edisac.be/nl

26 nov. 2023
Snelle service op zowel bestelling, levering en antwoorden op vragen per mail. Goed verpakt product.

28 déc. 2023
Mijn bestelling was blijkbaar al meerdere dagen aanwezig in de winkel, maar was niet ingescand, waardoor mijn bestelling 'bij transporteur' bleef staan. Ik ben de dag waarop ik mijn cadeautje wou, dan maar naar de winkel gegaan om er een bon te kopen in de plaats, maar mijn bestelling bleek aanwezig. Probleem opgelost, maar het kostte mij veel extra moeite en een extra verplaatsing omdat ik die dag eigenlijk helemaal niet in de buurt van de winkel moest zijn terwijl ik er de dagen daarvoor -omwille van mijn job- net heel dicht in de buurt was. Over het cadeau zelf en de verdere bediening in de winkel ben ik zeker wel tevreden.

Avis pour edisac.be/nl

29 mars 2024
28 mars 2024
Er zit een klein plekje op mijn tandtas
29 mars 2024
Beste klant, Wat vervelend, onze excuses! Aarzel niet om ons te contacteren via klantendienst@edisac.be, zodat wij het probleem kunnen oplossen! Vriendelijke groeten, Het Edisac team
LH
21 févr. 2024
snelle levering hopelijk bevalt de tas. Mijn dochter krijgt ze voor haar 60ste verjaardag op 6 april. Ik hoop dat zij er blij mee is
28 févr. 2024
Ook wij hopen dat uw dochter blij zal zijn met uw mooi geschenk! Fijn verjaardagsfeest, tot binnenkort, Het Edisac-team
11 mars 2024
Altijd vriendelijk onthaal en zeer behulpzaam. Ga graag eens binnen…
21 févr. 2024
Telkens weer opnieuw super levering en prachtige produkten.
28 févr. 2024
Bedankt voor deze positieve evaluatie! Blij om te mogen vernemen dat onze service aan al uw verwachtingen voldoet! Tot binnenkort, Het Edisac team
13 mars 2024
communicatie kan wat beter, maar voor de rest 👍👍
22 févr. 2024
Prima kwaliteit prijd verhouding
13 févr. 2024
Prima kwaliteit, snelle levering
2 mars 2024

Service en kwaliteit

Service, kwaliteit en levering
24 févr. 2024
Ik ben blij met mijn handtas.
8 mars 2024
Prima service, goede keuze.
De snelheid van verzending
4 mars 2024