showroomprive.nlAvis

David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

3.57/5.00

18 018 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

De levering is slechts

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De bestelling komen altijd laat

Réponse de showroomprive.nl
De kwaliteit van de producten vielen mij erg tegen.Erg lange levertijd.

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
Mijn jurk valt te groot

Réponse de showroomprive.nl
De bezorging kom niet op tijd

Réponse de showroomprive.nl
Het bestelde pakket was in plastic geleverd daar heb ik vrede mee maar de geleverde dustbag was veel te klein en de bestelde tas had een eigenaardige geur

Réponse de showroomprive.nl
Had een bestelling gedaan voor verjaardag van mijn dochter. Zou op 21 oktober geleverd worden maar werdt pas 26 oktober. Stuur je mail krijg je geen antwoord. Product is prima service slecht

Réponse de showroomprive.nl
Pakket was in een kast gezet, prima, pakket is niet uitgepakt omdat het voor volgend jaar voor de caravan is.

Réponse de showroomprive.nl
Ik was 18.09.2019 hele dag thuis en bezorger kwam niet maar ik zag in mijn account dat de bestelling bezorgd is. Dat is raar . Ik ga naar vakantie volgende week en ik heb deze zonne bril nodig. Als je niet naar me tot vrijdag 27.09.2019 kan stuuren, annuleer deze bestelling a.u.b.

Réponse de showroomprive.nl
De levering duurde wat lang En er was een product beschadigd

Réponse de showroomprive.nl
Pakket is geleverd ergens anders dan gekozen zonder enig overleg. Totaal andere stad, moest ik kosten maken om op tr halen en dan ook nog 3 keer een herinerings mail om het op te halen maar dan wel op een locatie die 2 dagen dicht was. Zeer ontevreden over de levering

Réponse de showroomprive.nl
Product is prima vind het alleen Jammer dat de levering erg lang op zich laat wachten

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de verlate levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet,
DHL post komt over het algemeen niet op de aangegeven tijdstip per mail aangegeven.

Réponse de showroomprive.nl
Levering door DHL erg slecht. Doen geen moeite aan huis te leveren maar leveren meteen aan een depothouder onder vermelding dat iemand niet thuis is, terwijl deze persoon bijna naast de deur zit Producten goed. Service van helpdesk goed

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet
Blij met mijn Geox laarsjes. Maar ik mis de zekerheid van de bezorging van DPD. Sinds er verzonden wordt met Bpost en DHL is er vaak vertraging. Contact gezocht met klantenservice krijg ik alleen het bericht is in onderzoek, verder geen updates meer. Ik vind het jammer dat je niet even kunt bellen. Mijn bestelling was op 26 augustus verzonden en kwam aan op 5 september dus niet op de 30ste

Réponse de showroomprive.nl
De levertijd zou niet zo lang moeten zijn . De cyclon is geweldig

Réponse de showroomprive.nl
spullen optijd leveren is voor jullie nooit mogelijk geef dan geen datum maar bij jullie altijd veel te laat

Réponse de showroomprive.nl
Huisnummer stond er niet goed op, dus op verkeerd adres afgeleverd. Deze bewoners waren niet thuis en daar was een briefje in de brievenbus gedaan waar het wel was afgeleverd. Dit kon ik niet zien, alleen in de mail dat het ergens anders was geleverd. Ik moest een heleboel huizen afgaan om te vragen of ze mijn pakje hadden aangenomen.

Réponse de showroomprive.nl
Beste Rianne, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. We hebben contact opgenomen met de transporteur. Met vriendelijke groet,
Oorspronkelijke leverdatum werd verschoven naar latere datum. Op En rond die datum was het voor mij niet mogelijk bestelling in ontvangst te nemen. Nadat ik dit had mede gedeeld was het antwoord van de klantendienst dat de goederen nadat zij terugontvangen waren een 2e keer zouden worden geleverd. 2 dagev voor de oorspronkelijk gegeven levertijd bericht gekregen dat de bestelde goederen op het afh

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Verkeerde trui gekeverd