showroomprive.nlAvis

David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

3.57/5.00

18 018 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Fijne kortingen Van leuke merken Een 9

leuke jurk , staat erg vrouwelijk

Goede service en producten zijn zoals beschreven

prima, duurt alleen altijd zoooooo lang, 7

Toen het kettinkje binnenkwam zat het helemaal in de knoop, ik ben meer dan een uur bezig geweest om hem uit de knoop te halen.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De levering duurde wat lang En er was een product beschadigd

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Super blij met onze producten...

Prima

100 prima

zeer tevreden

Pakket is geleverd ergens anders dan gekozen zonder enig overleg. Totaal andere stad, moest ik kosten maken om op tr halen en dan ook nog 3 keer een herinerings mail om het op te halen maar dan wel op een locatie die 2 dagen dicht was. Zeer ontevreden over de levering

Réponse de showroomprive.nl
Snelle levering . leuk en trendy

Prima

Alles was prima

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Alles goed gegaan. Snelle levering en goed product. persoonlijk cijfer 10

1 armband helaas kapot geleverd

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Geen bijzonderheden gewoon geleverd zoals verwacht

Jullie hebben regelmatig leuke deals voor mij, alleen is de kwaliteit van sommige sieraden van een dusdanige kwaliteit dat ik die niet meer zou verkopen als het mijn site zou zijn en de levertijd duurt soms wel heel lang.

Het voldoet niet aan mijn verwachtingen

Alles prima in orde