dochorse.fr- Logo - Avis

dochorse.fr

5 sept. 2024
Just a very bad experience with DPD : cheating on the tracking and delivery. 3 times calling us to be there, then delaying and filling out in our name requests for a later delivery just to justify a delay ; we had no pb on a later delivery but we really do not appreciate this way of unfair trading, of course trying to be there each time they called us, waiting for nothing. Finally delivered the 4th attempt...

4 nov. 2023
My order has still not been sent ??????????? It's a disgrace. I placed an order for almost 1000 euros on 9 October. You say it will take a maximum of 11 days to receive it. I'm in Belgium until 29 October to receive it and nothing. I explain that I live in Norway and that my horse needs his blankets quickly. I was told that my order would be sent to Norway on 27 October. Today is 4 November and still NOTHING !!!!! This is unacceptable. Last week we had 40 centimetres of snow, I spent a considerable amount of money a month ago, and my horse is cold !!!!!! You should at least have sent me what you already had, even if it was in several parcels! I am extremely disappointed.

Avis pour dochorse.fr

J'adore ce site, très bonnes affaires et un service après vente rapide et sympathique. Je recommande Doc Horse à mes amis. Mon site cheval préféré !
Site super avec un top rapport qualité/prix et l’envoie des commande est ultra rapide! Commande faite le samedi livrer le mercredi! 💪🏼
WD
Win D.
Lorient
4 oct. 2024
De bons produits et des prix intéressants Par contre les tailles ne sont pas toujours disponible…
Livraison super rapide et prix imbattable en ce qui concerne mon produit Ravene.
LC
Lauriane C.
Saint-beauzire

Au top livraison ultra rapide

Produit conforme à mes attentes et livraison ultra rapide ! Je recommande ++
Livraison rapide bien emballé site sérieux je recommanderais certainement
9 oct. 2024
Super site avec que des bonnes marque Rapide et simple

Nickel !!!

Reçue rapidement, bien emballée et livraison au top. Merci

Prix attractif et livraison rapide

Site bien fait. Prix correct et rapidité de livraison
Rapide et conforme au descriptif Un grand merci
AV
agnes v.
la Rochelle
Grand choix de produits, expédition rapide.
10 oct. 2024
Bonne sélection d'articles. Envoi rapide.
2 oct. 2024
Très bien une livraison très rapide !
2 oct. 2024
rapide et super prix sur ce site !
votre réactivité est parfaite
Tout est au top merci