Showroomprive.com SARL

RCS Bobigny B 538 811 837
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

Moyen
Modes de contrôle des avis et de calcul de la note

18 000 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Very nice quality jewelry, I am very happy

De bestelling komen altijd laat

I love. Everything ok. Come soon .

Prima over t algemeen

ben tevreden

Il y a 1 semaine
Heeft wel even op zich laten wachten

Il y a 2 semaines
Showroomprive heeft een zeer wisselend en uitgebreid assortiment aan producten. De medewerkers van de klantenservice zijn vriendelijk, reageren snel op vragen en komen met oplossingen als er problemen zijn. Het enige wat mij steeds tegenvalt is de levering van de bestelling. De producten worden zelden op de afgesproken tijd bezorgd. Bij de vorige vervoerder, DPD, was dat probleem er bijna nooit.

Il y a 2 semaines
Perfect alleen lange wachttijd op de producten die je besteld

Il y a 2 semaines
De kwaliteit van de producten vielen mij erg tegen.Erg lange levertijd.

Il y a 2 semaines
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
I love. Delivery quickly

kan altijd beter

Mijn jurk valt te groot

Il y a 3 semaines
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 4 semaines
Verzending liet even op zich wachten, waardoor ik alsnog elders een jas heb gehaald. Maar de jas is prachtig en zoon lief was er helemaal weg van

Alles in maat L geleverd I. P. V. Maat M. Uiteindelijk heel het pakket gehouden vanwege te hoge retourkosten. Zeer ontevreden.

Il y a 3 semaines
Beste, Ondanks het feit dat we ons uiterste best doen om onze bestellingen zorgvuldig te voorbereiden, kan het voorkomen dat er fouten worden gemaakt tijdens het samenstellen van de bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak en voor de teleurstelling.Je kunt het artikel tot 14 dagen na ontvangst kosteloos aan ons retourneren voor een terugbetaling. Mvg,
De bezorging kom niet op tijd

Mooie kwaliteit ,goede aflevering

Pan heeft een deuk aan de zijkant. Werking is verder goed maar jammer, minder mooi

Het bestelde pakket was in plastic geleverd daar heb ik vrede mee maar de geleverde dustbag was veel te klein en de bestelde tas had een eigenaardige geur

Réponse de showroomprive.nl
Had een bestelling gedaan voor verjaardag van mijn dochter. Zou op 21 oktober geleverd worden maar werdt pas 26 oktober. Stuur je mail krijg je geen antwoord. Product is prima service slecht

Réponse de showroomprive.nl
De levering was op tijd al moest ik wel even wachten op een bericht. De artikelen zijn prima, zeker voor die prijs Hopelijk blijft het ook mooi. Het bloesje is maat 42 ipv 40 maar het valt wat klein dus is ook goed. Alles prima verlopen