Showroomprive.com SARL

RCS Bobigny B 538 811 837
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

Moyen
Modes de contrôle des avis et de calcul de la note

18 002 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Had een bestelling gedaan voor verjaardag van mijn dochter. Zou op 21 oktober geleverd worden maar werdt pas 26 oktober. Stuur je mail krijg je geen antwoord. Product is prima service slecht

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De levering was op tijd al moest ik wel even wachten op een bericht. De artikelen zijn prima, zeker voor die prijs Hopelijk blijft het ook mooi. Het bloesje is maat 42 ipv 40 maar het valt wat klein dus is ook goed. Alles prima verlopen

Niets ontvangen, verschillende meldingen over levering gekregen.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Nog niet ontvangen, deze is de tweede bestelling dat ik niet op tijd ontvang

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Ik heb een andere ring (ander model, met groen steentje) ontvangen dan die ik besteld had helaas. Omdat het een cadeau was kon ik het niet terugsturen, maar ik vind het wel erg balen.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses.Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet,
Ik vind t wel soms jammer dat ik iets bestel en wordt goedgekeurd en maand erna krijg ik Mn product niet ,wat voor mij een teleurstelling is, voor de rest gaat alles prima

The picture of the seat i ordered was in brown wood and grey but i received the full grey seat. Disapointed because i choose the bicolor in purpose over the full grey one.

Pakket was in een kast gezet, prima, pakket is niet uitgepakt omdat het voor volgend jaar voor de caravan is.

Réponse de showroomprive.nl
Tijd tussen bestelling en levering is best een beetje lang

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd best lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
De kwaliteit van de goederen is uitstekend. Mooie materialen.

Geen

Mooie producten zeer tevreden

Ik heb nog steeds niks binnen gehad en ook kon ik het pakket niet volgen 2 pakketten zijn teruggestuurd naar de afzender en nergens een nummer om contact op te nemen wil graag weten hoe dit zit of mijn geld terug

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Verzendkosten duur

de levering na aankoop is te lang

Super koffie goede kwaliteit voor een mooie prijs. Ik was een klein beetje benieuwt naar de groene thee uit de Nespresso machine maar deze was eerlijk gezegd boven m’n verwachting. Laten we zegen 4 stèren .

Pakket is nooit afgeleverd dus wacht ik op reactie van u. Was kado om mee te nemen op vakantie. Erg slordig

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
snelle levering, en prima product

Ik heb het niet ontvangen want is nooit aangekomen bij het afhaalpunt. Zou 19 september daar moeten zijn maar er is niets binnengekomen aldaar Hoop dat dit wel opgelost wordt Met vriendelijke groet, Marga van Altena

Réponse de showroomprive.nl
Ik was 18.09.2019 hele dag thuis en bezorger kwam niet maar ik zag in mijn account dat de bestelling bezorgd is. Dat is raar . Ik ga naar vakantie volgende week en ik heb deze zonne bril nodig. Als je niet naar me tot vrijdag 27.09.2019 kan stuuren, annuleer deze bestelling a.u.b.