FeestbazaarAvis

: 6 270Très bienvérifíée

Feestbazaar- Logo - Avis
Feestbazaar- Logo - Avis

Feestbazaar - Nr.1 in verkleedkleding & feestartikelen!

Feestbazaar is de onbetwiste nummer 1 in verkleedkleding & feestartikelen. Kostuums, pruiken, maskers, funbrillen, make-up, versiering en alles voor uw themafeest is leverbaar tegen de laagste prijzen! Voor 16.00u besteld? Dan wordt uw order nog dezelfde dag verzonden! Ook is spoedlevering mogelijk waarbij dezelfde avond nog wordt bezorgd. Wij zien u graag tegemoet in de shop!
Feestbazaar B.V.

Avis pour Feestbazaar

4.55/5.00

591 avis au cours des 12 derniers mois

6 270 Total des avis

Ik had echt een enorm grote fout gemaakt😳..Ja echt heel stom hoor, ik schaam me er best wel een beetje voor eerlijk gezegd. Zo blij dat Feestbazaar to the rescue kwam met hun site die perfect up to date is, hun snelle service, hun vriendelijk maar ook echt behulpzame klantenservice!!❤️ Wat nou die enorme beschamende fout was die ik gemaakt heb??😳🙈 Ik had de artikelrn in eerste instantie bij een concurrent besteld!!🤭😜

Ik heb 2x gemaild om roze hawaiiset 5 delig. Vroeg of er elastiek of klitteband in de rokjes zat.Konden ze me niet vertellen.Vind het heel vervelend dat er geen maten bij stonden of dat er elastiek of klitteband bevestiging in de rokjes zit.(Keek net nog eens op jullie site ondanks dat ik het al had teruggestuurd en nou hebben ze het pas erbij geschreven dat het met elastiekband is de rok.)Dan ga ik het toch bestellen en vroeg als het niet past of het kon worden terug gestuurd.Dat kan zei die persoon binnen 14 dagen.16 januari heb ik het pakket gekregen de rokjes waren veel te klein in omtrek. En heb het ook gelijk teruggestuurd.Maar er werd me niet erbij verteld dat ik ff 7 euro 25 moest betalen voor het pakket terug te sturen. Ben diep teleurgesteld!!

Lire l'avis le plus positif ou le plus négatif

Positif
Négatif

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec Feestbazaar

Snelle levering. goedkoop en goede kwaliteit. Ik gebruik ze als etalagehoofd. En voor de stevigheid plak ik ze op een plankje. Ze zijn oorspronkelijk wit.
Super snelle levering. Artikelen zijn ook top voor een goede prijs. Het maakte ons kleine feestje tot een topfeestje!
Alles netjes keurig verzorgd en geregeld helemaal top👍👍👍
Supersnelle levering, savonds besteld andere dag in huis
Snelle levering, goed product. Meer maten beschikbaar.
Gemakkelijk bestellen en zeer snelle levering.
Snelle levering goedkoop en goed product
Super snelle levering en super service!
Gemakkelijk bestellen, snelle levering
Hier
Zeer vlotte en correcte levering !!
Snel geleverd en kwaliteit is goed!
Snelle bezorging en netjes ingepakt
Hier
Snelle levering en goede prijs
snelle service .. Helemaal top
Super service, snel geleverd!
Snelle en keurige levering
ze leveren vlot