Beoordelingen voor showroomprive.nl



Goed

3.77/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.152 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft showroomprive.nl al 17.329 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
07-02-2019
Besteldatum
07-02-2019
07-02-2019
Wederom werd een artikel niet geleverd terwijl dit wel op de pakbon stond
2.33
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 11-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
07-02-2019
Besteldatum
07-02-2019
07-02-2019
Bij het bestellen gaat het niet altijd even soepel. Zo had ik voor deze bestelling een bestelling klaar staan van 5 of 6 producten. Ik wilde hierbij een kortingscode i leveren. Daarna wijzigde ik iets in de bestelling, vervolgens kon ik de kortingscode niet meer i nvullen, ik kreeg de melding dat hij al was gebruikt. Vervolgens heb ik de hele bestelling niet meer doorgevoerd.
4.33
Goed

Datum van publicatie
06-02-2019
Besteldatum
04-02-2019
06-02-2019
(Alles top
4.00
Goed

Datum van publicatie
06-02-2019
Besteldatum
04-02-2019
06-02-2019
Geen produkt gezien.:( Het huisnummer stond verkeerd in een hokje. Na een mail is beloofd dat het produkt nogmaals wordt opgestuurd. Ik ben benieuwd.
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 07-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is inderdaad aan ons teruggestuurd. Op 06/02/2019 hebben we het pakket opnieuw aan je opgestuurd. We verwachten dat het snel geleverd zal worden. Excuses voor het ongemak. MvG.

Datum van publicatie
05-02-2019
Besteldatum
05-02-2019
05-02-2019
Datum van levering volgens berichtgeving. Bestelling naar verwachting.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
05-02-2019
Besteldatum
03-02-2019
05-02-2019
levering duurt soms langer dan verwacht. track en trace code geeft aan dat de chauffeur onderweg is en dan kan het toch zo zijn dat je nog 1-2 dagen wacht op je pakket.
4.00
Goed

Datum van publicatie
05-02-2019
Besteldatum
05-02-2019
05-02-2019
echt mooi
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
05-02-2019
Besteldatum
05-02-2019
05-02-2019
Waardeloze kwaliteit
Heb veel van Moschino, maar dit is echt chinese nepkwaliteit.
2.50
Redelijk

showroomprive.nl antwoordt: 07-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van het geleverde product. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
05-02-2019
Besteldatum
03-02-2019
05-02-2019
Altijd aangekomen . Uitstekend
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
05-02-2019
Besteldatum
05-02-2019
05-02-2019
Heel slecht ervaren. Begin ging alles goed totdat ik een bestelling kreeg met 2 verschillende product. Helaas duurt het te lang voordat je je bestelling krijgt .
1.67
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 07-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
04-02-2019
Besteldatum
02-02-2019
04-02-2019
Ik heb niks binnen gekregen
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 07-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
04-02-2019
Besteldatum
04-02-2019
04-02-2019
De bestelling werd niet binnen 72 uur geleverd, het duurde zeker een week. De omschrijving van 'wollen' trui klopte niet. Het is 50/50 acryl/wol.
2.00
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 07-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
03-02-2019
Besteldatum
03-02-2019
03-02-2019
Rok i.p.v. jeans ontvangen
2.67
Redelijk

showroomprive.nl antwoordt: 07-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht.Ik begrijp dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
03-02-2019
Besteldatum
03-02-2019
03-02-2019
Slechte service.
En levering is erger
2.33
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 07-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
02-02-2019
Besteldatum
02-02-2019
02-02-2019
Super mooie tas voor een mooie prijs
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
02-02-2019
Besteldatum
02-02-2019
02-02-2019
Pakketje was niet geleverd en zonder reden terug naar afzender gestuurd Teleurstelling
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 07-02-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is inderdaad aan ons teruggestuurd. Op 06/02/2019 hebben we het pakket opnieuw aan je opgestuurd. We verwachten dat het snel geleverd zal worden. Excuses voor het ongemak. MvG.

Datum van publicatie
01-02-2019
Besteldatum
01-02-2019
01-02-2019
zoals al jaren, altijd correct geleverd.. jammer dat de levering altijd zo lang duurt bij hun, dit is geen 2019.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
01-02-2019
Besteldatum
01-02-2019
01-02-2019
Het valt mij tegen dat de helft van het bestelde niet geleverd kon worden. Zodra ik bestel weet de leverancier toch dat het er is? Dit is nu al de tweede keer terwijl ik helemaal niet zoveel bestel. Als jullie iets aanbieden moet je er ook voor zorgen dat het er is
2.33
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 07-02-2019
Beste Klant, Onze excuses voor het niet kunnen leveren van de bestelde producten. We hebben geen eigen voorraad en zijn dus volledig afhankelijk van onze leveranciers. Soms geven zij aan dat een product niet meer leverbaar is. Dat neemt niet weg dat dit erg vervelend is voor de klant. De terugbetaling van het product is inmiddels gedaan. MvG,

