Headict.nlAvis

: 816Bien

Avis pour Headict.nl

Super blij met het geleverde product. De snapback is van goede kwaliteit en de bedrukking zit er goed op! De meeste webwinkels leveren slechte kwaliteit snapbacks met een persoonlijke bedrukking, dat maakt dat jullie er voor mij uitspringen.

Ik kon mijn zending niet volgen; ik doorgelinkt naar een Franse site met een (in het Frans en dus niet begrijpelijke) foutmelding. Heb daarover gemaild. Wel bericht gekergen dat ze er naar kijken, maar meer nog niet. Hoed binnen inmiddels en die bevalt prima.

Avis pour Headict.nl

de L G.
Elk jaar bestel ik voor mijn vriend als cadeau een gepersonaliseerde cap met zijn initialen en leeftijd. Het ene jaar is de cap beter gestikt dan het andere jaar. Vaak komen de kleuren op de website ook niet helemaal overeen met de daadwerkelijk e kleuren. Sommige petten hebben een groene onderkant, dit kan soms vloeken met je cap kleur keuze. Ondanks deze dingetjes vind in het concept erg leuk en het design er goed uitziet dan is de cap ook prefect!
Zeer uitgebreide collectie! Duidelijke site met goede filter opties. Wat niet meteen duidelijk is is dat de producten uit het buitenland (Frankrijk geloof ik) komen dus het verzenden duurt langer dan je normaal bij een NL site verwacht.
Handige website, ik kon de hoed naar keuze gemakkelijk vinden, correct maat was ook gemakkelijk, de prijs was goed (de hoed stond in korting) en supersnelle levering
Goed ontvangen! Duurde iets langer dan verwacht, maar werd beloond met een mooie pet die op veel andere plekken uitverkocht was (mijn vriend was er blij mee : )).
Gewoon ontzettend tevreden! De volgende bestelling komt er straks alweer aan. Contact goed. Levering goed. Bestelling perfect!
De hoed had in een grotere doos mogen zitten, maar uiteindelijk is het model bijgetrokken. De service kan ik niet beoordelen.
Ik ben niet tevreden over de afgeleverde pet,ze was platgedrukt en met valse plooien die ik er zelf heb moeten uitstrijken.
Collectie uitstekend , maar terug zending heel slecht , door het ontbreken van terug etiket voor vervoerder !!!
Levering duurde langer dan verwacht. Cap is van goede kwaliteit. Volgende cap koop ik weer bij headict.
Even zeggen dat het wel een paar dagen later bezorgd zal worden ,was een klein beetje ongerust vr gr
de A. P.
Love the website, a beautyful collection with a variety of styles, and pretty affordable as well!
de bestelling werd toch best snel geleverd en de petten zijn zo fijn en passend
de D M.
mooi product, net zoals op de site weergegeven, snelle en vlotte levering.
Het assortiment is fijn, bestellen eenvoudig en de levering snel.
Mooie hoofddeksels. Goede kwaliteit. Ruim assortiment.
Snelle levering, mooie petjes in verschillende maten
de GC K.
Keurig verpakt, snelle verzending mooie caps.!!
Keurig bezorgd. Mooi product! Goede prijs.
Snelle verzending en de nette verpakking.