Beoordelingen voor showroomprive.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.534 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 15.815 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

ik mis altijd mijn bestelling komt altijd laat
3.00
Redelijk

Alles in goede orde ontvangen. Bezorger was ruim binnen vermelde tijd aan de deur. Top
Goed

Op tijd geleverd en prima prijs kwaliteit

Top
Uitstekend

De producten van Lancaster zijn van hoog niveau Ik wacht altijd op een aanbieding bij jullie
Over de service kan ik niet veel zeggen, weinig ervaring ermee
4.67
Uitstekend

Duurt wat lang voor deze tijd

Goed

Goede service verder jammer dat je vaak lang moet wachten voordat sommige artikelen geleverd worden.
Goed

Mooie oorbellen, levering zoals beschreven
Uitstekend

Veel langer afleverd tijd dan bij andere
2.67
Redelijk

Heb maar de helft van mijn bestelling gekregen en wacht nog steeds op de andere helft of mijn geld terug.
2.00
Matig

Super leuk jasje ben er blij mee
Uitstekend

Levering is naar verwachting eerder geleverd. Kwaliteit van is prima. Wat wel lastig was om de maten van de sjaals in te schatten.
Goed

Ik ben altijd super tevreden en alles is heel duidelijk over de levering.
Voor mij gewoon top
Uitstekend

2 prachtige leren rugtassen voor een hele mooie prijs. Mijn dochter en ik zijn er superblij mee

mooie sieraden

alles in orde
Goed

Mooie hobbelbeer.. redelijk snel geleverd.. goede prijs..
Uitstekend

Geleverd zoals aangegeven, mooie producten
4.67
Uitstekend

Een artikel was niet wat ik besteld had. Dat moet ik nog melden als retour. Over de rest ben ik tevreden.
Goed

Duurt te lang kwa bestelling
Matig

Ik had een roze polo voor mij én een broek en een t-shirt voor mijn vrouw besteld. De roze polo kreeg ik snel bezorgd, maar de andere twee items heb ik NOG STEEDS NIET in huis Schandalig, temeer daar het bedoeld was als een kado en het had eigenlijk als deadline 13-12 (dat is dus vandaag). Al vanaf begin december beloofd dat het eraan komt, waar blijft het dan?
Matig

De artikelen waren eerder bezorgd dan dat ik had verwacht. Mooie spullen. Ben er blij mee. Ik heb de laatste tijd meerdere mensen op jullie site gewezen.
Uitstekend

Alles keurig netjes afgeleverd.
Goed

Producten waren van prIma kwaliteit en keurig op tijd geleverd
Uitstekend

Zoek maar eens eerst een andere koerier.Ikoeroer. Betaal om afgeleverd te worden aan huis maar moet het in de stad ophalen. PARKEERPROBLEEM
1.33
Slecht

Het is me onduidelijk over welke bestelling deze enquête gaat. Waarschijnlijk over deo’s die ik heb besteld. Van de laatste zending deo’s warende enkele uitgedroogd, dus kwaliteit was echt slecht. Tevens zitten er stickers op die er lastig vanaf gaan.
Hoop van harte dat jullie hier iets mee doen, anders hebben zulke enquêtes geen zin

Prima

prima
Goed

Heerlijk pakket geworden. Ik ben er blij mee

Goede service
Goed

Duurt wel heel lang, voor de rest prima
Goed

Ik ben super blij met mijn tas en kwam nog eerder ook dus geweldig
Uitstekend

Ik had de stroomkabel langer verwacht dan 1,5 me want je kan het product buiten gebruiken maar op deze manier moet je lange kabel trekken om hem te kunnen gebruiken en vind ik jammer

geweldig
Uitstekend

Mooie verpakking en goed product

Super
Uitstekend

verkeerde bestelling ontvangen perfect opgelost door telefoniste
Goed

Juiste levering en mooie artikelen, op de afgesproken tijd.
Uitstekend

De zak met truien was gewoon buiten onder het afdak geplaatst. Zonder briefje in de bus.
Het had zo door een ander meegenomen kunnen worden.
3.67

RCS Bobigny B 538 811 837
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met showroomprive.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen