showroomprive.nlAvis

RCS Bobigny B 538 811 837
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

18 013 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

super goed

perfect

Il y a 1 semaine
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
mooi

Top

Il y a 3 semaines
Mijn zoon is erg blij met zijn nieuwe schoenen

Il y a 1 semaine
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
De levering is slechts

Il y a 3 semaines
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Nette schoenen heel blij mee

Levering precies zoals vermeld

Toegezegde levering vandaag 28 december is niet nagekomen. Wanneer ik klik op button traceren verschijnt de melding 'erreur 500'. Een ander nog steeds niet geleverd product heeft niet eens een pakketnummer vermeld staan dus ook niet te traceren. Ik denk dat ik het voor gezien hou op deze site, vind het een slechte zaak. Graag wil ik maandag gebeld worden om een en ander op te lossen 06191002

Réponse de showroomprive.nl
Everything ok. Love ly. I love.

Ls, meerdere keren contact gehad inzake levering spullen. Het blijkt dat ik mijn huisnr niet bij juiste veld had vermeld. De eerste keer dat ik informeerde naar mijn bestelling is mij dat niet verteld. Na een paar weken gewacht te hebben wederom contact gehad en toen werd mij verteld dat huisnr niet goed stond. Alles gewijzigd weer om contact gevraagd niet gelukt. Helaas erg ontevreden

Il y a 3 semaines
Mijn tweede bestelling en ook die ging mis, alle producten in de verkeerde maat geleverd. heb een maand op mijn bestelling moeten wachten en dan word er gezegd stuur maar terug. vind dat geen service

Réponse de showroomprive.nl
lever datum klopt meestal niet..

Very nice quality jewelry, I am very happy

De bestelling komen altijd laat

Réponse de showroomprive.nl
I love. Everything ok. Come soon .

Prima over t algemeen

ben tevreden

Heeft wel even op zich laten wachten

Showroomprive heeft een zeer wisselend en uitgebreid assortiment aan producten. De medewerkers van de klantenservice zijn vriendelijk, reageren snel op vragen en komen met oplossingen als er problemen zijn. Het enige wat mij steeds tegenvalt is de levering van de bestelling. De producten worden zelden op de afgesproken tijd bezorgd. Bij de vorige vervoerder, DPD, was dat probleem er bijna nooit.