showroomprive.nl- Logo - Avis

: 18 081Satisfaisant

Avis pour showroomprive.nl

Avis pour showroomprive.nl

1 juil. 2022
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling
30 août 2022
Beste Samantha, Onze excuses voor het niet kunnen leveren van de bestelde producten. Helaas hebben we te maken gehad met transportproblemen.Dat neemt niet weg dat dit erg vervelend is. De terugbetaling van de bestelling is inmiddels gedaan. MvG,
11 juin 2022
Birkenstock hebben ze kapot bezorgd
30 août 2022
Beste Nesrin, Hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je de bestelling beschadigd hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Ondanks dat we alle stappen van een bestelling binnen ons bedrijf goed controleren, kan het voorkomen dat een product dat niet voldoet aan onze kwaliteitseisen toch wordt verzonden. Dit blijft een buitengewone situatie en we danken je voor je begrip hierover. Vanaf de ontvangst van je bestelling, heb je 14 dagen om deze kosteloos aan ons terug te sturen. Met vriendelijke groet,
16 janv. 2022
Ik heb mijn bestelling niet gekregen, het volgen van de bestelling was niet mogelijk, mijn bestelling was teruggestuurd naar de afzender zonder enkele communicatie met mij. Ik zat te wachten en te wachten, ik probeerde mijn pakket te volgen, maar opeens kreeg ik een bericht dat mijn pakket terug wordt gestuurd naar de afzender, terwijl ze niet eens geprobeerd hebben om mijn bestelling, betaald en wel, aan mij te leveren. Heel slecht geregeld en heel slecht met mij gecommuniceerd.
19 janv. 2022
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, de reden die ervoor gegeven is dat het niet bezorgd kan worden. Ik heb ook nooit een mail ontvangen hoe laat de bezorger komt. Nu is de pyama zonder overleg teruggezonden naar de afzender. Ik vind het bijzonder vreemd. Daarbij past het ook prima in de brievenbus mocht de bezorger er echt wel geweest zijn. Hier heb ik mijn twijfels over.
10 mars 2022
terwijl ik gewoon thuis was, bericht van DHL dat ik er niet was, en dat het pakket retour gezonden is. Graag voortaan Post.nl
24 janv. 2022
ik kan schrijven of mailen tot ik een ons weeg,jullie lossen het probleem niet op!
1 févr. 2022
Slecht kwaliteit.
4 mars 2022
Ik heb mijn bestelling mooit bestelling.
10 mars 2022
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet, Marine
3 mars 2022
De bezorgdatum was te laat.
10 mars 2022
Beste Evelyn, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat de bestelling te laat is geleverd. Onze excuses voor dit ongemak.Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet, Marine