FeestbazaarAvis

: 6 557Très bienVérifié

Feestbazaar- Logo - Avis
Feestbazaar- Logo - Avis

Feestbazaar - Nr.1 in verkleedkleding & feestartikelen!

Feestbazaar is de onbetwiste nummer 1 in verkleedkleding & feestartikelen. Kostuums, pruiken, maskers, funbrillen, make-up, versiering en alles voor uw themafeest is leverbaar tegen de laagste prijzen! Voor 16.00u besteld? Dan wordt uw order nog dezelfde dag verzonden! Ook is spoedlevering mogelijk waarbij dezelfde avond nog wordt bezorgd. Wij zien u graag tegemoet in de shop!
Feestbazaar B.V.
Het witte Hert 20
1601 MJ Enkhuizen
Hollande
N° au registre du commerce
KvK 75236664
Robert Cortie

Avis pour Feestbazaar

4.58/5.00

526 avis au cours des 12 derniers mois

Ervaring was goed. In eerste instantie iets uitgezocht via Discokleding.com. Omdat de bestelling geleverd moest worden in Hongarije eerst via de chat gevraagd of dat mogelijk was. Dat zou geen probleem zijn. Na alles uitgezocht te hebben, bleek dat het via deze site toch niet vervoerd kon worden naar Hongarije. Bij navraag bleek het wel mogelijk via de site van feestbazaar.nl. Wel moesten we handmatig de bestellijst opnieuw invoeren. Dit was even een dingetje want het waren best wel wat artikelen. Bijna alle artikelen hadden hetzelfde nummer dus dat ging prima. Verder was er nog een probleem met de email die verstuurd werd over de verzending van de goederen. In dit bericht was de link niet bruikbaar (in 1e instantie). Hierover per mail navraag gedaan maar tot op heden is op deze mail niet gereageerd. Dus in plaats van volgen van het pakket bleef het afwachten. Uiteindelijk heeft het een week geduurd voordat het pakket vanuit Nederland in Hongarije bezorgd werd. Zeer redelijk.
Lire la suiteVoir les avis positifs

Onze kleindochter van 7 jaar speelt heel graag voor clown. Daarom kochten wij bij jullie een ‘schminkset clown’, artikelcode GU15394. Dat zag er grappig uit en leek geschikt voor kinderen. Op jullie site staat verder geen enkele inhoudelijke informatie over dit artikel. Toen we op de verpakking zochten naar een ‘gebruikshandleiding’ lazen we in de kleine letters o.a.: ‘Niet aanbevolen voor kinderen onder de 14 jaar’ en ‘niet in de buurt van de ogen of de lippen aanbrengen’. Het product is dus niet geschikt voor (kleine) kinderen en zelfs niet om er een clownsgezicht mee te schminken met bv. rode lippen en accenten rond de ogen. Wij geven deze schmink dus niet aan onze kleindochter. Wij vinden dat jullie tenminste op jullie site hadden moeten vermelden dat dit product niet geschikt is voor kinderen onder de 14 jaar. Beter nog is de volledige waarschuwing voor dit product op jullie site te zetten zodat klanten zelf goed kunnen beoordelen of ze deze schmink willen bestellen of niet.
Lire la suiteVoir les avis négatifs

Lire l'avis le plus positif ou le plus négatif

Positif
Négatif
Lire la suiteVoir les avis positifs
Lire la suiteVoir les avis négatifs

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec Feestbazaar

Het word keurig op tijd geleverd en de gekozen artikelen zien er altijd netjes en leuk uit, precies zoals het op internet staat zit het ook in de keurig verpakte doos.
Een brandweerpak besteld. Prima voor carnaval. Maat valt een beetje groot dus koop hem niet op de groei :) Het was snel in huis. Netjes verpakt. Geen klachten
Besteld en een volle week later pas de spullen ontvangen, net op tijd. De dag dat het bezorgd werd, was mijn zoon ook jarig. Anders had ik het teruggestuurd
Grote assortiment van feest artikelen en verkleedkleding voor een mooie prijs! Makkelijk de bestellen en zeer snel geleverd, ik ben blij!
Super snelle verzending (zelfs in deze tijd), vriendelijke service en de spullen worden netjes geleverd! Ik ben een tevreden klant. ❤️
Alles super mooi en snel afgeleverd! Het versturen van de factuur kon wel beter(was nadat ik erom gevraagd had) Maar ik bestel nog😀
heb het besteld voor "feestje" en nog niet gebruikt, maar kwam netjes aan en ziet er goed uit. tafelkleed he or she en ballonnen
Makkelijk bestellen op de website. Alles goed omschreven. Uitstekende service. De bestelling dezelfde avond nog bezorgd. Top!
Prima .vlotte levering waar andere het niet leverde kon ik op jullie aan! Mooie versieringen voor de 40 verjaardag!
Ruim assortiment, snelle verzending. Pak zelf wordt nog cadeau gegeven dus nog niet te beoordelen.
Snel geleverd. Mogelijkheid om het eventueel (tegen betaling) in cadeaupapier af te leveren.
Veel keuze toffe bazaar! Kinderen vinden het geweldig maten kloppen hrt word een echt feest😍
Hier
Heel Goed. Volgende dag in huis. Ik was er helaas niet maar dag erna alsnog geleverd.
Hier
Snelle levering, telefonisch overleg toen iets niet direct leverbaar was, perfect!
Ik heb pas een maal spullen van u ontvangen. Tot nu toe ben ik tevreden.
Altijd blij met wat ik krijg. Ziet er netjes uit. Ook de service is top.
Goede website, mail bevestiging , goede kwaliteit, waarheidsgetrouw!
snelle levering leuke ,mooie artikelen net als op de foto top
Ruime sortering, snelle levering, producten zoals omschreven