylko 1z4 produktów,a o reszcie brak informacji.Koszmar, wszystkim odradzam
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
02.01.2019 r.
Data zamówienia
02.01.2019 r.
02.01.2019 r.
Zamówiony towar dotarł po czasie zupełnie niekompletny. Pomoc działu obsługi na bardzo niskim poziomie brak kontaktu telefonicznego utrudnia komunikację. Na e-mail obsługa odpowiedziała po tygodniu po ponownej mojej prośbie.
Dostałam numer wysyłki który był błędny nie można było nic zweryfikować .
Do dnia dzisiejszego nie uzyskałam pomocy ,towaru ani zwrotu zapłaconej kwoty.
1.33
Niedostateczny

Data publikacji
02.01.2019 r.
Data zamówienia
02.01.2019 r.
02.01.2019 r.
Zamowienia dotarły tydzień po podanej dacie dostawy.
Brak jakiejkolwiek odpowiedzi na licznie wysłane zapytania do biura obsługi klienta.
Brak kontaktu przez maila, facebook czy podany na stronie formularz kontaktowy.
1.33
Niedostateczny

Data publikacji
01.01.2019 r.
Data zamówienia
01.01.2019 r.
01.01.2019 r.
brak przesyłki w deklarowany terminie i nadal jej nie ma
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
28.12.2018 r.
Data zamówienia
19.12.2018 r.
28.12.2018 r.
Nie otrzymałam dwóch artykułów, brak kontaktu telefonicznego, na reklamację mailową brak odpowiedzi. Nie pilecam
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
27.12.2018 r.
Data zamówienia
27.12.2018 r.
27.12.2018 r.
Dwa zamówienia , które najpóźniej
miały być dostarczone 19 grudnia ,
nie dotarły /miały to być prezenty
świąteczne /brak odpowiedzi ze
strony serwisu . Co się z nimi dzieje
nie wiadomo . W sumie czekam
łącznie na trzy zamówienia pierwsze miało być dostarczone 8 grudnia . Od 17 grudnia brak kontaktu telefonicznego , bo chyba maja już dosyć telefonów z reklamacjami . Nie polecam
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 28.12.2018 r.
Witam , Pani zamówienie 157548064 zostało doręczone 18/12/2018. Pozdrawi, Piotr

Data publikacji
25.12.2018 r.
Data zamówienia
25.12.2018 r.
25.12.2018 r.
Dostawa niekompletna. Nie otrzymałem elementu zamówienia na której najbardziej mi zależy. Po zgłoszeniu tego faktu 19 grudnia nie uzyskałem odpowiedzi jak firma chce rozwiązać problem
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 28.12.2018 r.
Witam, Jeden z naszych doradców wysłał do Pana wiadomość, Piotr

Data publikacji
24.12.2018 r.
Data zamówienia
24.12.2018 r.
24.12.2018 r.
Dramat. Nie to co zamówiłam. Zero odzewu, ze strony obsługi....
jak się domyślacie pomylone prezenty.
Kolejna paczka w ogóle nie dotarła. Nigdy więcej nic nie zamówię. Wszystkim będę odradzać
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 28.12.2018 r.
Witam, Jeden z naszych doradców wysłał do Pani wiadomość. Pozdrawiam Piotr

Data publikacji
23.12.2018 r.
Data zamówienia
23.12.2018 r.
23.12.2018 r.
Towar nie został dostarczony, nie dostałam żadnej informacji na temat opóźnienia, telefon wyłączony, odpowiedzi na maila 3 dzień wciąż nie ma
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 28.12.2018 r.
Witam sedrecznie, Z infromacji przekazanych nam od DPD, Pani przesyłka została doręczona 18/12/2018. Pozdrawiam, Piotr

Data publikacji
18.12.2018 r.
Data zamówienia
18.12.2018 r.
18.12.2018 r.
towar niekompletny,
1.33
Niedostateczny

Data publikacji
16.12.2018 r.
Data zamówienia
16.12.2018 r.
16.12.2018 r.
Zamówienie przyszło nie kompletne - brak jednego produktu. Zgłosiłem temat do serwisu ale brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 18.12.2018 r.
Witam serdecznie, Jeden z naszych konsultantów wysłał do Cibie wiadomość. Pozdrawiam

