showroomprive.nlAvis

: 18 018Bien

Détails
Contact
Le système d’avis clients Trusted Shops est certifié conforme à la norme NF Z74-501
En savoir plus
Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
France
N° au registre de commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
Représentant légal
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

3.57/5.00
Bien
Comment la note est-elle calculée ?

605 évaluations au cours des 12 derniers mois

38 %
23 %
15 %
9 %
15 %
18 018 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Tri Le plus récent d'abord 
De levering is slechts
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De bestelling komen altijd laat
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 4 mois
De kwaliteit van de producten vielen mij erg tegen.Erg lange levertijd.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
Mijn jurk valt te groot
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De bezorging kom niet op tijd
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Het bestelde pakket was in plastic geleverd daar heb ik vrede mee maar de geleverde dustbag was veel te klein en de bestelde tas had een eigenaardige geur
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Had een bestelling gedaan voor verjaardag van mijn dochter. Zou op 21 oktober geleverd worden maar werdt pas 26 oktober. Stuur je mail krijg je geen antwoord. Product is prima service slecht
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Pakket was in een kast gezet, prima, pakket is niet uitgepakt omdat het voor volgend jaar voor de caravan is.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Ik was 18.09.2019 hele dag thuis en bezorger kwam niet maar ik zag in mijn account dat de bestelling bezorgd is. Dat is raar . Ik ga naar vakantie volgende week en ik heb deze zonne bril nodig. Als je niet naar me tot vrijdag 27.09.2019 kan stuuren, annuleer deze bestelling a.u.b.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 6 mois
De levering duurde wat lang En er was een product beschadigd
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 6 mois
Pakket is geleverd ergens anders dan gekozen zonder enig overleg. Totaal andere stad, moest ik kosten maken om op tr halen en dan ook nog 3 keer een herinerings mail om het op te halen maar dan wel op een locatie die 2 dagen dicht was. Zeer ontevreden over de levering
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 6 mois
Product is prima vind het alleen Jammer dat de levering erg lang op zich laat wachten
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de verlate levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet,
Il y a 6 mois
DHL post komt over het algemeen niet op de aangegeven tijdstip per mail aangegeven.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de verlate levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet
Il y a 6 mois
Levering door DHL erg slecht. Doen geen moeite aan huis te leveren maar leveren meteen aan een depothouder onder vermelding dat iemand niet thuis is, terwijl deze persoon bijna naast de deur zit Producten goed. Service van helpdesk goed
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet
Blij met mijn Geox laarsjes. Maar ik mis de zekerheid van de bezorging van DPD. Sinds er verzonden wordt met Bpost en DHL is er vaak vertraging. Contact gezocht met klantenservice krijg ik alleen het bericht is in onderzoek, verder geen updates meer. Ik vind het jammer dat je niet even kunt bellen. Mijn bestelling was op 26 augustus verzonden en kwam aan op 5 september dus niet op de 30ste
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de verlate levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. Als er met het product iets mis is neem dan altijd contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet
De levertijd zou niet zo lang moeten zijn . De cyclon is geweldig
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
spullen optijd leveren is voor jullie nooit mogelijk geef dan geen datum maar bij jullie altijd veel te laat
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Huisnummer stond er niet goed op, dus op verkeerd adres afgeleverd. Deze bewoners waren niet thuis en daar was een briefje in de brievenbus gedaan waar het wel was afgeleverd. Dit kon ik niet zien, alleen in de mail dat het ergens anders was geleverd. Ik moest een heleboel huizen afgaan om te vragen of ze mijn pakje hadden aangenomen.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 7 mois
Beste Rianne, hartelijk dank voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de levering. We doen ons best dit te voorkomen maar kunnen het helaas niet uitsluiten. We hebben contact opgenomen met de transporteur. Met vriendelijke groet,
Oorspronkelijke leverdatum werd verschoven naar latere datum. Op En rond die datum was het voor mij niet mogelijk bestelling in ontvangst te nemen. Nadat ik dit had mede gedeeld was het antwoord van de klantendienst dat de goederen nadat zij terugontvangen waren een 2e keer zouden worden geleverd. 2 dagev voor de oorspronkelijk gegeven levertijd bericht gekregen dat de bestelde goederen op het afh
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 7 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 7 mois
Verkeerde trui gekeverd
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.nl
Il y a 7 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,