edisac.nl

Tassen, schoenen en bagage

Description
Ontdek een ruim assortiment aan tassen voor dames en heren alsook een groot aanbod aan luxemerken. Op onze website vindt u ook schoenen voor groot en klein en de perfecte reiskoffer voor elke trip!
REFLEX BLUE SAS
Allée des Prêles
59270Bailleul
Tribunal de Commerce de DUNKERQUE 522 043 348
Arnaud DESCHILDER

Avis pour edisac.nl

1 étoile

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec edisac.nl

Goede kwaliteit en snelle levering

Il y a 1 semaine
Prima produkt en levering

Il y a 1 semaine
Mooie kwaliteit leer, snelle levering.

Il y a 2 semaines
Zag er allemaal goed uit, de levering was snel en de service top.

Il y a 2 semaines
Top, snelle levering en goed product

Il y a 2 semaines
Prima. Levering voor gepland tijdstip maar goed op de hoogte gehouden van levertijdstip.

Prijs en levering

Snelle service, met bestellen werd aangegeven leverdatum 03-12 het werd echter 2 dagen eerder. Helemaal blij met mijn aankoop.

Er ging iets mis met de levering. Ik kon de zending niet volgen via track&trace en kreeg ook geen bericht dat er iets mis was gegaan. Na telefonisch contact kwam ik erachter dat de zending weer terug was gestuurd en opnieuw verzonden moest worden. Ik zou daar een bevestigingsmail van ontvangen die ik vervolgens niet kreeg. Na weer een telefonisch contact werd het alsnog in orde gemaakt.

Réponse de edisac.nl
Beste klant, nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij zien dat uw pakje ondertussen afgeleverd is. Wij hopen dat de rugzak aan al uw verwachtingen voldoet.
Zeer tevreden over de service. Tas besteld voor verjaardag van onze dochter. Deze zou te laat geleverd worden. En niet op tijd voor de dag van de verjaardag. Na contact te hebben gehad met de klantenservice hebben ze er alles aan gedaan om de tas op tijd te leveren. En dit is gelukt. Heel blij en tevreden mee

de tassen waren goed verpakt en netjes geleverd. verder heb ik geen op of aan merkingen

Zeer goede en en vriendelijke service. Echt een aanrader. En een erg mooi en gevarieerd assortiment.

Prima bedrijf snelle levering keurig verpakt. Het product is in werkelijkheid nog mooier dan op het plaatje.

Goede prijs en kwaliteit, en snelle levering.

Alles naar wens, levering en mooie produkten

aaaa

Goede service

Geen klachten Mijn sneakers werden keurig geleverd, kreeg duidelijke mail wanneer ze kwamen en ze lopen lekker en zien er super cool uit

Prima ervaring

Prachtige tas Ben er blij mee