edisac.nlAvis

edisac.nl - Tassen, schoenen en bagage

Ontdek een ruim assortiment aan tassen voor dames en heren alsook een groot aanbod aan luxemerken. Op onze website vindt u ook schoenen voor groot en klein en de perfecte reiskoffer voor elke trip!
REFLEX BLUE SAS
Allée des Prêles
59270 Bailleul
N° au registre du commerce
Tribunal de Commerce de DUNKERQUE 522 043 348
Arnaud DESCHILDER

Avis pour edisac.nl

4.69/5.00

36 avis au cours des 12 derniers mois

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec edisac.nl

Hier
Snelle levering. Duidelijke communicatie. Alles goed verlopen. Zal hier zeker nogmaals bestellen.
Hier
Product als getoond en omschreven
Prachtige Michael Kors tas besteld. Snelle levering netjes in gepakt.
Snelle levering. Product moet nog beoordeeld worden. Ziet wel erg mooi uit.
Het enige wat ik heb gemist was een mailtje ter bevestiging van mijn bestelling. Voor de rest prima verlopen order. Bestellen was makkelijk en na ontvangst van de track and trace was mijn bestelling snel in huis
Réponse de edisac.nl
Beste klant, bedankt voor uw feedback! Wij sturen telkens een mailtje bij ontvangst van de bestelling en van zodra het pakketje ons magazijn verlaat. Heeft u ook uw ongewenste mails bekeken? Aarzel zeker nooit om ons te contacteren indien u vragen heeft. Wij helpen u zeer graag verder.
Snel en correcte afhandeling.
Goede, gebruiksvriendelijke website en snelle levering. Erg tevreden!
Zeer snelle levering.
Het gevoel krijgen dat je de spullen niet krijgt vanwege geen ontvangen order bevestiging. Vervolgens duurde het een week voordat ik een mail kreeg dat het product niet op voorraad was en nog moest wachten. (Hoelang?) 10 dagen later komt het ineens binnen, weer geen email. Tot verbazing zat het doosje van micheal kors portemonnee er niet bij. Aangezien het een cadeau is had ik die graag erbij.
Réponse de edisac.nl
Beste Heer Gennep, onze excuses voor dit ongemak. De orderbevestiging wordt automatisch verstuurd. Misschien is deze in uw ongewenste mails terecht gekomen? Wat betreft de vertraging hebben wij u ook op de hoogte gebracht per mail. Om het doosje te ontvangen, nodigen wij u uit om de klantendienst te contacteren. Tot binnenkort!
Super snelle levering en goed verpakt ! Heel blij mee !
Snelle levering en goede producten
Snelle bezorging en prima service
Keurig nette bezorging van mijn Kipling handtas Crossover type Izellah. Op internet de beste prijs bij Edisac.nl en het product is top! Klopt precies met wat er op de website over het product wordt weergegeven. Een ideaal formaat handtas, ruim genoeg voor alle dingen die vrouwen zoal bij zich hebben, overzichtelijke indeling en ja, kwalitatief top! Edisac.nl kan ik aanbevelen en de tas ook!
Alles perfect in orde .!!!! 100% TEVREDEN .
Goed en snelle verzending
Ik geef een 9
Helder proces van bestellen en snelle levering. Hoewel de site aangaf dat levering over 2 dagen zou kunnen, werd de tas toch de volgende dag afgeleverd.
Snelle levering top!
Zoals altijd mijn bestelling weer correct ontvangen
Super mooie tas. Zeer goed verpakt en heel snel in huis.