edisac.be/nlAvis

Arnaud DESCHILDER

Avis pour edisac.be/nl

4.69/5.00

1 028 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec edisac.be/nl

Pakje kon niet in Cubee worden afgeleverd. Onduidelijk of het te groot was of Cubee te vol. Toen het pakje daarna zoek was, diende vooral ikzelf de situatie op te volgen en stelde Edisac enkel terugbetaling voor en geen nieuwe verzending.
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, wij wensen ons nogmaals te excuseren voor dit ongemak. We hebben dit probleem iedere dag opgevolgd via Bpost en een onderzoek opgestart. Wij kregen telkens de reactie dat het de dag erna zou geleverd worden, dus konden we helaas niet anders dan afwachten. Wij zien dat u uw pakje ondertussen heeft ontvangen, en hopen dat deze aan uw verwachtingen voldoet.
Op 31 Jan. handtas besteld vandaag 8 febr. nog niet in bezit ondanks extra bet. van 4€50 om in Bpost kant. te laten bezorgen;vroeger gratis thuis geleverd altijd correcte service; ligt handtas nu nog altijd bij drukkerij Herman in Gullegem terwijl duidelijk werd aangegeven om in Bpost Wevelgem te leveren (5 min. wandelen voor mij persoonlijk vanaf mijn woning)..niet zo’n tevreden klant momenteel
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, na ons telefonisch contact heb ik Bpost meteen gecontacteerd om het pakje te laten leveren in het juiste afhaalpunt. Ik zie dat dit inmiddels ook gebeurd is. U kunt het afhalen tot 24 februari. Gelieve ons te contacteren indien er vragen of opmerkingen zijn.
slecht materiaal, rits is reeds stuk , gewoon niet open of dicht te krijgen
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Aarzel zeker niet om onze klantendienst te contacteren, op die manier kan ozne dienst-na-verkoop zo snel mogelijk een oplossing zoeken voor dit probleem.
Tas was te klein Terug gestuurd geen reactie
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, uw retour werd vandaag behandeld en terugbetaald. Uit nazicht van uw bestelling, blijkt dat, volgens ons, alles correct is verlopen en dat we ook de juiste maat hebben opgestuurd. Aarzel dus zeker niet om ons telefonisch te contacteren zodat we dit verder kunnen bespreken. Tot binnenkort
Dag vind het jammer dat ze schoenen verzenden en op schrijven dat er iets mis met de schoenen en je gaat terug naar de winkel dat er toch niets aan voor de eerste keer dat ik besteld hem alvast bedankt
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Mocht blijken dat er een probleem is met uw bestelling, dan nodig ik u uit om onze klantendienst te contacteren met de nodige uitleg en eventueel foto's van het probleem. Dit kan via de rubriek 'Contacteer ons' op www. edisac.be. Wij helpen u graag verder. Tot binnenkort
Product zag er al gebruikt uit. Slechte retourservice. Never again
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, de sleutelhanger die u bestelde dateert van de zomercollectie van 2017. Meerdere klanten kunnen het dus al in handen hebben gehad in onze winkel maar dit is onder geen beding een gebruikt artikel. Uw retourzending zal vandaag aankomen en wordt dan zo snel mogelijk terugbetaald. Aarzel zeker niet om de Edisac klantendienst te contacteren wanneer u vragen heeft.
Na 11 dagen te moeten wachten op de bestelling (online) die aangeduid stond als voorradig bleek het alarm er niet afgehaald te zijn. Uiteindelijk de snelste oplossing gekozen, naar de winkel gegaan om deze te laten verwijderen. Ik vind dat voor deze hinder een compensatie mocht worden aangeboden. Tenslotte vond de verkoopster het lachwekkend aangezien zij wist dat haar collega het alarm vergat!