showroomprive.nlAvis

Avis pour showroomprive.nl

3.69/5.00

91 avis au cours des 12 derniers mois

18 046 Total des avis

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Levering precies zoals vermeld
Toegezegde levering vandaag 28 december is niet nagekomen. Wanneer ik klik op button traceren verschijnt de melding 'erreur 500'. Een ander nog steeds niet geleverd product heeft niet eens een pakketnummer vermeld staan dus ook niet te traceren. Ik denk dat ik het voor gezien hou op deze site, vind het een slechte zaak. Graag wil ik maandag gebeld worden om een en ander op te lossen 06191002
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Everything ok. Love ly. I love.
Ls, meerdere keren contact gehad inzake levering spullen. Het blijkt dat ik mijn huisnr niet bij juiste veld had vermeld. De eerste keer dat ik informeerde naar mijn bestelling is mij dat niet verteld. Na een paar weken gewacht te hebben wederom contact gehad en toen werd mij verteld dat huisnr niet goed stond. Alles gewijzigd weer om contact gevraagd niet gelukt. Helaas erg ontevreden
 Réponse de showroomprive.nl
Mijn tweede bestelling en ook die ging mis, alle producten in de verkeerde maat geleverd. heb een maand op mijn bestelling moeten wachten en dan word er gezegd stuur maar terug. vind dat geen service
 Réponse de showroomprive.nl
lever datum klopt meestal niet..
Very nice quality jewelry, I am very happy
De bestelling komen altijd laat
 Réponse de showroomprive.nl
I love. Everything ok. Come soon .
Prima over t algemeen
ben tevreden
Heeft wel even op zich laten wachten
Showroomprive heeft een zeer wisselend en uitgebreid assortiment aan producten. De medewerkers van de klantenservice zijn vriendelijk, reageren snel op vragen en komen met oplossingen als er problemen zijn. Het enige wat mij steeds tegenvalt is de levering van de bestelling. De producten worden zelden op de afgesproken tijd bezorgd. Bij de vorige vervoerder, DPD, was dat probleem er bijna nooit.
Perfect alleen lange wachttijd op de producten die je besteld
De kwaliteit van de producten vielen mij erg tegen.Erg lange levertijd.
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
I love. Delivery quickly
kan altijd beter
Mijn jurk valt te groot
 Réponse de showroomprive.nl
Verzending liet even op zich wachten, waardoor ik alsnog elders een jas heb gehaald. Maar de jas is prachtig en zoon lief was er helemaal weg van
Alles in maat L geleverd I. P. V. Maat M. Uiteindelijk heel het pakket gehouden vanwege te hoge retourkosten. Zeer ontevreden.
 Réponse de showroomprive.nl
Beste, Ondanks het feit dat we ons uiterste best doen om onze bestellingen zorgvuldig te voorbereiden, kan het voorkomen dat er fouten worden gemaakt tijdens het samenstellen van de bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak en voor de teleurstelling.Je kunt het artikel tot 14 dagen na ontvangst kosteloos aan ons retourneren voor een terugbetaling. Mvg,