Data publikacji
16.12.2018 r.
Data zamówienia
16.12.2018 r.
16.12.2018 r.
Zamowienie nie dotarlo.Pisalam do Was dwa razy,nie dostalam zadnej odpowiedzi.
Kpina.
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 18.12.2018 r.
Witam serdecznie, Jeden z naszych konsultantów wysłał do Cibie wiadomość. Pozdrawiam

Data publikacji
05.12.2018 r.
Data zamówienia
05.12.2018 r.
05.12.2018 r.
Towar uszkodzony a mają to być prezenty dla dzieci. Żart jakiś
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 06.12.2018 r.
Witamy serdecznie, Jeden z naszych doradców klienta wysłał Ci e-mail, proponując rozwiązanie sytuacji. Pozdrawiamy, Piotr

Data publikacji
27.11.2018 r.
Data zamówienia
27.11.2018 r.
27.11.2018 r.
Sklep miał błąd na stronie - informował klientów, że płatność nie przeszła chociaż przeszła - przez co zrobiłam dwa identyczne zamówienia. Zgłosiłam problem poprzez formularz kontaktowy. Drugie zamówienie miało być anulowane a pieniądze zwrócone. Mimo to otrzymałam oba zamówienia. Znów skontaktowałam się ze sklepem.Teraz od tygodnia "nie mogą" odebrać paczki i przestali odpisywać na moje maile.
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 28.11.2018 r.
Witamy serdecznie, Jeden z naszych doradców klienta wysłał Ci e-mail, proponując rozwiązanie sytuacji. Pozdrawiamy, Piotr

Data publikacji
20.11.2018 r.
Data zamówienia
20.11.2018 r.
20.11.2018 r.
Z dwóch zamówionych produktów otrzymałam jeden plus inny produkt którego nie zamawiałam.
Wysłałam informacje pod wskazany adres e-mail i dobrej pory nie mam żadnej informacji zwrotnej.
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 22.11.2018 r.
Witamy serdecznie, Jeden z naszych doradców klienta wysłał Ci e-mail, proponując rozwiązanie sytuacji. Pozdrawiamy,

Data publikacji
19.11.2018 r.
Data zamówienia
18.11.2018 r.
19.11.2018 r.
Jestem b.niezadowolona,ponieważ bardzo duże są koszty dostawy,zwrotu pewnie jeszcze wieksze.Rozmiarówka jest bardzo myląca,w zamówieniu Wrangler rozmiar 36(PL ) wygląda jak 42,rzeczy sa ogromne a ponieważ zamówiłam dużo ,dużo też będę musiała zapłacicć za odsyłkę.Raczej już nie skorzystam z tego sklepu.Wolę zalando ,venezia,wittchen-to są firmy które szanuja klienta.
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 22.11.2018 r.
Witamy serdecznie, Jeden z naszych doradców klienta wysłał Ci e-mail, proponując rozwiązanie sytuacji. Pozdrawiamy,

Data publikacji
23.10.2018 r.
Data zamówienia
23.10.2018 r.
23.10.2018 r.
Produkt otrzymałam uszkodzony,bardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
1.33
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 24.10.2018 r.
Witamy serdecznie, Jeden z naszych doradców klienta wysłał Ci e-mail, proponując rozwiązanie sytuacji. Pozdrawiamy,

Data publikacji
26.09.2018 r.
Data zamówienia
24.09.2018 r.
26.09.2018 r.
Wasz Partner - DPD zadzwonił do mnie raz, nie odebrałam i już nie wiem co stało sie z paczką. Inni kurierzy - DHL są nastawieni na rezultat (dostarczenie paczki) a nie tylko próbę dostarczenia. Kuirerzy DPD są niegrzeczni i brak im customer orientation.
Druga kwestia - mam zwrot na Wasz koszt od 2tyg czekam na kuriera i jakąkolwiek odpowiedź od Waszej Obsługi Klienta.......
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 27.09.2018 r.
Witamy serdecznie, Jeden z naszych doradców klienta wysłał Ci e-mail, proponując rozwiązanie sytuacji. Pozdrawiamy,

