showroomprive.nlAvis

Avis pour showroomprive.nl

3.67/5.00

84 avis au cours des 12 derniers mois

18 046 Total des avis

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Pakket is nooit afgeleverd dus wacht ik op reactie van u. Was kado om mee te nemen op vakantie. Erg slordig
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
snelle levering, en prima product
Ik heb het niet ontvangen want is nooit aangekomen bij het afhaalpunt. Zou 19 september daar moeten zijn maar er is niets binnengekomen aldaar Hoop dat dit wel opgelost wordt Met vriendelijke groet, Marga van Altena
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Ik was 18.09.2019 hele dag thuis en bezorger kwam niet maar ik zag in mijn account dat de bestelling bezorgd is. Dat is raar . Ik ga naar vakantie volgende week en ik heb deze zonne bril nodig. Als je niet naar me tot vrijdag 27.09.2019 kan stuuren, annuleer deze bestelling a.u.b.