showroomprive.nlAvis

Avis pour showroomprive.nl

3.69/5.00

91 avis au cours des 12 derniers mois

18 046 Total des avis

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Nog niets ontvangen!!!!
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de verlate levering. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Tot op heden nog steeds niets ontvangen..
Ik wacht al vanaf 8 mei op een droogrek. Ik heb 2 maanden gewacht en rond 8 juli wwn bericht gestuurd dat het niet geleverd is.. Toen heb ik bericht gehad dat ze ernaar gingen kijken, maar noch steeds niets gehoord en niets ontvangen..
Ik ben helemaal niet tevreden , heb niks ontvangen. En mijn geld ook niet terug . Ik heb meerdere bestellingen gedaan maar nooit ontvangen. Moeilijk contact te krijgen met dit bedrijf. Ik heb in het verleden wat besteld, en toen wel ontvangen. Nu zeggen ze dat mijn adres in mijn account niet klopt. Waarom toen wel?? Blijkbaar moet ik moet ik minimaal 1 ster geven helaas....
Nee, want ik heb t nog niet ontvangen heb al meerdere malen mijn klacht bij jullie neergelegd maar krijg daar ook geen antwoord op dus een zeer ontevreden en boze klant
Ik bestel vanuit Nederland een badpak maat 38 en krijg een L toegestuurd. Veel te groot. Daarnaast vind ik de levering bizar lang, van vrijwel alle producten. Feit dat je niet vanaf je telefoon de retourzending kunt regelen maar dit vanaf een laptop moet doen lijkt bijna opzettelijk tegenwerken vanuit showroomprive.
Ls, meerdere keren contact gehad inzake levering spullen. Het blijkt dat ik mijn huisnr niet bij juiste veld had vermeld. De eerste keer dat ik informeerde naar mijn bestelling is mij dat niet verteld. Na een paar weken gewacht te hebben wederom contact gehad en toen werd mij verteld dat huisnr niet goed stond. Alles gewijzigd weer om contact gevraagd niet gelukt. Helaas erg ontevreden
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Niets ontvangen, verschillende meldingen over levering gekregen.
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Nog niet ontvangen, deze is de tweede bestelling dat ik niet op tijd ontvang
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Ik heb een andere ring (ander model, met groen steentje) ontvangen dan die ik besteld had helaas. Omdat het een cadeau was kon ik het niet terugsturen, maar ik vind het wel erg balen.
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses.Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet,
Ik heb nog steeds niks binnen gehad en ook kon ik het pakket niet volgen 2 pakketten zijn teruggestuurd naar de afzender en nergens een nummer om contact op te nemen wil graag weten hoe dit zit of mijn geld terug
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Pakket is nooit afgeleverd dus wacht ik op reactie van u. Was kado om mee te nemen op vakantie. Erg slordig
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
Ik heb het niet ontvangen want is nooit aangekomen bij het afhaalpunt. Zou 19 september daar moeten zijn maar er is niets binnengekomen aldaar Hoop dat dit wel opgelost wordt Met vriendelijke groet, Marga van Altena