Data publikacji
05.09.2018 r.
Data zamówienia
05.09.2018 r.
05.09.2018 r.
zlozylam reklamacje,nie otrzymalam odpowiedzi
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 06.09.2018 r.
Witamy serdecznie, Jeden z naszych doradców klienta wysłał Ci e-mail, proponując rozwiązanie sytuacji. Pozdrawiamy

Data publikacji
03.09.2018 r.
Data zamówienia
03.09.2018 r.
03.09.2018 r.
Porcelana ładna, szkoda,że potłuczona, brak jakiegokolwiek zabezpieczenia, tak delikatnego produktu.
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 04.09.2018 r.
Witamy serdecznie, Dziękuję za opinię. Jeden z naszych doradców kontaktował się już z Panią. Pozdrawiam, Piotr

Data publikacji
22.08.2018 r.
Data zamówienia
22.08.2018 r.
22.08.2018 r.
Zamówiłem produkty, których nie otrzymałem SKANDAL Do dzisiaj nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, bo firma miga się. Udają chyba, że nic się nie stało.
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 23.08.2018 r.
Witamy serdecznie, Jeden z naszych doradców klienta wysłał Ci e-mail, proponując rozwiązanie sytuacji. Pozdrawiamy,

Data publikacji
21.08.2018 r.
Data zamówienia
21.08.2018 r.
21.08.2018 r.
Okropne zła obsługa klienta. Mam problem z fakturą. Głupi system sklepu generuje fakturę na podstawie adresu wysyłki. Jednak adres rozliczeniowy i adres wysyłki są różne. Na fakturze musi być adres rozliczeniowy. Napisałem kilka e-maili z prośbą o korektę faktury. Otrzymałem 1 odmowę, i nie ma więcej, zero kontaktu. Jak nazywa się ten sklep? VIPsters. VIP? To poważne? Całkowity brak szacunku
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 22.08.2018 r.
Witamy serdecznie, Jeden z naszych doradców klienta wysłał Ci e-mail, proponując rozwiązanie sytuacji. Pozdrawiamy,

Data publikacji
16.08.2018 r.
Data zamówienia
25.06.2018 r.
16.08.2018 r.
22.06.2018 sklep odebrał przesyłkę ze zwróconym towarem. 18.07. 2018 sklep informuje mnie , że otrzymał przesyłkę z moim zwrotem,31.07.2018 wysyłam zapytanie,kiedy zostaną zwrócone środki. 01.08. 2018 pracownik odpowiada, że sklep jeszcze nie otrzymał zwrotu i każą mi przesłać potwierdzenie nadania przesyłki. Odpowiadam, że przesyłka dotarła do nich i proszę o zwrot pieniędzy. Do dzisiaj zero kont
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 17.08.2018 r.
Witamy serdecznie, Jeden z naszych doradców klienta wysłał Ci e-mail, proponując rozwiązanie sytuacji. Pozdrawiamy,

Data publikacji
01.08.2018 r.
Data zamówienia
01.08.2018 r.
01.08.2018 r.
Nie polecam nikomu. Wpłata od razu przy zamówieniu. Ponad miesiąc oczekiwania by otrzymać informację że nie otrzymam całego zamówienia bo nie mają towaru. Zwroty wpłaty robią tylko częściowe a reszta w formie tzw kuponu za który trzeba i tak zapłacić. Jest to moje któreś z kolei zamówienie gdzie tak samo zostałem potraktowany. Nie warto mrozic kasy by ktoś nimi obracal. Nie Polecam.
1.00
Niedostateczny

Data publikacji
30.07.2018 r.
Data zamówienia
30.07.2018 r.
30.07.2018 r.
Witam
dot nr zamówienia 140807511
w terminie przesyłka przyszła, okazało się(Ja noszę nr 42), że nr 42, ktróry został przysłany nie wchodzi mi na noge i musiałbym dostać nr 44Próbowałem napisać na adres wskazany na stronie,ale dostaje informacje, że niedobry adres,próbowałem się dodzwonić na numer wskazany na stronie123638056, ale linia uszkodzona. Nie ma kontaktu z wami. Proszę o tel 6026093
1.00
Niedostateczny

vipsters.com odpowiada: 30.07.2018 r.
Witamy serdecznie, Jeden z naszych doradców klienta wysłał Ci e-mail, proponując rozwiązanie sytuacji. Pozdrawiamy,