Millesima- Logo - Avis

Millesima

Site bien fait. Produits toujours disponibles et avec un très grand choix quelque soit la région viticole, France ou étranger. Livraison rapide par transporteurs surs. Respect des instructions. Si je devais apporter une petite touche moins enthousiaste, je dirais que, hors promotion, Millesima est assez cher. Mais on paie le prix du "parfait" !

7 juil. 2023
As a loyal customer, I have made substantial purchases of wines worth tens of thousands of euros from your company. Overall, I have been highly satisfied with the selection, quality, and timely deliveries. However, during my last shipment, I unfortunately encountered an issue where one double magnum was missing, and my message regarding the matter was disregarded. Consequently, I am compelled to give a two-star rating instead of five.

Avis pour Millesima

15 déc. 2023