Yari Webwinkel B.V.
Kvk 63744724
S. Holwerda

Avis pour vandalen.nl

2 221 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec vandalen.nl

Hier
Tot nu toe is alles goed verlopen

Il y a 1 jour
UP FUCKING C ALTIJD dikke ellende met die verschrikkelijke bezorgclub. Wederom 3x bij upc punt geweest voor 1 bestelling. Stop aub met UPC en ga verder met post.nl dank

Il y a 1 jour
Top service, snelle levering

De artikelen zouden tegelijkertijd afgeleverd worden, maar dat was niet het geval. Verder prima aflevering, helaas vielen de schoenen qua comfort wat tegen. Had drie paar besteld, één paar gehouden.

Fantastich alles

Het adres levering gaf verwarring. Maar goed gekomen.

De geplaatste bestelling van 15 januari heb ik nu nog niet ontvangen terwijl de website aangeeft volgende dag geleverd. Na 2 keer contact te hebben gehad met de klantenservice met 2 verschillende anwoorden moet ik nogmaals 3 werkdagen wachten op een reactie van DHL na navraag van jullie. Kortom na bijna 2 weken heb ik mijn bestelling nu nog niet.

Ik kom sowieso al graag in de winkel in Eindhoven. Het personeel is vriendelijk en niet opdringerig. Daar had ik schoenen in de uitverkoop gezien, maar laten staan. Eenmaal thuis had ik spijt en heb ze uiteindelijk online besteld, omdat ik niet vlakbij Eindhoven woon. Levering was snel, maar er zat een HEEL grote doos om de schoenendoos heen dat is niet echt nodig...

Il y a 1 semaine
Het product werd niet geleverd. Ik moest zelf informeren. Pas daarna kwam de verklaring. Verder wacht ik nog op het terugstorten van m’n geld. Ik ben al een week verder: zonder product en ook nog zonder geld.

Sterren zeggen al genoeg

Super snel geleverd. Klasse product Stijlvol

Prima

Il y a 1 semaine
Schoenen zien er precies zo uit als op de foto. Snelle levering. Niks op aan te merken

Snel geleverd, top

Il y a 1 semaine
Alles was in orde. Enkel denk ik wel dat mijn schoenen al door iemand anders gedragen zijn en dan ook teruggestuurd zijn.

Il y a 1 semaine
Beste Jolien, Wat vervelend om te horen , het is niet de bedoeling natuurlijk, onze welgemeende excuses. Team Van Dalen
super

Il y a 2 semaines
Product toch niet op voorraad naDat bestelling al was bevestigd Duurde een week voordat bedrag was geretourneerd

Il y a 1 semaine
Beste, Ik zie dat wij op 10-01 de betaling reeds hebben teruggestort. Onze excuses wanneer dit voor uw te lang heft geduurd. Team Van Dalen
Il y a 2 semaines
Heel Jammer, dat de schoenen die ik besteld had via jullie site nog volop aanwezig waren. Helaas na betaling kregen wij een mailtje dat de schoenen er helaas niet meer zijn. Nu krijg ik dit mailtje, die dus eigenlijk niet van toepassing is op mijn bestelling. Mochten de schoenen binnenkort weer te bestellen zijn dan hoor ik dit graag van u. Met vriendelijke groet, Lowie de Vries 7943 EM - 31

Il y a 1 semaine
Beste, Onze excuses dat wij de order niet konden leveren. Helaas worden schoenen soms afgekeurd en kunnen niet verzonden worden. Team Van Dalen
Goed

Vlotte afhandeling.