Feestbazaar- Logo - Avis

Feestbazaar

Vérifié depuis : 9 août 2017
Feestbazaar remplit tous les Critères de qualité Trusted Shops incluant:

Omtrent de kwaliteit van de spullen kan ik weinig commentaar hebben. De prijs zegt wat over de gebruikte materialen, maar dat kan je weten van te voren. Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat het slecht spul is! Wat ik erg fijn vind aan Feest Bazaar, is de snelheid waarmee de bestelling wordt verzameld, verpakt en verzonden, werkelijk top!
BK
Berend K.
Winsum-Groningen

10 juil. 2023
De levering was supersnel. Fijn ! De kwaliteit van de afwerking/naaiwerk van het clowns kostuum was erg matig. De maat van de panty, in dit geval XL, komt echt niet overeen met de werkelijke maat. Deze kwam slechts tot mijn bovenbenen. De bestelde pruik had geen voor of achterkant en viel over mijn gezicht en leek niet op de afbeelding op de website. Het jurkje ga ik houden, ik ga het zelf vermaken en proberen te verbeteren. De panty en pruik gaan retour. De klantenservice die ik had gecontacteerd was supersnel en zeer vriendelijk.

Avis pour Feestbazaar

Ik kreeg op 1 APRIL een bericht dat mijn bestelling nog niet was voldaan, dat nadat ik op 30 maart bericht had gehad dat de betaling in goede orde was ontvangen en dat de bestelling gereed werd gemaakt. Ik dacht dat het een 1APRIL grap was. Op 2 april kreeg ik echter opnieuw bericht dat de betaling niet was voldaan. Ik moest een screenshot sturen als bewijs van betaling. Daarna kreeg ik bericht dat alles in orde was en ik heb mijn bestelling vanmiddag in goede staat en naar tevredenheid ontvangen.
MD
Miranda D.
Deventer
31 mars 2024
Produkt is wel erg chinees, qua maat en materiaal. Heb retour gestuurd dus
Bestelling op vrijdag geplaatst. Week later nog niets ontvangen
Het zit kapot in de doos. Echt zo jammer!
Jammer dat je een bestelling plaatst/ een extra service betaald om het op tijd binnen te krijgen, en dat de levering minimaal 24 uur té laat arriveert... En de feestelijkheden voorbij zijn... daarbij vind ik het óók jammer dat je dan zelf de kosten betaald voor het retourneren...
Réponse de Feestbazaar
Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat uw ervaring niet goed is geweest. Helaas kan het sporadisch gebeuren dat een bestelling vertraagd. Het pakket is tijdig meegegaan met de koerier en heeft daar helaas een vertraging opgelopen. Wanneer u voor het retourneren contact met ons opneemt kunnen wij daar uiteraard een oplossing voor bieden. Bij terugkomst van het retour zullen wij uiteraard het gehele bedrag + betaalde verzendkosten terugstorten.
Zeer slecht. Leveren niet zoals beloofd, je moet weken wachten op je geld terug. Ik wacht nog altijd. En super slechte klantenservice, die ook nog eens moeilijk te bereiken is. Veel andere alternatieven online die veel beter zijn!!
Réponse de Feestbazaar
Goedemiddag Stefanie, Wat vervelend dat uw ervaring zo gelopen is, dat is uiteraard niet te bedoeling. Wij zien ook al dat het bedrag al is teruggestort op uw rekening.
ED
Erwin D.
oostende
17 mars 2024
Pakje zogezegd geleverd maar momenteel spoorloos eerlijk de schuld van post nl e-mail gekregen Dat ikzelf bij de Buren moet bevragen
18 févr. 2024
8 euro extra betaald voor een Trunkrs spoedbezorging bij een partij die verzaakt en daar niets aan wenst te doen.
Réponse de Feestbazaar
Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring zo is gelopen, dat is niet de bedoeling. Wij zien dat de bestelling hier tijdig is verzonden maar op 'retour naar webshop' staat op de geplande afleverdag? Is dit door u geannuleerd of geweigerd aan de deur? Wij zien ook dat het volledige bedrag (inclusief verzendkosten) netjes zijn teruggestort op uw rekening.
24 févr. 2024
Veel te laat geleverd feest was al geweest
Réponse de Feestbazaar
Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat uw ervaring niet goed is geweest. Wij hebben het even nagekeken en zien dat tijdens het plaatsen van uw bestelling is gekozen voor 27/2 als gewenste afleverdatum, dat is wellicht per ongeluk gegaan. Wij hebben ook klanten die het op een specifieke dag willen ontvangen (omdat zij bijvoorbeeld niet thuis zijn), vandaar dat een order wordt verzonden op de door de klant gekozen dag. Deze order is dus geheel volgens planning geleverd. Wij hopen dat u uw review aan de hand hiervan zou willen herzien.
TM
Thea M.
groot ammers

