cookinglife.fr- Logo - Avis

cookinglife.fr

Vérifié depuis : 1 sept. 2022
cookinglife.fr remplit tous les Critères de qualité Trusted Shops incluant:

13 avr. 2024
Gros problème du livreur, nous avons reçu l avis de livraison sans colis. Il nous a été livré par une personne totalement inconnu 3 jours après. Il n'est pas normal que le colis soit déposé chez n'importe qui !!! Cookinglife n'est pas responsable mais nous sommes méfiants pour une prochaine commande.... Cordialement

29 nov. 2023
Je n'ai jamais reçu mon colis car il a été endommagé par le transporteur, et malgré mes mails le service client cookinglife ne me répond pas. J'ai donc payé mes produits d'une valeur de 89, je ne les recevrais jamais, et je n'arrive pas à me faire rembourser... la situation est bloquée par le silence de cette entreprise... Pas de remboursement et 1 seul échange depuis la publication de mon avis..

Avis pour cookinglife.fr

Réponse de cookinglife.fr
Beste Monique, Bedankt voor je vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten.  Als je nog meer vragen of opmerkingen hebt, dan horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Réponse de cookinglife.fr
Dear Antoine Ninat, Thank you for your 5-star review! It"s great to hear that you are happy with our service. If you have any further questions or comments, we"d love to hear from you. Kind regards, Team Cookinglife
Réponse de cookinglife.fr
Dear François, Thank you for your feedback! We're glad you're happy with your purchase. If you have any further questions or need anything, please feel free to let us know. We will be happy to help you! Enjoy your purchase! Kind regards, Team Cookinglife
Envoi rapide , ravie du produit
Réponse de cookinglife.fr
Dear Corinne Vaerman, Thank you for your lovely review!  We are happy to hear that you are satisfied with your purchase and our fast shipping.  Enjoy your new Thermos jug! Kind regards, Team Cookinglife
Réponse de cookinglife.fr
Beste Laurence, Dankjewel voor de mooie vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze diensten en producten. Mocht je ooit vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Réponse de cookinglife.fr
Dear Nadia, Thank you for your 5-star review! We are happy to see that you are satisfied with our service and products. If you have any further questions or comments, please feel free to let us know. Kind regards, Team Cookinglife
Réponse de cookinglife.fr
Dear Patricia, Thank you for your five-star review! We appreciate it very much. If you have any further questions or comments, please feel free to let us know. Kind regards, Team Cookinglife
Réponse de cookinglife.fr
Dear Grégory , Thank you for your five-star review! We appreciate you taking the time to review us. If there is anything else we can help you with, please don't hesitate to contact us. We strive to make your experience as positive as possible! Kind regards, Team Cookinglife
Réponse de cookinglife.fr
Dear Colette, Thank you for your five-star review! We appreciate you taking the time to review our product. If there is anything we can help you with or if you need any more products, please feel free to let us know. We're here to make sure you're happy! Kind regards, Team Cookinglife
DK
Ravie de mon achat. Produit conforme au descriptif , colis solide et livraison super rapide
Réponse de cookinglife.fr
Dear Danièle, Thank you for your lovely review! We are happy to hear that you are satisfied with your purchase and our fast delivery.  Have fun cooking with your new BK frying pan! Kind regards, Team Cookinglife
Réponse de cookinglife.fr
Dear Christelle, Thank you for your 5-star review! We are glad you are satisfied with our service.  Should you have any questions or comments in the future, we would be happy to hear from you. Kind regards, Team Cookinglife

super produit; livraison impeccable

super vaisselle; très bien emballée pour le transport; livraison rapide et efficace.
Réponse de cookinglife.fr
Dear Brigitte, Thank you for your lovely review! We are glad you are happy with your purchase and the quick delivery. Enjoy your new crockery! Kind regards, Team Cookinglife
26 avr. 2024
Réponse de cookinglife.fr
Dear Tim Sanders, Thank you for your five-star review! We are happy to hear that you are satisfied with your order. We hope you enjoy your Vacu Vin Wine Pump :) Kind regards, Team Cookinglife

Impeccable

J'avais hésité parce que je ne connaissais pas le site, mais l'envoi a été très rapide, avec un lien de suivi envoyé par mail. Reçu en très peu de temps, je recommande !
26 avr. 2024
Dear Claire, Thank you for your lovely review! We are happy to hear that you are satisfied with the fast delivery and our track & trace system. We do our best to provide the best service to our customers. Enjoy your purchase and we look forward to seeing you again on our website! Kind regards, Team Cookinglife
25 avr. 2024
Cher Edmond, Nous vous remercions pour votre charmant commentaire ! Nous sommes heureux d"apprendre que vous êtes satisfait. Profitez de votre achat ! Nous vous souhaitons une bonne continuation, L"équipe Cookinglife.

Pas de tutoiement !!!

Je n'apprécie pas que le site cookinglife me tutoie 😠
25 avr. 2024
Chère, Nous sommes désolés d"avoir mentionné votre nom, ce n"était pas notre intention et nous avons modifié nos procédures pour éviter les répétitions. Si vous avez d"autres questions à nous poser, n"hésitez pas à nous en faire part. Nous vous souhaitons une bonne continuation, L"équipe Cookinglife.
24 avr. 2024
Envoi rapide et soigné ; le produit correspond à la commande
25 avr. 2024
Chère Veronique, Nous vous remercions pour votre charmant commentaire ! Nous sommes heureux d"apprendre que vous êtes satisfait de la rapidité de la livraison et que le produit vous plaît. Profitez bien de votre achat ! Si vous avez des questions ou si vous avez besoin d"autre chose, n"hésitez pas à nous en faire part. Nous vous prions d"agréer, Madame, Monsieur, l"expression de nos salutations distinguées, L"équipe Cookinglife.
24 avr. 2024
Dear Odile Barthe, Thank you for your five-star review! We are happy to see that you are satisfied with our service and the Joseph Joseph Sink Organiser - Surface - stainless steel. If you have any questions or comments in the future, please do not hesitate to contact us. Kind regards, Team Cookinglife
23 avr. 2024
Impeccable. Produit conforme à sa description. Envoi bien protégé et rapide
24 avr. 2024
Dear Isabelle Jolain, Thank you for your lovely review!  We are happy to hear that you are satisfied with your purchase and the service you received.  Enjoy your product! Kind regards, Team Cookinglife
22 avr. 2024
23 avr. 2024
Dear Mireille Bourdy, Thank you for your positive feedback! We're glad you're happy with Cookinglife, and hope to see you back soon too! Kind regards, Team Cookinglife.