edisac.be/nl

26 nov. 2023
Snelle service op zowel bestelling, levering en antwoorden op vragen per mail. Goed verpakt product.

Mijn bestelling was blijkbaar al meerdere dagen aanwezig in de winkel, maar was niet ingescand, waardoor mijn bestelling 'bij transporteur' bleef staan. Ik ben de dag waarop ik mijn cadeautje wou, dan maar naar de winkel gegaan om er een bon te kopen in de plaats, maar mijn bestelling bleek aanwezig. Probleem opgelost, maar het kostte mij veel extra moeite en een extra verplaatsing omdat ik die dag eigenlijk helemaal niet in de buurt van de winkel moest zijn terwijl ik er de dagen daarvoor -omwille van mijn job- net heel dicht in de buurt was. Over het cadeau zelf en de verdere bediening in de winkel ben ik zeker wel tevreden.

Avis pour edisac.be/nl

3 févr. 2024

Langere levertijd

Er werd gezegd dat het product de volgende dag zou aankomen, maar de levering duurde 3 werkdagen. Het product is heel mooi.
Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Tijdens de soldenperiode krijgen we grotere volumes bestellingen te verwerken, en kan de behandeling van uw bestelling iets langer duren. Normaal gezien heeft u een mailtje ontvangen om u hierover in te lichten. Blij te horen dat het product aan al uw verwachtingen voldoet! Vriendelijke groeten, Het Edisac-team
21 janv. 2024
Heel veel geld betaald voor mijn Liu Jo enkellaarsjes die volgens de beschrijving uit leder zouden zijn maar eigenlijk gewoon uit plastic zijn. Ze zitten zelfs niet goed en doen pijn bij het dragen! Nooit meer Edisac!!
Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Wat jammer dat de Liu Jo laarzen niet aan uw verwachtingen voldoen! Aarzel niet contact met ons op te nemen, zodat wij u een gratis Bpost-retouretiket kunnen opsturen per mail. Zo kunt u ons de laarsjes (in nieuwstaat) retourneren voor een terugbetaling. Vriendelijke groeten, Het Edisac team
De doos was beschadigd en de handtas zat juist in een zak van Nathan misschien nog een andere plastiek zak er boven doen of in papier wikkelen.
Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Onze excuses dat de doos tijdens het transport werd beschadigd, wij zullen dit aankaarten bij onze transportpartner Bpost. Onze tassen worden inderdaad in een dustbag verpakt, om ecologische redenen proberen wij plastic zoveel mogelijk te vermijden. Blij te horen dat de tas aan alle verwachtingen voldoet! Vriendelijke groeten, Het Edisac team

Levering en communicatie

Réponse de edisac.be/nl
Beste klant, Onze excuses dat het pakket niet eerder werd ingescand in onze winkel. Tijdens de kerstperiode wordt het erg druk in de winkels, waardoor het scannen soms wat vertraging oploopt. We zijn blij te horen dat het pakket alsnog op tijd kon worden opgehaald, en het product aan alle verwachtingen voldeed. Vriendelijke groeten, De Edisac klantendienst
12 mai 2023

klantenservice dienst OK maar werkpunten

Orderbevestiging wordt niet automatisch na je order naar je mailadres verstuurd, je moet er expliciet naar vragen via de klantendienst. Stock op de website komt niet altijd overeen met de werkelijke stock en je moet al klant proactief zelf naar opvolging vragen. Het artikel dat ik bestelde heeft toch al gebruikssporen aan de handvaten , jammer voor een niet afgesprijsd artikel van Longchamp
12 mai 2023
Beste klant, Bedankt voor uw reactie. Waarschijnlijk is de bevestigingsmail - als nieuwe klant - per ongeluk in uw SPAM terechtgekomen? Indien het Longchamp-product niet volledig aan uw verwachtingen voldoet, kunt u dat gratis binnen de 30 dagen retourneren voor een terugbetaling. Vriendelijke groeten, De Edisac klantendienst
13 juil. 2023
Solden aanbieden van zaken die ze dan ‘plots’ niet meer op stock hebben. Heb dan nog zelf achter mijn bestelling die al betaald was en maar niet geleverd werd moeten informeren en om terugbetaling moeten vragen.
14 juil. 2023
Beste klant, Nogmaals onze excuses dat wij het soldenartikel van uw keuze niet konden aanbieden. Wij hebben onze uiterste best gedaan om het product alsnog te herbevoorraden, maar dat is ons helaas niet gelukt. Bijgevolg zijn wij onmiddellijk overgegaan tot de terugbetaling. Vriendelijke groeten, Het Edisac-team
27 juin 2023

Busje komt zó…

Geen bericht van bevestiging ontvangen na de bestelling. Proces van bestelling tot levering verloopt veeleer traag in verhouding tot andere aanbieders. Uiteindelijk komt alles wel goed, wat geduld hebben.
5 juil. 2023
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Niet alle producten op onze website zijn voorradig in ons centraal depot. Helaas was dit ook voor uw bestelling het geval, vandaar de iets langere wachttijd. We zijn alsnog verheugd om te horen dat u uw bestelling goed ontvangen heeft, en deze aan alle verwachtingen voldoet! Uw bestelbevestiging is waarschijnlijk in uw SPAM terechtgekomen. Vriendelijke groeten, Het Edisac team
28 mars 2023
Product niet in voorraad, stockfoutje. Ik had 3 handtassen besteld, en blijkbaar was er een fout in de stock en konden er maar 2 geleverd worden. Voor de rest alles prima verlopen.
28 juil. 2023
Zeer lang moeten wachten op de levering, alsook was het Nathanlabel doorgeknipt, geen Nathan verpakking of katoen Nathanzak…
31 juil. 2023
Beste klant, Onze excuses, het Nathan Baume artikel was inderdaad niet voorradig in onze centrale stock, maar het is ons alsnog gelukt om het artikel binnen de week te versturen. Bij de telefoonetuis van het merk wordt inderdaad geen dustbag geleverd, maar wij kunnen u eventueel wel een dustbag nasturen als u dat wenst. Vriendelijke groeten, Jasper @ Klantendienst