pakket

Ik heb het pakket nog niet ontvangen
Het paketje kwam mooi op tijd binnen. Het kostuum was ik redelijk teleurgesteld over omdat ik voor dat geld wat betere kwaliteit had verwacht. Maar dat ligt misschien meer aan het merk van het kostuum dan feestbazaar zelf. Gelijk retour gedaan, dat ging makkelijk via de site. Retourlabel gekocht en gelijk op de bus. Nog even afwachten hoe dat afloopt, maar ik heb er vertrouwen in dat dat goed komt. Jammer dat ik de verzendkosten nu 2x heb moeten betalen en zonder kostuum zit, maar dag is het risico van online shoppen. Over het algemeen tevreden.
3 févr. 2024
Duidelijkheid en zuiverheid in de maten tabel. Mijn aankoop is te klein, het past niet goed. Het probleem met online bestellingen vind ik de beschrijvingen over de juiste maat. Ik heb een maat 54 maar het bestelde artikel blijkt toch te klein. De maten komen NIET overeen met bestaande Europese confectie maten. Kleding gemaakt in China heeft vaak niet dezelfde maten als Europesche kleding. Er wordt wel met dezelfde maten aangeduid maar de maten komen NIET overeen. Nu zit ik net een carnavalspak die niet goed past. Hij is te klein.
JH
Judith H.
OEGSTGEEST

Slechte maatvoering

Ik heb een Arabisch prinsessen kostuum gekocht. 6.95 extra betaald omdat t er op een bepaalde dag moest zijn, maar tot mijn verbazing is het bovenstuk maat 44, maar de broek leek wel maat 50! Dus retour... Moet ik daar ook zo'n 6 euro voor betalen. Jammer, aangezien het niet mijn "schuld" is dat de maat niet klopt. Ik denk niet dat ik hier vaker zal bestellen.
Réponse de Feestbazaar
Goedemiddag, Bij het retourneren van een gehele bestelling worden de betaalde verzendkosten teruggestort.

Pakket retour gedaan, geen geld terug en klantenservice reageert niet…

Ik heb ondertussen een week geleden een pakketje retour gedaan (waarvoor ik overigens €5,- extra moest betalen.) En tot op heden geen geld terug gehad… Ik heb al een mail gestuurd maar totaal geen reactie. Ik bestel hier niks meer
Réponse de Feestbazaar
Goedemorgen Robin, Jammer om te lezen dat uw ervaring niet goed is geweest. Wij zien dat wij op uw mail hebben gereageerd: Goedemorgen, Dank voor uw bericht. De retourverwerking neemt +/- 14 dagen in beslag vanaf de dag dat het bij ons is teruggekomen. Zodra het is behandeld ontvangt u direct bericht en staat het bedrag binnen enkele dagen op de rekening. Uw retourzending is bij ons aangekomen op 8 februari: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3STMMH987164412-NL-1601MJ?dpr=tt de verwerking is gisteren gedaan (7 dagen na ontvangst) dit ligt ook ruim binnen de 14 dagen verwerkingstermijn. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd hierover.

Matige kwaliteit

De duivel accessoires zien er leuk uit, maar is direct stuk als je een keer zwaait met de staf helaas. Flower power jurk is wel heel leuk en prima
Réponse de Feestbazaar
Goedemiddag, Wanneer een artikel kapot is kunt u ons altijd via de mail (info@feestbazaar.nl) contacten. Wij komen hiervoor dan uiteraard met een gepaste oplossing hiervoor. Fijne dag!

Snelle levering, halfmank product

Snelle levering maar elastiekje voor masker was verkeerd om gemaakt waardoor de masker te stark op gezicht zat wat zorgde voor irritatie
4 févr. 2024
De verzendkosten, zijn pas bij €70.00 gratis, en als je wat terug stuurt betaal je nogmaals verzendkosten.

Modelleer ballonnen kwaliteit

Modelleer ballonnen gingen HEEL SNEL kapot
Réponse de Feestbazaar
Goedemiddag Steven, Wanneer een artikel niet goed is wat betreft kwaliteit dan vernemen wij dit uiteraard graag via de mail (info@feestbazaar.nl) wij kunnen hiervoor dan uiteraard een gepaste oplossing bieden. Wij vernemen het graag!
Levering was erg snel maar kwaliteit was bagger. Op het plaatje zag het er een stuk beter uit.
De materialen beter verpakken. De kap die ik besteld had was helemaal scheef en ingedeukt