Beoordelingen voor showroomprive.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.453 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 15.332 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Alles was op tijd en in een uitstekende staat afgeleverd
Uitstekend

De kwaliteit komt niet in de richting van de prijs van het product.
2.00
Matig

Hoewel de maten zowel in het Nederlands als Frans staan vermeld, kwamen deze totaal niet overeen. Wilde graag alle tops in maat 42, maar deze vielen echt niet als een nederlandse L, maar XL...
Erg jammer dat je dan alleen kunt retourneren en niet ruilen... :(

Gewoon goed
Uitstekend

Ik had een t shirt besteld maat 38 en ik kreeg maat 46 geleverd en dan zijn de retourkosten voor mij
2.00
Matig

Helaas duurde de levering heel lang, dat is wat minder prettig
Goed

Ik heb mijn product nog niet ontvangen
1.50

Besteld, 2 dagen later geleverd, prima producten
Uitstekend

Product tot op heden niet ontvangen gebeld naar Dpd. Ik moet contact opnemen met leverancier.
1.00
Slecht

alles wederom in orde.
Uitstekend

Ik heb nog alles van de MGC gebruikt... maar in de verf die ik wel heb gebruikt veel gliteres... ik heb t gebuikt en moest ik gelijk gaan wassen...

prima
Goed

Producten voldeden aan verwachting,alleen de levering verliep anders kreeg s,ochtends n mail dat t de 17 de geleverd werd,vervolgens werd t s,middags geleverd en voor de deur gedumpd.
Goed

Levering een dag eerder dan belooft. Prima product. Netjes verpakt.

goed
4.67

4.67
Uitstekend

De maat was niet wat ik had besteld, en de levering is vertraagd. Al bij al niet al te best
3.33
Redelijk

Snel, mooi en goed geprijsd, wat wil je nog meer?
Uitstekend

goed service. alleen de maat is niet duidelijk.
Goed

Het was een bestelling met hindernissen helaas. 1 van de 3 sneakers bleek bij nader inzien niet geleverd te kunnen worden. Van de andere 2 paren kreeg ik bij een een verkeerde maat geleverd. Dus uiteindelijk van 3 bestelde sneakers houd ik er maar 1 over......
Na telefonisch overleg kreeg ik excuses aangeboden en een kleine vergoeding.

Spullen netjes geleverd
Goed

Levering van de bestelling vind ik lang duurt.
Redelijk

Kwaliteit top en heel mooi.
ik ben zeer tevreden.
Uitstekend

veel snellere levering dan vroeger. Tevreden over het product met een mooie korting
Goed

De stickers waren bovenaan wel wat gekreukt (koker was te kort). Verder tevreden over kwaliteit van zowel het product als over Showroom Privé.
Goed

Fijn dat het zo snel geleverd werd deze keer.
Goed

Goede levering binnen de aangegeven data.
Goed

Bestelling was 72 uurs service en zou op 5-10-17 worden geleverd.
Echter, tot op de dag van vandaag nog helemaal niets ontvangen.
Dit is helaas niet de eerste keer dat er een zending niet of heel laat wordt geleverd. Heel erg jammer. En beslist geen reclame.
1.50
Matig

Helaas weer de verkeerde maten ontvangen, en het duurt echt heel lang voordat je levering er is
Redelijk

Schoen van french connection was met 1x dragen al kapot. Zeer zeer teleurstellend .Hopelijk lossen jullie dat op. Bestelnr: 114531790
Redelijk

Geen bericht van dpd gehad dat ze zouden leveren. Telefoon hoesje besteld voor Samsung s8 hele slechte kwaliteit hoesje zit op knopje en ziet er nep uit. Dit is niet de 1ste keer dat we niet tevreden zijn ooit al oral b opzet borstels besteld deze waren ook echt geen oral b maar na maak.
2.33
Matig

Heel blij met de aankoop.
Heel goede service
Uitstekend

voor mij is het cijfer een 10. Prachtig vest / jasje en zeer snel bezorgd. Dat kan echt niet beter.

prima
Uitstekend

mooie schoenen besteld, snel geleverd
Uitstekend

Ik heb een mooi product ontvangen dat aan de eisen voldoet. Ik ben er blij mee en ben het direct gaan dragen. Dank je wel
Goed

Mooie sjaal,leuk afgewerkt met kleurtjes. vr.groeten

Prima
Goed

Mijn tuinieren bestelling zou 5 oktober geleverd worden, na wat heen en weer gemail met de klantenservice volgt een paar dagen later het verbazingwekkende bericht dat de bestelling retour geleverd is. Dit is onjuist en niet waar, die hele bestelling is nooit aangeboden. Inmiddels zijn we een week verder en naast wat (onbeschofte) algemene antwoorden kan niemand vertellen waar de producten zijn....
1.00
Slecht

later geleverd als afgesproken. is al vaker gebeurd

showroomprive.nl

RCS Bobigny B 538 811 837
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met showroomprive.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen