showroomprive.nlAvis

David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

3.57/5.00

18 018 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

super goed

Top

lever datum klopt meestal niet..

Prima over t algemeen

ben tevreden

Heeft wel even op zich laten wachten

Showroomprive heeft een zeer wisselend en uitgebreid assortiment aan producten. De medewerkers van de klantenservice zijn vriendelijk, reageren snel op vragen en komen met oplossingen als er problemen zijn. Het enige wat mij steeds tegenvalt is de levering van de bestelling. De producten worden zelden op de afgesproken tijd bezorgd. Bij de vorige vervoerder, DPD, was dat probleem er bijna nooit.

kan altijd beter

Verzending liet even op zich wachten, waardoor ik alsnog elders een jas heb gehaald. Maar de jas is prachtig en zoon lief was er helemaal weg van

Alles in maat L geleverd I. P. V. Maat M. Uiteindelijk heel het pakket gehouden vanwege te hoge retourkosten. Zeer ontevreden.

Réponse de showroomprive.nl
Beste, Ondanks het feit dat we ons uiterste best doen om onze bestellingen zorgvuldig te voorbereiden, kan het voorkomen dat er fouten worden gemaakt tijdens het samenstellen van de bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak en voor de teleurstelling.Je kunt het artikel tot 14 dagen na ontvangst kosteloos aan ons retourneren voor een terugbetaling. Mvg,
Pan heeft een deuk aan de zijkant. Werking is verder goed maar jammer, minder mooi

De levering was op tijd al moest ik wel even wachten op een bericht. De artikelen zijn prima, zeker voor die prijs Hopelijk blijft het ook mooi. Het bloesje is maat 42 ipv 40 maar het valt wat klein dus is ook goed. Alles prima verlopen

The picture of the seat i ordered was in brown wood and grey but i received the full grey seat. Disapointed because i choose the bicolor in purpose over the full grey one.

Tijd tussen bestelling en levering is best een beetje lang

Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd best lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
De kwaliteit van de goederen is uitstekend. Mooie materialen.

de levering na aankoop is te lang

levering eerder dan gepland

prima, duurt alleen altijd zoooooo lang, 7

Jullie hebben regelmatig leuke deals voor mij, alleen is de kwaliteit van sommige sieraden van een dusdanige kwaliteit dat ik die niet meer zou verkopen als het mijn site zou zijn en de levertijd duurt soms wel heel lang.

Mooi afdrukken en netjes geleverd in goede verpakking