Showroomprive.com SARL
RCS Bobigny B 538 811 837
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

18 008 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Vlugge correcte levering. Resultaat van product nog af te wachten

Mooie kwaliteit, en snel geleverd.

snelle levering zonder problemen , en de producten zij prima qua pasvorm en kwaliteit

Goed artikel en snele levering

DHL post komt over het algemeen niet op de aangegeven tijdstip per mail aangegeven.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de verlate levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet
Levering door DHL erg slecht. Doen geen moeite aan huis te leveren maar leveren meteen aan een depothouder onder vermelding dat iemand niet thuis is, terwijl deze persoon bijna naast de deur zit Producten goed. Service van helpdesk goed

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet
Blij met mijn Geox laarsjes. Maar ik mis de zekerheid van de bezorging van DPD. Sinds er verzonden wordt met Bpost en DHL is er vaak vertraging. Contact gezocht met klantenservice krijg ik alleen het bericht is in onderzoek, verder geen updates meer. Ik vind het jammer dat je niet even kunt bellen. Mijn bestelling was op 26 augustus verzonden en kwam aan op 5 september dus niet op de 30ste

Réponse de showroomprive.nl
De levertijd zou niet zo lang moeten zijn . De cyclon is geweldig

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
Perfect

De bestelling werd veel later geleverd dan gemeld

spullen optijd leveren is voor jullie nooit mogelijk geef dan geen datum maar bij jullie altijd veel te laat

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Ziet er prachtig uit Ben er zeer blij mee.

Exacte leveri NG zoals de bestellung

Mijn bestelling is nooit aangekomen maar ipv daarvan tijdens de verzending teruggestuurd naar het verzendcentrum van hunzelf. Ik heb wel een bericht gestuurd en een net antwoord teruggekregen maar ik vindt het niet normaal dat ze niet telefoonisch te bereiken zijn.

Réponse de showroomprive.nl
Huisnummer stond er niet goed op, dus op verkeerd adres afgeleverd. Deze bewoners waren niet thuis en daar was een briefje in de brievenbus gedaan waar het wel was afgeleverd. Dit kon ik niet zien, alleen in de mail dat het ergens anders was geleverd. Ik moest een heleboel huizen afgaan om te vragen of ze mijn pakje hadden aangenomen.

Réponse de showroomprive.nl
Beste Rianne, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. We hebben contact opgenomen met de transporteur. Met vriendelijke groet,
Ik kan geen beoordeling geven omdat het product niet geleverd is.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
weet ik niet mijn pakketje is niet afgeleverd is weer terug gestuurd naar afzender. heb er lang op moeten wachten en mijn andere bestelling was al geannuleerd door jullie. heb dit nooit eerder mee gemaakt bij jullie.heb nog geprobeerd te bellen maar op de een of ander manier lukt dat niet.

Réponse de showroomprive.nl
Beste Cindy, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is inderdaad aan ons teruggestuurd. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Blijkbaar is er een product geleverd. Ik weet nog van niks. Geen mail over lever g ontvangen. Product nog niet opgehaald dus geen oordeel over kwaliteit

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Geen bescherm plastic op glazen en oren. En nog geen reactie terug ontvangen nav mijn mail

Réponse de showroomprive.nl
Beste Maria, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Oorspronkelijke leverdatum werd verschoven naar latere datum. Op En rond die datum was het voor mij niet mogelijk bestelling in ontvangst te nemen. Nadat ik dit had mede gedeeld was het antwoord van de klantendienst dat de goederen nadat zij terugontvangen waren een 2e keer zouden worden geleverd. 2 dagev voor de oorspronkelijk gegeven levertijd bericht gekregen dat de bestelde goederen op het afh

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,