edisac.be/nlAvis

: 1 028Très bien

Détails
Contact
Le système d’avis clients Trusted Shops est certifié conforme à la norme NF Z74-501
En savoir plus
Contact
REFLEX BLUE SAS
Allée des Prêles
59270 Bailleul
France
N° au registre de commerce
Tribunal de Commerce de DUNKERQUE 522 043 348
Représentant légal
Arnaud DESCHILDER

Avis pour edisac.be/nl

4.69/5.00
Très bien
Comment la note est-elle calculée ?

630 évaluations au cours des 12 derniers mois

79 %
16 %
2 %
1 %
2 %
1 028 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec edisac.be/nl

Tri Le plus récent d'abord
Il y a 2 mois
Pakje kon niet in Cubee worden afgeleverd. Onduidelijk of het te groot was of Cubee te vol. Toen het pakje daarna zoek was, diende vooral ikzelf de situatie op te volgen en stelde Edisac enkel terugbetaling voor en geen nieuwe verzending.
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de edisac.be/nl
Il y a 2 mois
Beste klant, wij wensen ons nogmaals te excuseren voor dit ongemak. We hebben dit probleem iedere dag opgevolgd via Bpost en een onderzoek opgestart. Wij kregen telkens de reactie dat het de dag erna zou geleverd worden, dus konden we helaas niet anders dan afwachten. Wij zien dat u uw pakje ondertussen heeft ontvangen, en hopen dat deze aan uw verwachtingen voldoet.
Op 31 Jan. handtas besteld vandaag 8 febr. nog niet in bezit ondanks extra bet. van 4€50 om in Bpost kant. te laten bezorgen;vroeger gratis thuis geleverd altijd correcte service; ligt handtas nu nog altijd bij drukkerij Herman in Gullegem terwijl duidelijk werd aangegeven om in Bpost Wevelgem te leveren (5 min. wandelen voor mij persoonlijk vanaf mijn woning)..niet zo’n tevreden klant momenteel
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de edisac.be/nl
Il y a 3 mois
Beste klant, na ons telefonisch contact heb ik Bpost meteen gecontacteerd om het pakje te laten leveren in het juiste afhaalpunt. Ik zie dat dit inmiddels ook gebeurd is. U kunt het afhalen tot 24 februari. Gelieve ons te contacteren indien er vragen of opmerkingen zijn.
Il y a 3 mois
slecht materiaal, rits is reeds stuk , gewoon niet open of dicht te krijgen
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de edisac.be/nl
Il y a 3 mois
Beste klant, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Aarzel zeker niet om onze klantendienst te contacteren, op die manier kan ozne dienst-na-verkoop zo snel mogelijk een oplossing zoeken voor dit probleem.
Il y a 7 mois
Tas was te klein Terug gestuurd geen reactie
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de edisac.be/nl
Il y a 7 mois
Beste klant, uw retour werd vandaag behandeld en terugbetaald. Uit nazicht van uw bestelling, blijkt dat, volgens ons, alles correct is verlopen en dat we ook de juiste maat hebben opgestuurd. Aarzel dus zeker niet om ons telefonisch te contacteren zodat we dit verder kunnen bespreken. Tot binnenkort
Dag vind het jammer dat ze schoenen verzenden en op schrijven dat er iets mis met de schoenen en je gaat terug naar de winkel dat er toch niets aan voor de eerste keer dat ik besteld hem alvast bedankt
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de edisac.be/nl
Il y a 8 mois
Beste klant, Mocht blijken dat er een probleem is met uw bestelling, dan nodig ik u uit om onze klantendienst te contacteren met de nodige uitleg en eventueel foto's van het probleem. Dit kan via de rubriek 'Contacteer ons' op www. edisac.be. Wij helpen u graag verder. Tot binnenkort
Il y a 10 mois
Product zag er al gebruikt uit. Slechte retourservice. Never again
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de edisac.be/nl
Il y a 10 mois
Beste klant, de sleutelhanger die u bestelde dateert van de zomercollectie van 2017. Meerdere klanten kunnen het dus al in handen hebben gehad in onze winkel maar dit is onder geen beding een gebruikt artikel. Uw retourzending zal vandaag aankomen en wordt dan zo snel mogelijk terugbetaald. Aarzel zeker niet om de Edisac klantendienst te contacteren wanneer u vragen heeft.
Il y a 11 mois
Na 11 dagen te moeten wachten op de bestelling (online) die aangeduid stond als voorradig bleek het alarm er niet afgehaald te zijn. Uiteindelijk de snelste oplossing gekozen, naar de winkel gegaan om deze te laten verwijderen. Ik vind dat voor deze hinder een compensatie mocht worden aangeboden. Tenslotte vond de verkoopster het lachwekkend aangezien zij wist dat haar collega het alarm vergat!
 Évaluation vérifiée|