Beoordelingen voor showroomprive.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.458 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 14.938 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ben een aantal dagen weggeweest waardoor ik het pakket niet eerder kon open maken dan gisteren. Schandalig hoe het is verstuurd. Kleding klopt niet, half gescheurde zakjes, codes op de zakjes waar ik geen wijs uit kom. Gister alleen al 3, 5 bezig geweest met het uitzoeken. Ik zou officieel een klacht bij jullie moeten indienen en de hele buks terug sturen.
1.67

Prima, snelle levering

perfect
Uitstekend

Service en levering zijn goed , maar de producten zijn soms niet echt goed zoals als in de beschrijving aangeeft

Verder ben ik wel tevreden
Goed

Snelle levering, artikelen prima. Geen problemen
Uitstekend

DPD houdt zich niet aan de afspraken. Ik heb een mail v dpd ontvangen dat ze langskomen. Nooit geweest. Niet eens een brief in de bus. Ga ik kijken waar het pakket is, dus het pakket volgen. Zie ik dat ze schrijven onjuiste adresgegevens. Ik heb toen contact met ze opgenomen en na twee dagen kwamen ze het pakket brengen. Echt slechte service v dpd

Erg leuke armbanden

Zit leuk. Goede levering
Goed

Bedankt alles naar wenst.
Uitstekend

Werd niet op tijd geleverd moest er zelf achteraan .ik vind het te lang duren voor er actie word ondernomen. Inmiddels heb ik de tas binnen.
2.33

jammer niet 1 brillekoker erbij
Goed

Helaas zat er een scheur in m.n gewenste broek,een misdruk op de maritieme streeptrui.De ander broek zat een soort draaipijp en de truien vielen heel klein.Het is de firma die het verzend.ik neem het jullie niet kwalijk.Heb toch een idee dat het af en toe B-Keus is wat de firma.s kwijt moeten.vr .groet Brigitte Wien

nvt
Goed

Kort maar krachtig , geweldig en zooooooo snel
Uitstekend

Snelle levering, alleen jammer dat bestellingen uit verschillende sales niet te combineren zijn.
Uitstekend

Altijd top aanbiedingen en top service

prima gegaan
Goed

Het overtrek zou 100 katoen satijn zijn, is echter soort stugge stof die ik niet als katoen satijn zou kennen.
Spijt van de aankoop
2.67
Redelijk

Ik zou het pakket vandaag 16 aug ontvangen.
Echter ik kreeg het al een week geleden,zonder nadere mededeling

top
Uitstekend

Ik ben geen fan van DPD verzending. En 2x verzendkosten maakt het ook niet aannemelijk dat ik heel vaak ga bestellen...
3.33
Redelijk

De producten waren goed gefotografeerd, daardoor goed te bepalen wat ik wilde hebben. Het pakket werd snel bezorgd.
Uitstekend

Wat enorm fijn dat dit zoveel spoediger bezorgd werd dan verwacht. Echt een cadeautje
Uitstekend

Vreemde maten, slechte kwaliteit. Dubieuze informatie: het stond bijvoorbeeld dat een jurk van model was, maar het bleek gewoon polyester te zijn.

Mooie producten scherp geprijsd
Uitstekend

Bij het afleveren bleek het pakket leeg te zijn. De doos is opengemaakt en de bril is gestolen
Ontzettend slechte zaak en belachelijk.
Helaas waren de brillen niet meer in de verkoop en moet ik lang wachten tot ik het geld terug krijg. Ik ben groot fan van het merk en wil graag meerdere brillen maar via showroomprive zal ik niet snel meer bestellen.
2.00
Matig

Er was het dubbele aan bezorgkosten gerekend maar had dit weercheel snel terug op mijn rekening

Lekker snel geleverd.
Goed

Via mail verwachtte levering op 16/8. Blijkt al 9/8 bij overburen geleverd te zijn. Geen briefje in de brievenbus gevonden. Na een week hebben de overburen het pakket bij mij thuis gebracht.
3.33
Redelijk

Alhoewel ik mijn oude contactpersonen mis, waarvan ik uitstekende service kreeg, doet het nieuwe team hun best.

Eindelijk is de website verbeterd Nu nog werken aan eenmalige verzendkosten bij combinatie aankopen uit verschillende sales en dat de retourkosten omlaag kan
4.33
Goed

Zou handig zijn als je van te voren kan aangeven wanneer ke de bestelling wil ontvangen. Nu werd deze om 12u geleverd en wist van te voren al dat ok niet thuis zou zijn
Goed

Ik vind de kwaliteit van de tas voor de gekochte aanschafprijs redelijk, maar zelf had ik niet het bedrag zoals vermeld op het aangehechte prijskaartje voor deze tas betaald. Volgens mij betaal je voor de naam al veel. Tas bevat maar één groot vak en heel klein voor vak.
Tas in verband met een sorteerfout een dag later geleverd, wel op die latere dag precies op het aangegeven tijdstip.

Alles weer prima

Was prima.
4.33
Goed

Zoals altijd weer mooie producten en correcte levering. Dankuwel

Niets dan LOF

Prima

snelle service goed producten
Goed

Goede kwaliteit en snelle levering

zoals altijd goed

RCS Bobigny B 538 811 837
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met showroomprive.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen