dochorse.fr

12 oct. 2023
Qualité des produits et marques Offres spéciales Bémol = livraison par colis privé : prévu à domicile et modifié en relais colis sans m'avoir consultée

4 nov. 2023
My order has still not been sent ??????????? It's a disgrace. I placed an order for almost 1000 euros on 9 October. You say it will take a maximum of 11 days to receive it. I'm in Belgium until 29 October to receive it and nothing. I explain that I live in Norway and that my horse needs his blankets quickly. I was told that my order would be sent to Norway on 27 October. Today is 4 November and still NOTHING !!!!! This is unacceptable. Last week we had 40 centimetres of snow, I spent a considerable amount of money a month ago, and my horse is cold !!!!!! You should at least have sent me what you already had, even if it was in several parcels! I am extremely disappointed.

Avis pour dochorse.fr

VR
Viv R.
CLEDEN CAP SIZUN
12 nov. 2023

J'attends toujours ma commande où est…elle?

J'attends toujours ma commande où est elle passée ? Colis privé subtilise, perd ou fait n'importe quoi des colis 🤷
Réponse de dochorse.fr
Hi, thanks for your review. Our apologies for this experience, it is indeed not the intention. In the meantime we have fortunately been able to deliver this package.
7 juil. 2023
Aucun suivi sur ma commande je ne l’ai toujours pas reçu et je ne sais ni pourquoi ni où elle se trouve actuellement
9 oct. 2023
Aucun mail pour prévenir d’une date et heure de livraison Le livreur a appelé lorsqu’il était devant mon portail !
15 oct. 2023
Commande urgente (lait pour poulain orphelin) non livrée dans les temps annoncés. J'ai dû acheter ailleurs
17 oct. 2023
Hi, how sorry to hear! Our apologies for this.
Rapidité de expédition et livraison mais ne prends pas en compte les mails …
15 juil. 2023
La commande annoncée pour le lundi n'a été livrée que le jeudi. Dommage !
17 déc. 2023
commande de gants roeckl du 27/11/2023 toujours pas livrée le 17/12/2023
Réponse de dochorse.fr
Hi, thanks for your review. Our apologies for this experience, that is indeed not the intention. Unfortunately, we have had some delivery issues with the gloves. We hope to see you again in the store.
5 juil. 2023
Commandé une couverture anti dermite taille 115, reçu une taille 125.
16 août 2023
Hi, how sorry to hear. Have you already contacted us so we can exchange it? info@dochorse.com
Toujours en attente de ma commande. C'est trop long.
Réponse de dochorse.fr
Hi, thanks for your review. Our apologies for this experience, it is indeed not meant to take so long.
3 juil. 2023
Produit mal conçu abîmé dès la première utilisation
16 août 2023
Hi, how sorry to hear. Should you experience any problems with products please contact us so that we can apply a suitable solution.
26 juin 2023
J’ai commandé un colis je ne l’ai jamais reçu
27 juin 2023
Hi, how sorry to hear. Would you mind emailing us the order number so we can check?
12 juil. 2023
commande annoncee comme livree et non reçue
Livrer dans le delai
27 oct. 2023