showroomprive.nlAvis

Avis pour showroomprive.nl

3.69/5.00

91 avis au cours des 12 derniers mois

18 046 Total des avis

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

De bezorging kom niet op tijd
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Mooie kwaliteit ,goede aflevering
Pan heeft een deuk aan de zijkant. Werking is verder goed maar jammer, minder mooi
Het bestelde pakket was in plastic geleverd daar heb ik vrede mee maar de geleverde dustbag was veel te klein en de bestelde tas had een eigenaardige geur
 Réponse de showroomprive.nl
Had een bestelling gedaan voor verjaardag van mijn dochter. Zou op 21 oktober geleverd worden maar werdt pas 26 oktober. Stuur je mail krijg je geen antwoord. Product is prima service slecht
 Réponse de showroomprive.nl
De levering was op tijd al moest ik wel even wachten op een bericht. De artikelen zijn prima, zeker voor die prijs Hopelijk blijft het ook mooi. Het bloesje is maat 42 ipv 40 maar het valt wat klein dus is ook goed. Alles prima verlopen
Niets ontvangen, verschillende meldingen over levering gekregen.
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Nog niet ontvangen, deze is de tweede bestelling dat ik niet op tijd ontvang
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Ik heb een andere ring (ander model, met groen steentje) ontvangen dan die ik besteld had helaas. Omdat het een cadeau was kon ik het niet terugsturen, maar ik vind het wel erg balen.
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses.Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet,
Ik vind t wel soms jammer dat ik iets bestel en wordt goedgekeurd en maand erna krijg ik Mn product niet ,wat voor mij een teleurstelling is, voor de rest gaat alles prima
The picture of the seat i ordered was in brown wood and grey but i received the full grey seat. Disapointed because i choose the bicolor in purpose over the full grey one.
Pakket was in een kast gezet, prima, pakket is niet uitgepakt omdat het voor volgend jaar voor de caravan is.
 Réponse de showroomprive.nl
Tijd tussen bestelling en levering is best een beetje lang
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd best lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
De kwaliteit van de goederen is uitstekend. Mooie materialen.
Geen
Mooie producten zeer tevreden
Ik heb nog steeds niks binnen gehad en ook kon ik het pakket niet volgen 2 pakketten zijn teruggestuurd naar de afzender en nergens een nummer om contact op te nemen wil graag weten hoe dit zit of mijn geld terug
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Verzendkosten duur
de levering na aankoop is te lang
Super koffie goede kwaliteit voor een mooie prijs. Ik was een klein beetje benieuwt naar de groene thee uit de Nespresso machine maar deze was eerlijk gezegd boven m’n verwachting. Laten we zegen 4 stèren .