REFLEX BLUE SAS
59270Bailleul
Tribunal de Commerce de DUNKERQUE 522 043 348
Arnaud DESCHILDER

Avis pour edisac.be/nl

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec edisac.be/nl

Il y a 1 jour
Snelle levering Heel tevreden met mijn aankoop

Alles was ok

Altijd leuke nieuwe collecties, stipte levering, heel tevreden

Het produkt is ok maar hadden een andere kleur bestelt maar tis ok

Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, indien u toch wenst te ruilen kan u ons steeds bereiken van 9u30 tot 17u00 via de rubriek "contacteer ons" op www.edisac.be of via 078 38 00 31.
Bij bestelling op de website staat er vermeld "gratis levering" waarbij het sterretje verwijst naar de details. Bij het afrekenen komen er plots leveringskosten bij die uiteindelijk wel in de details vermeld staan. Maar zoals de set up nu is - in eerste instantie zie je 'gratis levering' staan - doen jullie in mijn ogen aan misleidende reclame en prijszetting.

Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Leveringen via BPOST (binnen 48 uur of 72 uur) zijn gratis bij aankopen vanaf 40 euro (en vanaf 150 euro voor artikelen met opschrift VERLAAGDE PRIJS, PROMO of SOLDEN). Het artikel dat u heeft besteld is in solden, dus geldt de gratis levering vanaf 150 euro. Dit kunt u ook terugvinden op de website onder de rubriek "Gratis levering".
Uitstekende service

Snelle levering en product was in orde

service ok

Heel tevreden

Prima service

Het pakje werd correct afgeleverd..

Zeer vlotte afhandeling en service Top kwaliteit, enorm tevreden

Il y a 1 semaine
Snelle levering, goed verpakt, correcte prijs. Ben trouwens heel blij dat Edisac zich nu ook in Gent zal vestigen :-)

alles perfect in orde

Il y a 1 semaine
alles pico bello in orde

Il y a 1 semaine
Tevreden met de levering,het product en ...de service

Il y a 1 semaine
Ik krijg niet mijn bestelling maar ze zetten het wel in solden

Il y a 1 semaine
Beste klant, Wij delen onze voorraad met onze winkels. Zo kan het soms voorvallen dat een artikel na het bestellen online uitverkocht blijkt te zijn omdat het net werd aangekocht in één van onze winkels. Dit valt niet te voorkomen. Ik zie dat het artikel dat u wenst niet in solden is, enkel het kleur groen.
Il y a 1 semaine
Ik doe een bestelling op 1 januari die verwerkt wordt de 2 de januari. Dat begrijp ik door de feestdagen. Dat is geen probleem. De 2 de merk ik dat er op die handtas ook een korting is door de solden. Das wel erg jammer

Il y a 2 semaines
Zoals je van Nathan-Baume mag verwachten, heel mooie, stijlvolle handtas. Snelle, perfecte levering. Ik had wél een mooie, stevige doos verwacht waar ik mijn handtas in kan bewaren. Mag je bij zo’n merk wel verwachten, vind ik. Kreeg ik bij een vorige bestelling wél bij geleverd. Nathan-Baume blijft top

Il y a 2 semaines
Fast, fun and easy