FeestbazaarAvis

: 6 351Très bienVérifié

Feestbazaar- Logo - Avis
Feestbazaar- Logo - Avis

Feestbazaar - Nr.1 in verkleedkleding & feestartikelen!

Feestbazaar is de onbetwiste nummer 1 in verkleedkleding & feestartikelen. Kostuums, pruiken, maskers, funbrillen, make-up, versiering en alles voor uw themafeest is leverbaar tegen de laagste prijzen! Voor 16.00u besteld? Dan wordt uw order nog dezelfde dag verzonden! Ook is spoedlevering mogelijk waarbij dezelfde avond nog wordt bezorgd. Wij zien u graag tegemoet in de shop!
Feestbazaar B.V.
Het witte Hert 20
1601 MJ Enkhuizen
Hollande
N° au registre du commerce
KvK 75236664
Robert Cortie

Avis pour Feestbazaar

4.56/5.00

481 avis au cours des 12 derniers mois

Ik had echt een enorm grote fout gemaakt😳..Ja echt heel stom hoor, ik schaam me er best wel een beetje voor eerlijk gezegd. Zo blij dat Feestbazaar to the rescue kwam met hun site die perfect up to date is, hun snelle service, hun vriendelijk maar ook echt behulpzame klantenservice!!❤️ Wat nou die enorme beschamende fout was die ik gemaakt heb??😳🙈 Ik had de artikelrn in eerste instantie bij een concurrent besteld!!🤭😜
Lire la suiteVoir les avis positifs

Ik heb 2x gemaild om roze hawaiiset 5 delig. Vroeg of er elastiek of klitteband in de rokjes zat.Konden ze me niet vertellen.Vind het heel vervelend dat er geen maten bij stonden of dat er elastiek of klitteband bevestiging in de rokjes zit.(Keek net nog eens op jullie site ondanks dat ik het al had teruggestuurd en nou hebben ze het pas erbij geschreven dat het met elastiekband is de rok.)Dan ga ik het toch bestellen en vroeg als het niet past of het kon worden terug gestuurd.Dat kan zei die persoon binnen 14 dagen.16 januari heb ik het pakket gekregen de rokjes waren veel te klein in omtrek. En heb het ook gelijk teruggestuurd.Maar er werd me niet erbij verteld dat ik ff 7 euro 25 moest betalen voor het pakket terug te sturen. Ben diep teleurgesteld!!
Lire la suiteVoir les avis négatifs

Lire l'avis le plus positif ou le plus négatif

Positif
Négatif
Lire la suiteVoir les avis positifs
Lire la suiteVoir les avis négatifs

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec Feestbazaar

een betere beschrijving ivm; van wel materiaal het gemaakt is, bijvooreeld: ik bestelde me beenwarmers, de zwarte: op de foto, blijkt die hard gefronst te zijn, tot onder de knie. dus ik vermoede , als het nodig is, kan ze ze hoger trekken, tot een strakke beenwarmer= niet het geval. ik vergrote de foto om in te schatten, of het gebreid is of niet. ik zoek de lichtere versie, katoen achtig lichte brei. resultaat, =dikke brei en kort. jammer
Op tijd geleverd. Goed verpakt. Graag ervoor zorgen dat er geen retourkosten in rekening worden gebracht of deze drastisch verminderen. Er zijn al verzendkosten betaald.
 utile (1)
Wij zochten een clownspruik voor een kind. We hebben er bij jullie snel één gevonden en tegen een scherpe prijs.
De volgende dag de bestelling netjes in huis. Tevreden klant
Extreem snelle levering, en prima kwaliteit van de producten
Uitgebreid assortiment. Netjes verpakt en snel geleverd.
Alles l;ekker vlot en het klopte ook allemaal.
Goede webshop, leuke producten, snelle service.
Uitgebreid assortiment en snelle levering, top!
Goede afhandeling snel en waar voor je geld
Snel en zonder een probleem geleverd
Goede prijs en snelle levering
Snelle levering, goed product
Hele goede klantenservice
Snelle en goede levering.
Snelle en goede levering