edisac.be/nlAvis

Arnaud DESCHILDER

Avis pour edisac.be/nl

4.69/5.00

1 028 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec edisac.be/nl

De levering gebeurde 3 dagen later dan verwacht. De schoenen vertonen een roze/rode schijn alsof iemand ze in de was hebben heeft gedaan bij rode kleren. Ze zijn ook veel minder stevig dan verwacht. Aangezien ik het te veel gedoe vond om ze terug te sturen heb ik ze gehouden maar ik bestel nooit meer iets via Edisac.
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. U kunt ons zeker contacteren in verband met dit probleem. Wij zullen u een gratis retourbon opsturen, dan hoeft u enkel het pakje terugbrengen naar het dichtsbijzijnde postkantoor.
schoenen bestellen en men moet onmiddellijk betalen na aantal dagen krijg je een mail sorry het door u bestelde item is niet meer beschikbaar dan geven ze u een korting van 15 op een andere aankoop dit was dan ook de 2x dat mij dit overkomt en dan maar uitkijken wanneer je uw centen terug krijgt helaas mijn vertrouwen helemaal weg
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Wij delen onze voorraad met onze winkels. Zo kan het soms voorvallen dat een artikel na het bestellen online uitverkocht blijkt te zijn omdat het net werd aangekocht in één van onze winkels. Dit valt niet te voorkomen. Echter maken wij er een punt van om het zo snel mogelijk terug te betalen en te laten weten aan onze klanten zodat ze eventueel een ander artikel kunnen uitkiezen.
Ik krijg niet mijn bestelling maar ze zetten het wel in solden
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Wij delen onze voorraad met onze winkels. Zo kan het soms voorvallen dat een artikel na het bestellen online uitverkocht blijkt te zijn omdat het net werd aangekocht in één van onze winkels. Dit valt niet te voorkomen. Ik zie dat het artikel dat u wenst niet in solden is, enkel het kleur groen.
Op de website stond dat het product nog op voorraad was. Jammer genoeg kreeg ik na de laatste leverdatum een mail dat het toch niet op voorraad was. Achteraf gelukkig wel mijn geld teruggekregen.
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Ik begrijp uw bericht niet. Uw bestelling van 12 november werd op 15 november door u afgehaald in het postpunt dat u gekozen had. Wij hebben ook geen terugbetaling uitgevoerd. Ik vermoed dat dit een aankoop bij een andere webwinkel betreft.
't is moeilijk een beoordeling te geven als je je bestelling niet krijgt (besteld op 6 oktober). Als jullie niet kunnen leveren zou de beste service een terugbetaling zijn maar daarin zijn jullie al even snel als de levering. Triestig.
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, in naam van Bpost wensen wij ons nogmaals te verontschuldigen dat uw pakje is zoekgeraakt. Het bedrag van uw bestelling werd deze morgen terugbetaald.
Dinsdag besteld, vrijdag nog niets ontvangen - bestelling dan geannuleerd Jammer dat ik niet proactief op de hoogte werd gebracht d
In mandje kon ik sneakers bestellen paar dagen bericht gekregen ze zijn er niet meer eerst eens nazien en dan reclame maken Spijtig
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Het spijt ons ten zeerste dat wij uw bestelling niet konden versturen. Soms kan een fout in de stock voorvallen of kan het zijn dat een artikel net verkocht was maar de voorraad online nog niet werd aangepast. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij werken elke dag aan de verbetering van onze werking en hopen dat dit voorval uw vertrouwen in ons niet heeft geschonden. Tot binnenkort
Het bestelde item bleek niet meer beschikbaar
Een handtas besteld via creditcard betaling. De betaling verliep succesvol en het bedrag werd van mijn creditcard afgeschreven. De bestelling was na een week echter nog niet geleverd. Daarom toch maar eens een email gestuurd. Nadat ik de email had verstuurd was de bestelling plotseling verdwenen in het besteloverzicht. Edisac heeft de bestelling geannuleerd maar wel het geld gehouden....
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Uw betaling werd uitgevoerd met een kaart die niet 3D secure was. Hierdoor konden wij uw bestelling niet aanvaarden en werd deze geannuleerd en terugbetaald. Alle betalingen worden gecontroleerd, om fraude tegen te gaan en om de veiligheid te kunnen garanderen, zowel voor onze klanten als voor ons. U kunt uw bestelling opnieuw te plaatsen met een ander betalingsmiddel.
0 Je besteld iets en de dag erna na je betaling zeggen ze je dat het uit stock is. Fijn om niets te ontvangen en 4dagen op je geld te moeten wachten
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Uw bestelling werd op 22/07 om 21u 's avonds geregistreerd, 's anderdaags om 10u hebben we vastgesteld dat het artikel niet meer op stock was en hebben u daar onmiddellijk van op de hoogte gesteld en hebben u een compensatie aangeboden. De terugbetaling gebeurde op datzelfde tijdstip. Helaas hebben we geen invloed op de termijnen bij de banken. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Langdurige levering, geen duidelijke productomschrijving, slechte bestelstatus update.
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, De levering gebeurde op 17/07 zoals werd aangegeven bij het afronden van uw bestelling. Alle producten worden zo gedetailleerd mogelijk omschreven zowel in woord als in cijfers (zie technische info op elke fiche). Indien u het artikel wenst te retourneren, dan kan dit volledig gratis. Aarzel zeker niet om ons te contacteren mocht u vragen hebben.
We betaalden voor een nieuw product en we kregen een gebruikt product dat vuil en beschadigd was. Foto’s en beschrijving werden doorgestuurd naar de klantendienst, er werd niet eens gereageerd. In de winkel in oostende zijn zo vriendelijk geweest om het product te wisselen. Zeer teleurstellend en klantonvriendelijk. Onbegrijpelijk. Dergelijke winkels zouden moeten van de markt gehaald worden.
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Ik wens u mijn oprechte excuses aan te bieden voor dit voorval. Na ontvangst van uw foto's heb ik contact opgenomen met onze dienst na verkoop, maar ik heb hun antwoord volledig over het hoofd gezien. Hierdoor heb ik ook geen contact terug opgenomen met u. Nogmaals mijn excuses daarvoor.