Certificaat voor Feestbazaar

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 927 Trusted Shops beoordelingen sinds 14-07-2017.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 927 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Het product wat bij mij geleverd was bleek niet hetzelfde uit te zien als de afbeelding. Na een mailtje inclusief foto kreeg ik te horen dat ik gewoon mijn geld terugkreeg, top levering, en een perfecte service
Goed

Snelle levering, goede service, leule producten..

Snelle verzending

ZEER CONTENT , snelle afhandeling en correcte afhandeling

Snelle levering, prijs/kwaliteit prima
Goed

Alles prima in orde, snelle levering
Uitstekend

Het was de goeie maat. Stond ook erg leuk. Kinderen van school vonden het erg leuk dat de hulpmoeder ook verkleed was.
In 1 woord TOP

Goede prijs, snelle levering. Mijn zoon is klaar voor Halloween
Uitstekend

's Ochtends besteld, 's middags in huis. Goede prijzen, dus prima. Ik ben helemaal tevreden.

Snelle en goede levering
Goed

Perfect tracksystsem. Snelle levering. Goed stevig ingepakt. Product nog leuker en mooier dan op de foto. Dat zie je niet snel.

Volledig tevreden

Heel goed

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering. Ruime keus
Uitstekend

Snelle en correcte levering, duidelijke site.
Goed

1 Sterk minpunt Ik bestelde 2 dagen van tevoren op een dinsdag avond om het product op donderdag te ontvangen maar het werd pas vrijdag geleverd. Mooi is dat zeg Verder in orde.
3.00
Redelijk

top

Goed en snel geleverd

super service :-)
Uitstekend

Goed geïnformeerd over de levertijd toen een artikel niet meteen voorradig was. Alsnog mooi op tijd geleverd. Super Gelukkig ook een goede pasvorm het was een top themafeestje :).

super snelle service

het was goed en snel

Goede snelle bezorging

Snelle en correcte levering
Uitstekend

Veel keuze, snelle levering en goede prijs / kwaliteit verhouding
Goed

Had een bestelling geplaatst en werd gelijk dezelfde dag verzonden
En had het de volgende dag in huis, en het product zelf was ook goed en wat ik wilde
Uitstekend

Alles naar wens, geen ervaring met aanvullende service, dus 4 sterren.

Prima

Topservice
Uitstekend

Goeie kwaliteit producten en snelle levering
Uitstekend

Prima service, geen enkele opmerking
Uitstekend

Supersnel, s'middags om 4 uur besteld en de volgende dag al geleverd.
Helemaal TOP.
Uitstekend

direct de volgende dag geleverd en netjes verpakt

Nvt
Uitstekend

Zeer tevreden, snelle en correcte levering
Goed

Redelijk laat nog een bestelling geplaatst, maar volgende dag al in huis Was daar superblij mee
Het kostuum wat we bestelden, was helemaal wat mijn zoontje zocht. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Uitstekend

Product goed en snel ontvangen en is van goede kwaliteit. Geheel naar wens Cijfer 9.

Super leuke feest artikelen
Uitstekend

Het product werd geleverd volgens belofte: mooi op tijd. Omdat we niet thuis waren, werd het product bij de buren geleverd. Een briefje bracht ons ervan op de hoogte. Handig Dik in orde.
Uitstekend

Snel binnen, goede producten voor goede prijs. Laat Halloween maar komen

Feestbazaar klantbeoordeling

Feestbazaar

Nr.1 in verkleedkleding & feestartikelen!

Feestbazaar werd op 09-08-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Feestbazaar is de onbetwiste nummer 1 in verkleedkleding & feestartikelen. Kostuums, pruiken, maskers, funbrillen, make-up, versiering en alles voor uw themafeest is leverbaar tegen de laagste prijzen! Voor 16.00u besteld? Dan wordt uw order nog dezelfde dag verzonden! Ook is spoedlevering mogelijk waarbij dezelfde avond nog wordt bezorgd. Wij zien u graag tegemoet in de shop!

Het Witte Hert 20

Het Witte Hert 20
1601 MJ Enkhuizen
Nederland
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Feestbazaar.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen