Showroomprive.com SARL
RCS Bobigny B 538 811 837
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

18 008 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

de levering na aankoop is te lang

Super koffie goede kwaliteit voor een mooie prijs. Ik was een klein beetje benieuwt naar de groene thee uit de Nespresso machine maar deze was eerlijk gezegd boven m’n verwachting. Laten we zegen 4 stèren .

Pakket is nooit afgeleverd dus wacht ik op reactie van u. Was kado om mee te nemen op vakantie. Erg slordig

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
snelle levering, en prima product

Ik heb het niet ontvangen want is nooit aangekomen bij het afhaalpunt. Zou 19 september daar moeten zijn maar er is niets binnengekomen aldaar Hoop dat dit wel opgelost wordt Met vriendelijke groet, Marga van Altena

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Ik was 18.09.2019 hele dag thuis en bezorger kwam niet maar ik zag in mijn account dat de bestelling bezorgd is. Dat is raar . Ik ga naar vakantie volgende week en ik heb deze zonne bril nodig. Als je niet naar me tot vrijdag 27.09.2019 kan stuuren, annuleer deze bestelling a.u.b.

Réponse de showroomprive.nl
Ik heb al meerdere bestellingen gehad die niet zijn aan gekomen. Er wordt naar verloop van tijd gezegd dat het artikel zoek is en dat ze het bedrag terugstorten. Verder wordt er niets gedaan om te compenseren of wat dan ook. Verder vind ik het vervelend dat alles per email gaat en het duurt minimaal 2 dagen voordat er wordt geantwoord. Jammer, ik heb op deze manier een drempel om iets te bestellen

levering eerder dan gepland

1 product werd wel geleverd en 2 producten niet. Terwijl alle drie de producten exact hetzelfde zijn.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Een gedeelte van de bestelling is aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd. Excuses voor het ongemak. MvG.
9. Prijs kon nog wat lager. Prijs van aflevering ligt te hoog.

Fijne kortingen Van leuke merken Een 9

leuke jurk , staat erg vrouwelijk

Goede service en producten zijn zoals beschreven

prima, duurt alleen altijd zoooooo lang, 7

Toen het kettinkje binnenkwam zat het helemaal in de knoop, ik ben meer dan een uur bezig geweest om hem uit de knoop te halen.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De levering duurde wat lang En er was een product beschadigd

Réponse de showroomprive.nl
Super blij met onze producten...

Prima

100 prima