showroomprive.nlAvis

Avis pour showroomprive.nl

3.67/5.00

84 avis au cours des 12 derniers mois

18 046 Total des avis

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Wachten op bezorging duurt lang
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
Product heeft een andere snit dan verwacht, maar is draagbaar.
Super
Geen opmerking
 Réponse de showroomprive.nl
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Tevreden
 Réponse de showroomprive.nl
Altijd benieuwd naar de nieuwe aanbiedingen leuk begin van de dag goede producten voor mij teveel confectie zou meer huishoudelijke, speelgoed, en andere aanbiedingen mogen maakt interessanter en veelzijdiger
Tevreden met mijn aankoop
 Réponse de showroomprive.nl
Wel een lange levering! Maar de producten zijn van super kwaliteit. Il ben er heel blij mee!
Het produkt mag netjeser verpakken
de oorbellen zijn mooi maar groter dan ik verwachtte op basis van de plaatjes
super goed
Top
lever datum klopt meestal niet..
Prima over t algemeen
ben tevreden
Heeft wel even op zich laten wachten
Showroomprive heeft een zeer wisselend en uitgebreid assortiment aan producten. De medewerkers van de klantenservice zijn vriendelijk, reageren snel op vragen en komen met oplossingen als er problemen zijn. Het enige wat mij steeds tegenvalt is de levering van de bestelling. De producten worden zelden op de afgesproken tijd bezorgd. Bij de vorige vervoerder, DPD, was dat probleem er bijna nooit.
kan altijd beter
Verzending liet even op zich wachten, waardoor ik alsnog elders een jas heb gehaald. Maar de jas is prachtig en zoon lief was er helemaal weg van
Alles in maat L geleverd I. P. V. Maat M. Uiteindelijk heel het pakket gehouden vanwege te hoge retourkosten. Zeer ontevreden.
 Réponse de showroomprive.nl
Beste, Ondanks het feit dat we ons uiterste best doen om onze bestellingen zorgvuldig te voorbereiden, kan het voorkomen dat er fouten worden gemaakt tijdens het samenstellen van de bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak en voor de teleurstelling.Je kunt het artikel tot 14 dagen na ontvangst kosteloos aan ons retourneren voor een terugbetaling. Mvg,