showroomprive.nl- Logo - Avis

showroomprive.nlAvis

: 18 081Satisfaisant

Avis pour showroomprive.nl

Avis pour showroomprive.nl

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling
Birkenstock hebben ze kapot bezorgd
collection is good. But sending costs applied for every different sale is huge. This makes it to buy different items from different sales easily, though all are available on your site.
Mooie kleding voor goede prijs.
Réponse de showroomprive.nl
Beste Marlies, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
de Eb M.
De bestelde artikels waren niet compleet, de aangegeven maten waren te klein maar de terugbetaling gebeurt vlot
Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Leuke spullen zeer tevreden
Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Duurde wel erg lang voordat ok het product heb gekregen. Product is prima.
Voldoet aan verwachting. Goede service!
Réponse de showroomprive.nl
Beste Ellen, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet, Marine
Bestelling was 2 dagen te laat
👍👍👍
Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
prima
Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Réponse de showroomprive.nl
Beste Fabienne, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Ik heb mijn bestelling niet gekregen, het volgen van de bestelling was niet mogelijk, mijn bestelling was teruggestuurd naar de afzender zonder enkele communicatie met mij. Ik zat te wachten en te wachten, ik probeerde mijn pakket te volgen, maar opeens kreeg ik een bericht dat mijn pakket terug wordt gestuurd naar de afzender, terwijl ze niet eens geprobeerd hebben om mijn bestelling, betaald en wel, aan mij te leveren. Heel slecht geregeld en heel slecht met mij gecommuniceerd.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, de reden die ervoor gegeven is dat het niet bezorgd kan worden. Ik heb ook nooit een mail ontvangen hoe laat de bezorger komt. Nu is de pyama zonder overleg teruggezonden naar de afzender. Ik vind het bijzonder vreemd. Daarbij past het ook prima in de brievenbus mocht de bezorger er echt wel geweest zijn. Hier heb ik mijn twijfels over.
terwijl ik gewoon thuis was, bericht van DHL dat ik er niet was, en dat het pakket retour gezonden is. Graag voortaan Post.nl