showroomprive.nlAvis

David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

3.57/5.00

18 035 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

prima, duurt alleen altijd zoooooo lang, 7
Toen het kettinkje binnenkwam zat het helemaal in de knoop, ik ben meer dan een uur bezig geweest om hem uit de knoop te halen.
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De levering duurde wat lang En er was een product beschadigd
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Super blij met onze producten...
Prima
100 prima
zeer tevreden
Pakket is geleverd ergens anders dan gekozen zonder enig overleg. Totaal andere stad, moest ik kosten maken om op tr halen en dan ook nog 3 keer een herinerings mail om het op te halen maar dan wel op een locatie die 2 dagen dicht was. Zeer ontevreden over de levering
 Réponse de showroomprive.nl
Snelle levering . leuk en trendy
Prima
Alles was prima
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Alles goed gegaan. Snelle levering en goed product. persoonlijk cijfer 10
1 armband helaas kapot geleverd
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Geen bijzonderheden gewoon geleverd zoals verwacht
Jullie hebben regelmatig leuke deals voor mij, alleen is de kwaliteit van sommige sieraden van een dusdanige kwaliteit dat ik die niet meer zou verkopen als het mijn site zou zijn en de levertijd duurt soms wel heel lang.
Het voldoet niet aan mijn verwachtingen
Alles prima in orde
De blouse was te groot en de service van van terugzending is slecht. Er is geen telefonische klantenservice.
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De nacht crem was niet mee geleverd . en de levering duurt te lang
 Réponse de showroomprive.nl
Mooi afdrukken en netjes geleverd in goede verpakking