edisac.be/nlAvis

Arnaud DESCHILDER

Avis pour edisac.be/nl

4.69/5.00

1 028 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec edisac.be/nl

2 van de 3 bestelde producten waren niet meer op voorraad en konden ook niet meer besteld worden. Niet leuk en maakt niet uit of het dan soldenproducten zijn of niet. Van het ene product werd dit vrij snel gemeld, maar het 2 werd pas na 4 dagen doorgegeven (nadat ik naar de status van mijn bestelling informeerde).
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Wij delen onze voorraad met onze winkels. Zo kan het soms voorvallen dat een artikel na het bestellen online uitverkocht blijkt te zijn omdat het net werd aangekocht in één van onze winkels. Dit valt niet te voorkomen. Echter maken wij er een punt van om het zo snel mogelijk terug te betalen en te laten weten aan onze klanten zodat ze eventueel een ander artikel kunnen uitkiezen.
Zorg voor correcte koppeling van van aangeboden prod en de werkelijke voorraad. Snellere online feedback mbt tekorten.
 Réponse de edisac.be/nl
Heel spijtig ... ik koop de handtas voor 449 euro Vandaag ga ik shoppen in Aalst ... daar staat de handtas gesoldeerd ??? 399 euro. Mijn vertrouwen in Edisac is volledig zoek. Dit terwijl ik heel regelmatig een handtas van Nathan aankoop bij Edisac.
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Wij bedanken u voor uw bericht, en begrijpen uw teleurstelling. Solden worden echter bepaald van winkel tot winkel, en bij Edisac werd beslist om de tijdloze kleuren zwart en cognac niet te solderen. Het model in kwestie blijft namelijk in collectie voor de volgende seizoenen. Wij danken u voor uw begrip.
Bij opening en nazicht van de portefeuille Original N leder cherry deze middag , merken wij dat 1 van de drukknoppen niet bruikbaar is Kan dit artikel gewisseld worden? Graag antwoordje.
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, ik nodig u uit om enkele foto's te versturen naar klantendienst@edisac.be, zodat onze dienst-na-verkoop er kennis van kan nemen en u een oplossing kan bieden. Tot ziens
Levering top Kleur niet duidelijk afgebeeld. Was donkerblauw
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Onze fotodienst streeft ernaar om voor al onze artikelen foto's te publiceren die zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid staan. Soms kunnen er echter kleurverschillen zijn, afhankelijk van het medium dat wordt gebruikt om de beelden te bekijken. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice als u het artikel wilt retourneren. Tot ziens op Edisac.be
Bij bestelling op de website staat er vermeld "gratis levering" waarbij het sterretje verwijst naar de details. Bij het afrekenen komen er plots leveringskosten bij die uiteindelijk wel in de details vermeld staan. Maar zoals de set up nu is - in eerste instantie zie je 'gratis levering' staan - doen jullie in mijn ogen aan misleidende reclame en prijszetting.
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Leveringen via BPOST (binnen 48 uur of 72 uur) zijn gratis bij aankopen vanaf 40 euro (en vanaf 150 euro voor artikelen met opschrift VERLAAGDE PRIJS, PROMO of SOLDEN). Het artikel dat u heeft besteld is in solden, dus geldt de gratis levering vanaf 150 euro. Dit kunt u ook terugvinden op de website onder de rubriek "Gratis levering".
Vreemd, ik had een groen, bruin en roze aapje besteld en ontving twee bruine en één rode. Op de labels stonden wel de juiste beschrijvingen van de kleuren zoals op de website. Maar de kleuren komen niet overeen met hoe ik ze op de website heb gezien. Besloten niet te retourneren, maar toch jammer.
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, aarzel zeker niet om enkele foto's te verzenden naar onze klantendienst via klantendienst@edisac.be. Wij zijn er om u te helpen. Tot binnenkort
Spijtig dat ik geen mail ontving ter bevestiging van mijn bestelling
Er liep iets mis met de levering maar na contact met edisac werd alles snel opgelost.
Embleem herchel staat omgekeerd op pennenzak
 Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Dit is helaas een fabricagefout van het merk. Indien u wenst dat onze klantendienst hierin tussenkomt, aarzel dan niet om ons te contacteren per telefoon of via de rubriek 'Contacteer ons' op onze website Edisac.be. Tot binnenkort
Ik had een wat bredere voetzool verwacht. Die is eigenlijk iets te smal volgens de breedte van mijn voet. Ja, dit hoort bij het risico online te kopen natuurlijk.
Meer dan een week moeten wachten op de bestelling
abc