Showroomprive.com SARL
RCS Bobigny B 538 811 837
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

18 008 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Pakket is geleverd ergens anders dan gekozen zonder enig overleg. Totaal andere stad, moest ik kosten maken om op tr halen en dan ook nog 3 keer een herinerings mail om het op te halen maar dan wel op een locatie die 2 dagen dicht was. Zeer ontevreden over de levering

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Snelle levering . leuk en trendy

Prima

Alles was prima

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Alles goed gegaan. Snelle levering en goed product. persoonlijk cijfer 10

1 armband helaas kapot geleverd

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Geen bijzonderheden gewoon geleverd zoals verwacht

Jullie hebben regelmatig leuke deals voor mij, alleen is de kwaliteit van sommige sieraden van een dusdanige kwaliteit dat ik die niet meer zou verkopen als het mijn site zou zijn en de levertijd duurt soms wel heel lang.

Het voldoet niet aan mijn verwachtingen

Alles prima in orde

De blouse was te groot en de service van van terugzending is slecht. Er is geen telefonische klantenservice.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De nacht crem was niet mee geleverd . en de levering duurt te lang

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Mooi afdrukken en netjes geleverd in goede verpakking

Product is prima vind het alleen Jammer dat de levering erg lang op zich laat wachten

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de verlate levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet,
Ik heb blauwe schoenen van het merk Timberland gekocht en die zijn echt geweldig.

Ik hen twee bestelling van Guess,, eentje helemaal niet gekomen €165 en André allemaal fout maat gekregen€74 Ik vind het jammer :( :(

Alles was top

Alles zoals ik verwacht had, dus dan ben ik tevreden

Alles goed ontvangen

Mooie jurk besteld voor goede prijs. Levering aan servicepunt liet om onduidelijke redenen op zicht wachten. Na bericht klantenservice kreeg ik bericht dat ze het zouden onderzoeken en dat dat tot 14 dagen kon duren. Gelukkig werd het pakketje 3 dagen later alsnog geleverd. Niet handig was de mail of mijn probleem was opgelost nog voordat de jurk geleverd werd