showroomprive.nlAvis

Avis pour showroomprive.nl

3.69/5.00

91 avis au cours des 12 derniers mois

18 046 Total des avis

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Letterlijk alle artikelen zijn in de verkeerde maat verzonden. Bizar. De lamp die ik medio februari heb besteld zou medio maart binnenkomen en nu staat er ergens in mei. Bizar.
Toegezegde levering vandaag 28 december is niet nagekomen. Wanneer ik klik op button traceren verschijnt de melding 'erreur 500'. Een ander nog steeds niet geleverd product heeft niet eens een pakketnummer vermeld staan dus ook niet te traceren. Ik denk dat ik het voor gezien hou op deze site, vind het een slechte zaak. Graag wil ik maandag gebeld worden om een en ander op te lossen 06191002
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Mijn tweede bestelling en ook die ging mis, alle producten in de verkeerde maat geleverd. heb een maand op mijn bestelling moeten wachten en dan word er gezegd stuur maar terug. vind dat geen service
 Réponse de showroomprive.nl
Ik heb al meerdere bestellingen gehad die niet zijn aan gekomen. Er wordt naar verloop van tijd gezegd dat het artikel zoek is en dat ze het bedrag terugstorten. Verder wordt er niets gedaan om te compenseren of wat dan ook. Verder vind ik het vervelend dat alles per email gaat en het duurt minimaal 2 dagen voordat er wordt geantwoord. Jammer, ik heb op deze manier een drempel om iets te bestellen
 Réponse de showroomprive.nl
1 product werd wel geleverd en 2 producten niet. Terwijl alle drie de producten exact hetzelfde zijn.
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Een gedeelte van de bestelling is aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd. Excuses voor het ongemak. MvG.