showroomprive.nlAvis

David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

3.57/5.00

18 018 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Toegezegde levering vandaag 28 december is niet nagekomen. Wanneer ik klik op button traceren verschijnt de melding 'erreur 500'. Een ander nog steeds niet geleverd product heeft niet eens een pakketnummer vermeld staan dus ook niet te traceren. Ik denk dat ik het voor gezien hou op deze site, vind het een slechte zaak. Graag wil ik maandag gebeld worden om een en ander op te lossen 06191002

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Mijn tweede bestelling en ook die ging mis, alle producten in de verkeerde maat geleverd. heb een maand op mijn bestelling moeten wachten en dan word er gezegd stuur maar terug. vind dat geen service

Réponse de showroomprive.nl
Ik heb al meerdere bestellingen gehad die niet zijn aan gekomen. Er wordt naar verloop van tijd gezegd dat het artikel zoek is en dat ze het bedrag terugstorten. Verder wordt er niets gedaan om te compenseren of wat dan ook. Verder vind ik het vervelend dat alles per email gaat en het duurt minimaal 2 dagen voordat er wordt geantwoord. Jammer, ik heb op deze manier een drempel om iets te bestellen

Réponse de showroomprive.nl
1 product werd wel geleverd en 2 producten niet. Terwijl alle drie de producten exact hetzelfde zijn.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Een gedeelte van de bestelling is aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd. Excuses voor het ongemak. MvG.
1 armband helaas kapot geleverd

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Het voldoet niet aan mijn verwachtingen

Réponse de showroomprive.nl
De blouse was te groot en de service van van terugzending is slecht. Er is geen telefonische klantenservice.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De nacht crem was niet mee geleverd . en de levering duurt te lang

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Mijn bestelling is nooit aangekomen maar ipv daarvan tijdens de verzending teruggestuurd naar het verzendcentrum van hunzelf. Ik heb wel een bericht gestuurd en een net antwoord teruggekregen maar ik vindt het niet normaal dat ze niet telefoonisch te bereiken zijn.

Réponse de showroomprive.nl
licht blauwe polo slecht kwaliteit,slecht materiaal..

Réponse de showroomprive.nl
Het zou binnen 72 uur geleverd maar heeft 192 uur over gedaan Ik had te bestelling besteld zodat het op tijd binnen zou zijn ivm vakantie

Réponse de showroomprive.nl
The product is very different from the image for purchase, which did not leave me satisfied, as I was expecting something else.

Réponse de showroomprive.nl
Levering was later dan aangegeven stond (in beschrijving stond geleverd op.... Maar de levering was drie dagen later) De maten van product kwamen niet overeen met Europese maten. Met de service geen ervaring gehad bij deze bestelling

Réponse de showroomprive.nl
In dit huishouden in jaar tijd 3 bestellingen niet geleverd. Je moet daar zelf achteraan. Ook na de 14 dagen onderzoek’, krijg je niets te horen.

Réponse de showroomprive.nl
schoenmaat komt niet overeen met NL-maten

Réponse de showroomprive.nl
ik moet het helaas weer terug sturen. het ziet er heel anders uit als op jullie site. dat vind ik erg jammer. ik zat er echt op te wachten. en dan is het natuurlijk niet zo leuk als het er heel anders uit ziet, als dat ik zou willen, en dan moet ik helaas weer betalen Groetjes Marja

Réponse de showroomprive.nl
De producten komen niet aan is niet traceerbaar bij vervoerder en ook niet te volgen. Oftewel producten niet ontvangen en geld is teruggestort.

Réponse de showroomprive.nl
My both orders were never delivered, and they were sent back to sender. They are not delivered, it looks like it will take ages for them to be delivered at my place, if ever...

niet volgens afspraak

Réponse de showroomprive.nl
Mijn pakketje zou 18 juli komen en is er nog steeds niet.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. We informeren je dat we de herverzending van je bestelling hebben aangevraagd.Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling door de transporteur is ontvangen, vervolgens kan je op de website van de transporteur je bestelling volgen. Mvg,