showroomprive.nlAvis

David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

3.57/5.00

18 035 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Pakket was in een kast gezet, prima, pakket is niet uitgepakt omdat het voor volgend jaar voor de caravan is.
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Tijd tussen bestelling en levering is best een beetje lang
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd best lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
De kwaliteit van de goederen is uitstekend. Mooie materialen.
Geen
Mooie producten zeer tevreden
Ik heb nog steeds niks binnen gehad en ook kon ik het pakket niet volgen 2 pakketten zijn teruggestuurd naar de afzender en nergens een nummer om contact op te nemen wil graag weten hoe dit zit of mijn geld terug
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Verzendkosten duur
de levering na aankoop is te lang
Super koffie goede kwaliteit voor een mooie prijs. Ik was een klein beetje benieuwt naar de groene thee uit de Nespresso machine maar deze was eerlijk gezegd boven m’n verwachting. Laten we zegen 4 stèren .
Pakket is nooit afgeleverd dus wacht ik op reactie van u. Was kado om mee te nemen op vakantie. Erg slordig
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
snelle levering, en prima product
Ik heb het niet ontvangen want is nooit aangekomen bij het afhaalpunt. Zou 19 september daar moeten zijn maar er is niets binnengekomen aldaar Hoop dat dit wel opgelost wordt Met vriendelijke groet, Marga van Altena
 Réponse de showroomprive.nl
Ik was 18.09.2019 hele dag thuis en bezorger kwam niet maar ik zag in mijn account dat de bestelling bezorgd is. Dat is raar . Ik ga naar vakantie volgende week en ik heb deze zonne bril nodig. Als je niet naar me tot vrijdag 27.09.2019 kan stuuren, annuleer deze bestelling a.u.b.
 Réponse de showroomprive.nl
Ik heb al meerdere bestellingen gehad die niet zijn aan gekomen. Er wordt naar verloop van tijd gezegd dat het artikel zoek is en dat ze het bedrag terugstorten. Verder wordt er niets gedaan om te compenseren of wat dan ook. Verder vind ik het vervelend dat alles per email gaat en het duurt minimaal 2 dagen voordat er wordt geantwoord. Jammer, ik heb op deze manier een drempel om iets te bestellen
levering eerder dan gepland
1 product werd wel geleverd en 2 producten niet. Terwijl alle drie de producten exact hetzelfde zijn.
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Een gedeelte van de bestelling is aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd. Excuses voor het ongemak. MvG.
9. Prijs kon nog wat lager. Prijs van aflevering ligt te hoog.
Fijne kortingen Van leuke merken Een 9
leuke jurk , staat erg vrouwelijk
Goede service en producten zijn zoals beschreven