edisac.nl- Logo - Avis

edisac.nl

2 oct. 2023
Artikel voldoet aan de beschrijving/verwachting. Snelle levering. Meerdere kleuren besteld waarvan ik er één retour wilde sturen; vriendelijke en correcte klantenservice die mij meteen een retourbiljet mailde. Kortom , uitstekende service bij Edisac waar ik met een gerust hart nog een keer zal kopen!
AV
Annet v.
Breukeleveen

6 sept. 2023
De comunicatie over de bestelling en levering. Na bijna twee weken heb ik mijn product nog niet ontvangen. Per mail word je niet op de hoogte gebracht wat de status is. Bleek dat mijn huisnummer er niet in stond, maar hoorde ik pas nadat ik zelf contact had opgenomen. Als je inlogt en contact opneemt krijg je wel bijna direct en netjes antwoord

Avis pour edisac.nl

13 juil. 2023
17 juin 2023
3 juin 2023
19 avr. 2023
6 sept. 2023
Réponse de edisac.nl
7 sept. 2023
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Alvorens een online bestelling te valideren, is het altijd aangeraden om te controleren of uw leveringsadres volledig is. Zo kunnen vertragingen in de levering vermeden worden. Vriendelijke groeten, De Edisac klantendienst
CB
Claire B.
Amsterdam
20 sept. 2023

bestelling niet gekregen

Ik heb nog niet mijn bestelling gekregen en ik krijg geen antwoord op mijn e-mails wat betreft de levering.
Réponse de edisac.nl
22 sept. 2023
Beste klant, Volgend op ons telefoongesprek bevestigen wij u bij deze dat uw pakketje onderweg is. Wij hebben u ook een mail met de track&trace-code van uw pakje toegestuurd. Hopelijk voldoet uw bestelling aan alle verwachtingen! Vriendelijke groet, De Edisac klantendienst