showroomprive.nlAvis

: 18 052Bien

Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
N° au registre du commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

3.84/5.00

45 avis au cours des 12 derniers mois

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Showroomprive heeft ontzettend leuke en mooie spullen. Ik koop hier daarom graag al jarenlang voor mezelf maar ook kado's voor vrienden en familie. :)
IRL sportkleding valt groot uit, stof en afwerking is van matige kwaliteit
Levering duurt soms wat lang. Maar goede producten.
Wachten op bezorging duurt lang
Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
Product heeft een andere snit dan verwacht, maar is draagbaar.
Super
Geen opmerking
Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Tevreden
Réponse de showroomprive.nl
Altijd benieuwd naar de nieuwe aanbiedingen leuk begin van de dag goede producten voor mij teveel confectie zou meer huishoudelijke, speelgoed, en andere aanbiedingen mogen maakt interessanter en veelzijdiger
Tevreden met mijn aankoop
Réponse de showroomprive.nl
Wel een lange levering! Maar de producten zijn van super kwaliteit. Il ben er heel blij mee!
Het produkt mag netjeser verpakken
de oorbellen zijn mooi maar groter dan ik verwachtte op basis van de plaatjes
super goed
Top