showroomprive.nlAvis

David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

3.57/5.00

18 018 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

De blouse was te groot en de service van van terugzending is slecht. Er is geen telefonische klantenservice.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De nacht crem was niet mee geleverd . en de levering duurt te lang

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Mooi afdrukken en netjes geleverd in goede verpakking

Product is prima vind het alleen Jammer dat de levering erg lang op zich laat wachten

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de verlate levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet,
Ik heb blauwe schoenen van het merk Timberland gekocht en die zijn echt geweldig.

Ik hen twee bestelling van Guess,, eentje helemaal niet gekomen €165 en André allemaal fout maat gekregen€74 Ik vind het jammer :( :(

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Alles was top

Alles zoals ik verwacht had, dus dan ben ik tevreden

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Alles goed ontvangen

Mooie jurk besteld voor goede prijs. Levering aan servicepunt liet om onduidelijke redenen op zicht wachten. Na bericht klantenservice kreeg ik bericht dat ze het zouden onderzoeken en dat dat tot 14 dagen kon duren. Gelukkig werd het pakketje 3 dagen later alsnog geleverd. Niet handig was de mail of mijn probleem was opgelost nog voordat de jurk geleverd werd

Vlugge correcte levering. Resultaat van product nog af te wachten

Mooie kwaliteit, en snel geleverd.

snelle levering zonder problemen , en de producten zij prima qua pasvorm en kwaliteit

Goed artikel en snele levering

DHL post komt over het algemeen niet op de aangegeven tijdstip per mail aangegeven.

Réponse de showroomprive.nl
Levering door DHL erg slecht. Doen geen moeite aan huis te leveren maar leveren meteen aan een depothouder onder vermelding dat iemand niet thuis is, terwijl deze persoon bijna naast de deur zit Producten goed. Service van helpdesk goed

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet
Blij met mijn Geox laarsjes. Maar ik mis de zekerheid van de bezorging van DPD. Sinds er verzonden wordt met Bpost en DHL is er vaak vertraging. Contact gezocht met klantenservice krijg ik alleen het bericht is in onderzoek, verder geen updates meer. Ik vind het jammer dat je niet even kunt bellen. Mijn bestelling was op 26 augustus verzonden en kwam aan op 5 september dus niet op de 30ste

Réponse de showroomprive.nl
De levertijd zou niet zo lang moeten zijn . De cyclon is geweldig

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
Perfect

De bestelling werd veel later geleverd dan gemeld