showroomprive.nlAvis

: 18 050Bien

Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
N° au registre du commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

3.77/5.00

54 avis au cours des 12 derniers mois

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

heeft niet de juiste afmetingen op de kleding gezet
Van 3 artikelen heb ik alleen 2 ontvangen omdat 1 niet in voorraad was. Showroomprive zou geld terug storten, maar dat is nog niet gebeurt. Ben heel tevreden met kwaliteit van BGN, ik heb veel van deze merk gekocht via showroomprive.
Ik heb de helft teruggestuurd, ongeveer meer dan een maand geleden en ik zit nog steeds op mijn geld te wachten ze leggen de schuld bij het coronavirus, echter dat vind ik geen goede reden, dus voor mij een zeer slechte service
De levering is slechts
Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De bestelling komen altijd laat
Réponse de showroomprive.nl