showroomprive.nlAvis

: 18 050Bien

Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
N° au registre du commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

3.78/5.00

56 avis au cours des 12 derniers mois

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Na zelf contact opnemen er achter moeten komen dat ook dit pakket teruggestuurd is naar de afzender vanwege een labelfout (2e op een rij, andere bestelling). Onvolledige informatie, jammer.
Nog niets ontvangen!!!!
Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de verlate levering. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Tot op heden nog steeds niets ontvangen..
Ik wacht al vanaf 8 mei op een droogrek. Ik heb 2 maanden gewacht en rond 8 juli wwn bericht gestuurd dat het niet geleverd is.. Toen heb ik bericht gehad dat ze ernaar gingen kijken, maar noch steeds niets gehoord en niets ontvangen..
Ik ben helemaal niet tevreden , heb niks ontvangen. En mijn geld ook niet terug . Ik heb meerdere bestellingen gedaan maar nooit ontvangen. Moeilijk contact te krijgen met dit bedrijf. Ik heb in het verleden wat besteld, en toen wel ontvangen. Nu zeggen ze dat mijn adres in mijn account niet klopt. Waarom toen wel?? Blijkbaar moet ik moet ik minimaal 1 ster geven helaas....
Nee, want ik heb t nog niet ontvangen heb al meerdere malen mijn klacht bij jullie neergelegd maar krijg daar ook geen antwoord op dus een zeer ontevreden en boze klant
Ik bestel vanuit Nederland een badpak maat 38 en krijg een L toegestuurd. Veel te groot. Daarnaast vind ik de levering bizar lang, van vrijwel alle producten. Feit dat je niet vanaf je telefoon de retourzending kunt regelen maar dit vanaf een laptop moet doen lijkt bijna opzettelijk tegenwerken vanuit showroomprive.
Ls, meerdere keren contact gehad inzake levering spullen. Het blijkt dat ik mijn huisnr niet bij juiste veld had vermeld. De eerste keer dat ik informeerde naar mijn bestelling is mij dat niet verteld. Na een paar weken gewacht te hebben wederom contact gehad en toen werd mij verteld dat huisnr niet goed stond. Alles gewijzigd weer om contact gevraagd niet gelukt. Helaas erg ontevreden
Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,