edisac.nlAvis

edisac.nl - Tassen, schoenen en bagage

Ontdek een ruim assortiment aan tassen voor dames en heren alsook een groot aanbod aan luxemerken. Op onze website vindt u ook schoenen voor groot en klein en de perfecte reiskoffer voor elke trip!
REFLEX BLUE SAS
Allée des Prêles
59270 Bailleul
Tribunal de Commerce de DUNKERQUE 522 043 348
Arnaud DESCHILDER

Avis pour edisac.nl

4.88/5.00

1 étoile

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec edisac.nl

Levering ging vlot. Schoendoos en papier rond de schoenen zaggen er helaas niet meer helemaal nieuw uit. Maar de (elders uitverkochte) schoenen zijn top!
Il y a 1 semaine
Snelle levering
Il y a 2 semaines
Correcte en snelle levering
Prima levering en product
Top
Super service. Beste prijs Mischien better als Longchamp product kan ook naar nederland sturen
Top
Snelle en verzorgde levering en prima communicatie.
Ik ben gelukkig
Goede kwaliteit en snelle levering
Prima produkt en levering
Mooie kwaliteit leer, snelle levering.
Zag er allemaal goed uit, de levering was snel en de service top.
Top, snelle levering en goed product
Prima. Levering voor gepland tijdstip maar goed op de hoogte gehouden van levertijdstip.
Prijs en levering
Snelle service, met bestellen werd aangegeven leverdatum 03-12 het werd echter 2 dagen eerder. Helemaal blij met mijn aankoop.
Er ging iets mis met de levering. Ik kon de zending niet volgen via track&trace en kreeg ook geen bericht dat er iets mis was gegaan. Na telefonisch contact kwam ik erachter dat de zending weer terug was gestuurd en opnieuw verzonden moest worden. Ik zou daar een bevestigingsmail van ontvangen die ik vervolgens niet kreeg. Na weer een telefonisch contact werd het alsnog in orde gemaakt.
 Réponse de edisac.nl
Beste klant, nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij zien dat uw pakje ondertussen afgeleverd is. Wij hopen dat de rugzak aan al uw verwachtingen voldoet.
Zeer tevreden over de service. Tas besteld voor verjaardag van onze dochter. Deze zou te laat geleverd worden. En niet op tijd voor de dag van de verjaardag. Na contact te hebben gehad met de klantenservice hebben ze er alles aan gedaan om de tas op tijd te leveren. En dit is gelukt. Heel blij en tevreden mee
de tassen waren goed verpakt en netjes geleverd. verder heb ik geen op of aan merkingen