FeestbazaarAvis

: 6 189Très bienvérifíée

Feestbazaar- Logo - Avis
Feestbazaar- Logo - Avis

Feestbazaar - Nr.1 in verkleedkleding & feestartikelen!

Feestbazaar is de onbetwiste nummer 1 in verkleedkleding & feestartikelen. Kostuums, pruiken, maskers, funbrillen, make-up, versiering en alles voor uw themafeest is leverbaar tegen de laagste prijzen! Voor 16.00u besteld? Dan wordt uw order nog dezelfde dag verzonden! Ook is spoedlevering mogelijk waarbij dezelfde avond nog wordt bezorgd. Wij zien u graag tegemoet in de shop!
Feestbazaar B.V.
Robert Cortie

Avis pour Feestbazaar

4.56/5.00

6 189 Total des évaluations

Zeer snel en in goede orde mijn bestelling ontvangen. Later bleken 2 producten niet naar wens te zijn en deze retour gestuurd en mijn geld weer teruggestort gekregen. Nu heb ik via chat en email contact gehad voor om een jurkje te bestellen met de juiste maatbepaling. Dus ik ga het er nog een keertje op wagen om te bestellen. Tot zo ver prima service en dienstverlening

Ik heb 2x gemaild om roze hawaiiset 5 delig. Vroeg of er elastiek of klitteband in de rokjes zat.Konden ze me niet vertellen.Vind het heel vervelend dat er geen maten bij stonden of dat er elastiek of klitteband bevestiging in de rokjes zit.(Keek net nog eens op jullie site ondanks dat ik het al had teruggestuurd en nou hebben ze het pas erbij geschreven dat het met elastiekband is de rok.)Dan ga ik het toch bestellen en vroeg als het niet past of het kon worden terug gestuurd.Dat kan zei die persoon binnen 14 dagen.16 januari heb ik het pakket gekregen de rokjes waren veel te klein in omtrek. En heb het ook gelijk teruggestuurd.Maar er werd me niet erbij verteld dat ik ff 7 euro 25 moest betalen voor het pakket terug te sturen. Ben diep teleurgesteld!!

Lire l'avis le plus positif ou le plus négatif

Positif
Négatif

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec Feestbazaar

Goede service als door een vergissing blijkt dat je wel heel veel van een artikel besteld hebt bellen ze op corrigeren het zodat zonder vertraging verstuurd kan worden en teveel betaald terug gestort.
Snelle verzending en correcte tijdstip aangeven van aankomst(bij PostNL in Amsterdam centrum echt een compleet drama)
De kleuren zijn perfect. Zoals op de afbeelding. Keurig verpakt voor verzending. Op tijd geleverd.prima.
Hier
Gewoon een geweldige webshop met top artikelen voor een leuke prijs & supersnelle verzending!!! 👍👍👍👍
Servicegericht, oplossingsgericht, niet moeilijk doen, meedenken, snel, top!
Keurige zending met produkten volgens verwachtingspatroon.
Super leuke spullen, goede kwaliteit en keurig geleverd
Snelle levering. En duidelijke verzend informatie
Snelle service, klachten goed en adequaat opgelost.
Volgens mij had ik andere singer-songwriter besteld
Mooi product heel mooi ingepakt Goede prijs
Goede aparte spullen en snelle levering.
Snelle levering, goede kwaliteit spullen
Werd snel gereageerd en vlot bezorgd
Goede service, snelle levering. Top!
Goede service en ruime assortiment
Snel alle artikelen thuis bezorgd.
Snelle en correcte levering. Top!!
Snelle levering + perfect verpakt
Goede website en snelle levering