Feestbazaar- Logo - Avis

FeestbazaarAvis

vérifié depuis : 09/08/2017
mis à jour le : 11/08/2022
Feestbazaar est vérifié selon les critères de qualité du programme Trusted Shops

Sur Feestbazaar, vous pouvez utiliser la garantie de Trusted Shops et couvrir ainsi jusqu'à 20 000 €. En savoir plus

vérifié depuis : 09/08/2017
mis à jour le : 11/08/2022

Avis pour Feestbazaar

1 artikel was niet in voorraad. Ik kocht net voldoende zodat de verzending gratis was. Toen ik pas de bestelling doorgegeven en betaald had, ontving ik nog geen minuut later een mail dat het ontbrekende artikel opnieuw in voorraad was. Ik bestelde het, maar moest hier wel verzending op betalen. Nochtans kwam mijn bestelling toe met alle artikels (ook die ene die opnieuw binnenkwam) samen en betaalde ik alsnog verzendingskosten. Ik vond dit niet leuk.

Een dames disco blouse gekocht. Deze is netjes geleverd. Na het uitpakken zie ik dat de lovertjes op de blouse geplakt zijn. 1 lovertje ligt al los in de verpakking. De stof van de blouse voelt stug en hard aan. Niet fijn om te dragen. Op het waslabel staat dat de blouse niet gewassen mag worden. Ook niet met de hand. Dit staat niet op de website. Voor mij wel belangrijke info. Dan had ik de blouse niet besteld. Een e-mail naar Feestbazaar gestuurd. Ik mag de blouse terugsturen op eigen kosten zoals op de website staat vermeld. Op de website staan de kosten van het terugsturen. Deze kloppen niet. De kosten zijn hoger. Bij PostNL betaal ik voor het terugsturen van de blouse 7,25

Avis pour Feestbazaar

Ik vond het wel een fijna ervaring maar alleen tijdens een account aanmaken ging het een beetje fout
Bestelprocedure prima, aflevering op tijd, kosten te overzien.
Snelle levering goed materiaal
Was duidelijk en snel geleverd
Snel besteld en bezorgd
Goed en snel bezorgd
Heel leuke items.
snelle levering
Keurig !
De pakjes die we besteld hadden, vielen erg groot. Was handig geweest als dat erbij stond en als er meer kleine maten op voorraad waren geweest. Er moesten veel veiligheidsspelden aan te pas komen…
Snel en netjes op tijd binnen een dag geleverd. Leuke producten voor een feestje. Helaas werkten de 2 bestelde "peace-kettingen" met verlichting geen van beide.
De witte ballonnen met 65 erop gaan gauw stuk.
Leuke items met goede prijs!