Datum van publicatie
30-01-2019
Besteldatum
30-01-2019
30-01-2019
Alles goed en snel ontvangen Bedankt.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
30-01-2019
Besteldatum
30-01-2019
30-01-2019
mooi product, snelle levering zeer tevreden
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
30-01-2019
Besteldatum
30-01-2019
30-01-2019
wel iets langer geduurd dan de geplande levering voor de rest prima
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
30-01-2019
Besteldatum
29-01-2019
30-01-2019
Bericht aan klantenservice gestuurd, maar nooit een reactie gehad.
3.33
Redelijk

showroomprive.nl antwoordt: 31-01-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
30-01-2019
Besteldatum
30-01-2019
30-01-2019
Oorbellen zijn zeer mooi. Bij de volgende verkoop van dit merk ga ik zeker weer een kijkje nemen
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
30-01-2019
Besteldatum
30-01-2019
30-01-2019
Het is erg jammer dat jullie telefonisch niet berijkbaar zijn.
2.33
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 30-01-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
29-01-2019
Besteldatum
29-01-2019
29-01-2019
Pakket weer niet ontvangen ik hoop dat jullie echt iets doen aan jullie bezorgdienst. Sinds de overstap op bppost is de levering heel slecht.
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 30-01-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
29-01-2019
Besteldatum
29-01-2019
29-01-2019
Nog niks ontvangen Door de bezorgfirma terug gestuurd en nu opnieuw verstuurd.
Adres klopt niet werd er vermeld terwijl ik vaker heb besteld en er nooit iets aan de hand was. Vorige pakketje ook nooit ontvangen dat zou te beschadigd zijn geweest om af te leveren. Ik ga nooit meer iets bestellen bij showroomprive
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 30-01-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
29-01-2019
Besteldatum
29-01-2019
29-01-2019
Artikel aantal dagen later geleverd
3.67
Goed

Datum van publicatie
28-01-2019
Besteldatum
28-01-2019
28-01-2019
100 tevreden klant
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
27-01-2019
Besteldatum
27-01-2019
27-01-2019
Product is niet geleverd en teruggestuurd naar leverancier. Pakket is ook niet geprobeerd te leveren. Ben hier vandaag middels track en trace zelf achter moeten komen. Vanuit leverancier geen enkel bericht hierover. Klantenservice is niet meer telefonisch te bereiken. Dit is bij mijn vorige bestelling ook al gebeurd. Erg slecht
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 30-01-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
27-01-2019
Besteldatum
24-01-2019
27-01-2019
Jullie heeft aan mij een e-mail gestuurd waarin jullie zegt dat jullie op maandag 21 een onderzoek heeft geopend dat 2 weken duurt, en dat ik nog 2 weken moet wachten om jullie over de rest van mijn bestelling te horen die vind ik heel erg lang Vind een oplossing voor me, ik wil de rest van mijn pakket terughalen alstublieft
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 30-01-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
26-01-2019
Besteldatum
26-01-2019
26-01-2019
Stond dat het de 14e werd geleverd 20 nog niets, 21e stond dat het was geleverd, ik mail en krijg een antwoord terug waar ik niets aan heb, ik mail weer en er wordt gezegd dat het pakket is teruggestuurd omdat er geen huisnummer op stond. Oprecht waardeloos.
1.00
Slecht

showroomprive.nl antwoordt: 30-01-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
25-01-2019
Besteldatum
25-01-2019
25-01-2019
het mag best sneller de bestelling
3.00
Redelijk

showroomprive.nl antwoordt: 30-01-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
25-01-2019
Besteldatum
25-01-2019
25-01-2019
Niet tevreden heb mijn geld niet terug gekregen van 2 bestellingen die ik niet heb ontbangen telefonisch zijn jullie niet bereikbaar mail verstuur geen antwoord via messanger ook niets
2.00
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 30-01-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
24-01-2019
Besteldatum
24-01-2019
24-01-2019
Bestelling werd niet op aangegeven afhaalpunt geleverd, maar 15 km verder. Pasvorm van de producten helaas niet goed. Lange levertijd.
2.00
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 30-01-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
24-01-2019
Besteldatum
24-01-2019
24-01-2019
Enige minpunt dat het product geen binnen tas of voering heeft
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
24-01-2019
Besteldatum
24-01-2019
24-01-2019
Goede afhandeling en leuk product.
4.00
Goed

Datum van publicatie
23-01-2019
Besteldatum
23-01-2019
23-01-2019
Jammer dat er 1 product niet geleverd kon worden
4.00
Goed

Datum van publicatie
23-01-2019
Besteldatum
23-01-2019
23-01-2019
Spullen onjuist geleverd, later geleverd en slecht antwoord op ontbreken vraag waardebon. Ontvangen antwoord was ronduit slecht Tot op heden nergens waardebon te zien die ik voor invullen enquete had moeten ontvangen.
1.67
Matig

showroomprive.nl antwoordt: 24-01-2019
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
23-01-2019
Besteldatum
23-01-2019
23-01-2019
Eerder bezorgd dan dat er stond
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
23-01-2019
Besteldatum
23-01-2019
23-01-2019
Bedankt
5.00
Uitstekend

showroomprive.nl klantbeoordeling

showroomprive.nl

Contact
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
klanttevredenheid@showroomprive.com
showroomprive.nl
Winkel-exploitant
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
Handelsregister
RCS Bobigny B 538 811 837
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met showroomprive.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.