showroomprive.nlAvis

Avis pour showroomprive.nl

3.67/5.00

84 avis au cours des 12 derniers mois

18 046 Total des avis

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

heeft niet de juiste afmetingen op de kleding gezet
Van 3 artikelen heb ik alleen 2 ontvangen omdat 1 niet in voorraad was. Showroomprive zou geld terug storten, maar dat is nog niet gebeurt. Ben heel tevreden met kwaliteit van BGN, ik heb veel van deze merk gekocht via showroomprive.
Ik heb de helft teruggestuurd, ongeveer meer dan een maand geleden en ik zit nog steeds op mijn geld te wachten ze leggen de schuld bij het coronavirus, echter dat vind ik geen goede reden, dus voor mij een zeer slechte service
De levering is slechts
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De bestelling komen altijd laat
 Réponse de showroomprive.nl
De kwaliteit van de producten vielen mij erg tegen.Erg lange levertijd.
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
Mijn jurk valt te groot
 Réponse de showroomprive.nl
De bezorging kom niet op tijd
 Réponse de showroomprive.nl
Het bestelde pakket was in plastic geleverd daar heb ik vrede mee maar de geleverde dustbag was veel te klein en de bestelde tas had een eigenaardige geur
 Réponse de showroomprive.nl
Had een bestelling gedaan voor verjaardag van mijn dochter. Zou op 21 oktober geleverd worden maar werdt pas 26 oktober. Stuur je mail krijg je geen antwoord. Product is prima service slecht
 Réponse de showroomprive.nl
Pakket was in een kast gezet, prima, pakket is niet uitgepakt omdat het voor volgend jaar voor de caravan is.
 Réponse de showroomprive.nl
Ik was 18.09.2019 hele dag thuis en bezorger kwam niet maar ik zag in mijn account dat de bestelling bezorgd is. Dat is raar . Ik ga naar vakantie volgende week en ik heb deze zonne bril nodig. Als je niet naar me tot vrijdag 27.09.2019 kan stuuren, annuleer deze bestelling a.u.b.