Showroomprive.com SARL
RCS Bobigny B 538 811 837
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

18 008 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Ls, meerdere keren contact gehad inzake levering spullen. Het blijkt dat ik mijn huisnr niet bij juiste veld had vermeld. De eerste keer dat ik informeerde naar mijn bestelling is mij dat niet verteld. Na een paar weken gewacht te hebben wederom contact gehad en toen werd mij verteld dat huisnr niet goed stond. Alles gewijzigd weer om contact gevraagd niet gelukt. Helaas erg ontevreden

Niets ontvangen, verschillende meldingen over levering gekregen.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Nog niet ontvangen, deze is de tweede bestelling dat ik niet op tijd ontvang

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Ik heb een andere ring (ander model, met groen steentje) ontvangen dan die ik besteld had helaas. Omdat het een cadeau was kon ik het niet terugsturen, maar ik vind het wel erg balen.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses.Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet,
Ik heb nog steeds niks binnen gehad en ook kon ik het pakket niet volgen 2 pakketten zijn teruggestuurd naar de afzender en nergens een nummer om contact op te nemen wil graag weten hoe dit zit of mijn geld terug

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Pakket is nooit afgeleverd dus wacht ik op reactie van u. Was kado om mee te nemen op vakantie. Erg slordig

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
Ik heb het niet ontvangen want is nooit aangekomen bij het afhaalpunt. Zou 19 september daar moeten zijn maar er is niets binnengekomen aldaar Hoop dat dit wel opgelost wordt Met vriendelijke groet, Marga van Altena

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Toen het kettinkje binnenkwam zat het helemaal in de knoop, ik ben meer dan een uur bezig geweest om hem uit de knoop te halen.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Ik hen twee bestelling van Guess,, eentje helemaal niet gekomen €165 en André allemaal fout maat gekregen€74 Ik vind het jammer :( :(

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Ik kan geen beoordeling geven omdat het product niet geleverd is.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
weet ik niet mijn pakketje is niet afgeleverd is weer terug gestuurd naar afzender. heb er lang op moeten wachten en mijn andere bestelling was al geannuleerd door jullie. heb dit nooit eerder mee gemaakt bij jullie.heb nog geprobeerd te bellen maar op de een of ander manier lukt dat niet.

Réponse de showroomprive.nl
Beste Cindy, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is inderdaad aan ons teruggestuurd. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Blijkbaar is er een product geleverd. Ik weet nog van niks. Geen mail over lever g ontvangen. Product nog niet opgehaald dus geen oordeel over kwaliteit

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Geen bescherm plastic op glazen en oren. En nog geen reactie terug ontvangen nav mijn mail

Réponse de showroomprive.nl
Beste Maria, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Kan de produkten niet beoordelen want ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Is niet geleverd

Réponse de showroomprive.nl
Beste Edith, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, Excuses voor het ongemak. MvG.
Medio juli 2 zomerjurken besteld, die PAS uiterlijk 8/8 geleverd zouden worden. Een week na 8/8 erover gemaild, dat er nog niets geleverd was. Beek dat 1 jurk niet geleverd kon worden. Geld retour gekregen. En......de andere jurk is nog niet geleverd Zonder dat ik van Showroom Privé daar bericht over krijg. Moet ik zelf weer melden dat ik de jurk nog steeds niet heb ontvangen. Teleurstellend

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, Met vriendelijke groet,
Ik ben altijd tevreden, maar nu ben ik kwaad. Ik kan nergens een telefoonnummer vinden om een klacht in te dienen over de niet bezorging

Réponse de showroomprive.nl
Beste Marianne, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Wij hebben niets ontvangen , en zeer ontstemt over de afwikkeling Men mag een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld , Bol.com , Zalando.

Réponse de showroomprive.nl
Levering nooit ontvangen, klantenservice alleen via mail. Reactietijd duurt lang. Nog steeds geen duidelijkheid.

Réponse de showroomprive.nl
Mijn bestelling is niet bezorgd volgens de leveringsinformatie maar terug gestuurd naar Showroomprive

Réponse de showroomprive.nl
Ik kan geen beoordeling geven want ik heb de producten nog steeds niet ontvangen.