edisac.nl- Logo - Avis

edisac.nlAvis

: 164Bien

Avis pour edisac.nl

28 sept. 2022
Bij toeval kwam ik op deze site toen ik naar een bepaald model Hoff sneakers zocht. De officiële Hoffsite waar ik altijd koop, berekent ineens verzendkosten. Dus verder gezocht en kwam bij Edisac uit. Het feit dat ze ook fysieke winkels hebben, vind ik een extra veiligheidsgevoel. Ik ontving na mijn bestelling een mail met kortingscode bij een eerste bestelling. Die had ik natuurlijk net gedaan. Even gebeld met allervriendelijkste medewerkster Frederique. Bleek geen probleem. Korting zou achteraf alsnog geregeld worden. Dat geeft aan dat het een goede zaak is met oog voor de klant. Chapeau!

15 sept. 2022
Ik heb op 8 september een bestelling geplaatst en nog steeds niet ontvangen. Ik heb hierover zelf contact gezocht met hen. Communicatie verloopt dus moeizaam. Ik hoop dat ik mijn reeds betaalde product nog ga ontvangen

Avis pour edisac.nl

28 sept. 2022
4 sept. 2022
Duidelijke website, mooi artikel, snelle levering en goed verpakt. Daarnaast prima communicatie m.b.t. de verzending.
3 sept. 2022
Leuke prijs en snelle verzending. Top!
21 sept. 2022
Mooie producten, snel geleverd
15 sept. 2022
17 août 2022
29 nov. 2021
Na bestelling, gelijk een bevestiging per email ontvangen. De track and trace code werkte naar behoren en de tas was snel geleverd. Prima dus!
1 mai 2022
De snelle levering vanuit België.De fijne en overzichtelijke webshop.
28 mars 2022
Snelle levering, goed product!
12 mai 2022
Keurig behandeld, goed op de hoogte gehouden
20 juin 2022
Prima product en snelle service
17 juin 2022
Snel verzending naar Nederland