paul-hewitt.com/fr- Logo - Avis

FR
florent r.
marseille
21 mai 2023
Je cherchais un bracelet de montre sur votre site, difficile à trouver. J'ai du mettre bracelet montre Paul Hewitt sur Google pour être redirige sur votre site à la bonne page.
24 mai 2023
HI Florent, we sell the watch straps on our website. You can find them in our "Outlet". :) If you have any questions, we are of course happy to help. Kind regards Anna from PAUL HEWITT
4 nov. 2023
Produit conforme à la commande et délai de livraison très rapide
6 nov. 2023
Hi Louis, thank you so much for your feedback. :) Kind regards Anna from PAUL HEWITT
Cadeau parfait
27 juin 2023
Hi there, thanks so much for the review. We hope you have fun with your order and we're always here in case of a question regarding our products or service. Kind regards Torben from PAUL HEWITT
14 sept. 2023
29 sept. 2023
Hi, thanks for the 5 stars, we really appreciate it! :) Best regards Anna from PAUL HEWITT
27 juin 2023
Hi Pierre, thanks for the review. Would you be so kind to let us know what to do better next time? Thanks and kind regards Torben from PAUL HEWITT