showroomprive.nl- Logo - Avis

Avis pour showroomprive.nl

Avis pour showroomprive.nl

27 juin 2022
30 août 2022
Beste Liza, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
12 avr. 2022
24 mai 2022
Beste Fabienne, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
4 mars 2022
Leuke spullen zeer tevreden
10 mars 2022
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
4 mars 2022
3 mars 2022
👍👍👍
10 mars 2022
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
2 mars 2022
Voldoet aan verwachting. Goede service!
10 mars 2022
Beste Ellen, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet, Marine