showroomprive.nlAvis

David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.nl

3.62/5.00

18 030 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.nl

Mooie produkten
Good service,quality and fast delivery.
Eindelijk eens mijn bestelling ontvanger, zelfs voor de deadline. Ik ben benieuwd of mijn bestelling die ik nog niet krijgen ook in ontvangst kan nemen.
levering duurde wel erg lang
Levering duurde wel lang maar verder erg tevreden
Verpakking beschadigd geleverd, Franse gebruiksaanwijzing. Europese gebruiksaanwijzing of tenminste Engels is tegenwoordig wel het minste.
Verzendkosten te duur
Alles prima ontvangen
ben wel tevreden over de webwinkel
mooie jurkjes voor een mooie prijs. alleen duurde het wel lang voordat ze bezorgd werden
Het bestelde artikel is super
Ik vind het lastig dat je niet via de telefoon of tablet niets retour kunt melden. Als ik dit van te voren geweten had dan had ik waarschijnlijk niets besteld... dit zou dus wel duidelijker aangegeven mogen worden. Niet iedereen heeft nog een laptop /computer en/of printer meer in huis. Men kan wel via de telefoon bestellen, raar dat het dan niet retour kan via de telefoon..
bestelling snel ontvangen, netjes verpakt
Goede site en producten, alleen de verpakking was bij het transport volledig kapot gegaan en met plakband, met daarop aangegeven dat de verpakking stuk was gegaan tijdens het transport,weer aan elkaar geplakt. Gelukkig waren de producten door Showroomprive zeer goed verpakt en daardoor onbeschadigd.
Graag een betere omschrijving bij kleding of dat het te klein valt een maat groter moeten nemen of dat het te groot valt een maat kleiner wordt.
Het bestellen en de levering liep gesmeerd. Mooi producten tegen een scherpe prijs.
In goede staat ontvangen,en blij er mee
zeer te vreden.
De kleding is veel te groot en niet zoals op de foto. Jumpsuit voelt aan als polyester en de pijpen zijn maar tot boven mijn enkels hoewel ik niet eens zo lang ben terwijl op de foto slingeren ze op de grond. Jurk is zeker in maat 40 zo niet 42, maar ik kan de knopen verzetten en de bandjes korter maken. Ik heb geluisterd naar de indicaties, maar dat zijn geen Franse maten, maar gewoon Europese
Prima gegaan, was reeds bekend met de producten. Vind soms, ook al weet je het van te voren (want staat keurig vermeld), je best lang moet wachten op je producten.